Søskenbarnbildene *bilder borte*

kjempe fine bilder[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

fantastiske bilder Vand!!

Oi så stilig og fint bilde! Knall julegave til besteforeldre det der [:D] Var jo flere bilder der - herre mann så flotte bilder!!!!!!!!!!!!

Takk jenter! [:D] Det er jo litt av en utfordring å få fem barn til å se fine ut samtidig, men det ble faktisk ganske mange bra! [:D]

har bestilt 2 lerret nå, blir kanon julegave! [:D] (og så dyr gave at nå får de ikke gave på noen år[8D])

så søte![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

fantastiske bilder Vand!!

WOW.....stunning......nyyyyydelige barn, og jentene dine er virkelig til å spise opp

Så nyyyyydelige bilder!!!! For noen sjarmerende og søte jenter du har, vand!

ORIGINAL: Reinbue

åååå... så fine bilder. er det du som har tatt dem ?hvordan ?

nei, vi er 3 søsken som har spleiset på fotografbilder + 2 lerret i julegave til mamma og stefaren min! [:D] Disse barna er verdens beste venner, så det er virkelig moro å ha for ettertiden! [:D]

Og så håper jeg de er like gode venner om 10 år, da skal jeg ha en ny runde med rakkerungene våre! [:D]

Ja, jeg er ganske så fornøyd med mine to små!

For noen utrolig fine bilder!! Herligheten, blir sittende og se på de igjen og igjen!!

Og for noen skjønne barn du har! Synes det er så herlig å se at jentene de er så nære hverandre til tross for at det er noen år imellom! Det liker jeg! [;)]

Også for noen skjønne korketrekkere Emmeli har da! Er jo til å spise opp! [:)]

ORIGINAL: Vand

nei, vi er 3 søsken som har spleiset på fotografbilder + 2 lerret i julegave til mamma og stefaren min! [:D] Disse barna er verdens beste venner, så det er virkelig moro å ha for ettertiden! [:D]

Og så håper jeg de er like gode venner om 10 år, da skal jeg ha en ny runde med rakkerungene våre! [:D]
vi skal til fotografen i morgen =) Vet ikke helt hva vi skal ha på oss da! Vi skal på fame, så burde kanskje ha litt knalle farger? :)

ORIGINAL: Prinsessen08

For noen utrolig fine bilder!! Herligheten, blir sittende og se på de igjen og igjen!!

Og for noen skjønne barn du har! Synes det er så herlig å se at jentene de er så nære hverandre til tross for at det er noen år imellom! Det liker jeg! [;)]

Også for noen skjønne korketrekkere Emmeli har da! Er jo til å spise opp! [:)]

Ja, de er veldig gode venner! [:D] Selvfølgelig er det søskenkrangling i blandt, men alt i alt har de det veldig moro sammen! [:D]

Den ene broren min er 8 år eldre enn meg, og han har alltid vært min beste venn, helt fra vi var små! [;)]

Korketrekkerne er såååå nydelige! Men jeg ser at jo lenger hår hun får nå, jo mindre av dem blir det[:o][;)]

vi skal til fotografen i morgen =) Vet ikke helt hva vi skal ha på oss da! Vi skal på fame, så burde kanskje ha litt knalle farger? :)

Hmmmm... kan være moro med knallfarger, men jeg syns også at nøytrale farger er fine for da kommer barnet mer frem[;)] Lykke til i morgen, håper vi får se bilder! [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Legge bilder ut i bare 2 timer???[>:] Dårlig gjort...

de var faktisk der i TRE timer[>:] Men jeg vil ikke ha de lenger ute da det var bilder av alle 5 ungene[;)]

Er veldig glad i dongeribukse og lys/hvit ensfarga overdel jeg [:)]
Da risikerer man ikke i like stor grad at bildene er utdatert "plutselig" på stueveggen,
som om man har på seg utprega "moteriktige" klær, eller klær som stjeler mye oppmerksomhet [:)]

Så bildene tidligere i dag.. Kjempeflotte altså!![:D]
Og de av E og I var knall-herlige!

Kjempefin presang, som garantert kommer til å falle i smak!! [:)]

Back
Topp