Minnimamma
Betatt av forumet
når og hvordan fortelle søsken at de skal få en lillebror/lillesøster?
Noen med gode innspill og forslag?
Noen med gode innspill og forslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har visst lenge, ser fort at mammaen ikke er 100% hele tiden.
Her sliter jeg jo med gangvansker fra uke 4 av, så de ser d fort, hvertfall de store.Har selv hatt lite plager, så han aner nok ingenting![]()

Her måtte vi fortelle så tidlig som uke 7, var i spania og er ikke greit for en 7åring å se mamma kaste opp i fontena utenfor hotellet... Da krevde hun er forklaring...
Her sliter jeg jo med gangvansker fra uke 4 av, så de ser d fort, hvertfall de store.
Dere kan jo vise ul bilde viss dere har.![]()
Ja, det gjorde vi til jenta vår på snart to når vi skulle si det til svigers.Ja, det er jo ikke dumtlurer også på om jeg skal kjøpe en t-skjorte eller genser som står storebror på
![]()
Ja, det gjorde vi til jenta vår på snart to når vi skulle si det til svigers.
Måtte fortelle henne det i uke 7, grunnet ekstrem svangerskapskvalme og oppkast. Hun ble oppriktig redd for at det var noe alvorlig!!
Jeg fortalte at hun ikke trengte å være redd, at mamma var dårlig fordi jeg har baby i magen. Hun ble helt satt utønsket seg en
lillesøster/bror leeeenge
Jeg fortalte at det var fint om det var hemmelig litt til. Noe hun klarte. Og etter tidlige UL var gjort og jeg følte meg tryggere fikk hun æren av å fortelle familie og venner at hun skulle bli storesøster. Hun var med på siste UL min i uke 13/14 og fikk ha med seg UL bilde i bhg'en![]()
kjempestolt og gleder seg
gleden jeg ser hos henne er ubeskrivelig
![]()
Skulle ønske jenta vår på 15 mnd skjønte hva vi mente når vi prøver å si det!hehe. Vi viser ultralyd bildet og sier baby og peker på magen og prøver sånn smått og fortelle, kaller henne storesøster osv, hun har bare endt opp med å kalle alt hun peker på for baby
![]()