Søsken som har bursdag i samme måned

Jeg får to i samme mnd, og tenker det skjer vel for en grunn.
 
Samme måned, født i 2011 og 2012. Veldig enkelt. 2 fluer i en smekk. Og 1 år til neste gang :D
 
Jeg og samboeren min har smått begynt prøvingen på nr. 2. Jeg er litt der at jeg vil prøve å unngå å få termin i samme måned som forrige gang, men samtidig så tenker jeg at skjer det så gjør jo ikke det noe. Men hadde bare vært fint med en annen måned også. Barnet blir jo så klart like mye elsket samme hvilken måned det blir født i.

Noen andre her som har søsken som er født i samme måned?

Man kan alltids prøve, men baby kan jo komme før eller etter :) men sikkert kjekt å unngå samme dag om mulig :)
 
Guttene mine er født 4. og 5. desember. Vi pleier å kjøre felles familieselskap og hver sitt venneselskap.
 
Min lillebror har bursdag 2 dager før meg, en del andre i familien har bursdag samme måned (annet hadde vært rart da familien er STOR) pappa og de to andre brødrene har i samme måned (pappa og en bror samme dag, andre bror samme dag som onkel)
Min søster er gravid og har termin veldig tett på bursdagen til min datter. Yngste her har bursdag uke før pappaen :)

I min verden er det normalen :) holder ofte bursdag sammen for mine som har i hver sin måned men begge i ferien, men sin dag får de ha uansett med valg av middag, kake, gave fra mamma og pappa og søsken :)
 
Barndomskamerat har jenter fødd på samme dag, 2 år i mellom :bag:
Jeg og broren min er født på samme dag, med 2 år imellom :hilarious:

Vi feiret alltid bursdag sammen da vi var små, og jeg er absolutt ikke traumatisert av det :p:hilarious:

Samboeren min har to søsken, og de alle 3 er født samme måned, med bare noen dager imellom, veldig enkelt mtp familieselskap
 
Blir mest sannsynlig to ulike kalender måneder mellom nr 2 og 3, men under en mnd mellom bursdagene. Synes det er bedre å ha det samlet enn fordelt. Blir jo to barnebursdager, men trenger kun en familiebursdag.
 
Mine har ikke bursdag samme mnd men likt lell, 14 mai og 12 juni. Skiller de 3 år.
De feiret barnebursdag sammen da de gikk i bhg begge to, men nå på skole feirer de hver sin.
Mens familieselskapet de har de sammen midt imellom
 
Jeg og samboeren min har smått begynt prøvingen på nr. 2. Jeg er litt der at jeg vil prøve å unngå å få termin i samme måned som forrige gang, men samtidig så tenker jeg at skjer det så gjør jo ikke det noe. Men hadde bare vært fint med en annen måned også. Barnet blir jo så klart like mye elsket samme hvilken måned det blir født i.

Noen andre her som har søsken som er født i samme måned?
Ja, mine har med 12 dagers mellomrom. Helt greit det.
 
Back
Topp