Søsken og aldersforskjell?

Jeg har en jente på 5 år og jeg gutt på 15 mnd :)

Har en gutt på snart 9, en jente på snart 7, en jente på 3 og en gutt på 16 måneder. I tillegg har jeg 3 bonusbarn på 6,13 og 15 år! Stooor familie! Denne var ikke planlagt, ble gravid på cerazette, akkurat som med 1 åringen min. Ikke noe mer cerazette her med andre ord....

Husker deg fra januar :) Jeg fikk en gutt i januar, men var mest i februargruppa :)
Så koselig:) Er spent om det blir desember ell januar denne gangen med termin 23 des,fødte 9 dager på overtid sist:)

Så koselig:) Er spent om det blir desember ell januar denne gangen med termin 23 des,fødte 9 dager på overtid sist:)

Så spennende :D Jeg får i november, har termin 15 desember. Men håper og få gå til uke 37 før de tar ks :)

2 år og halvannen måned når baby kommer :)

Tar de ks 3 uker før termin? Vil ha ks jeg også, etter en helvettes fødsel sist som endte i haste ks.

Jeg har to ks bak meg pga akutt alvorlig svangerskapsforgiftning og preeklampsi og eklampsi. Får ikke noe tegn før jeg blir veldig dårlig! Første i uke 39, andre i uke 37.

Det blir 13 og 7 år i mellom her :happy:

Har blir det 3 år og 4 mnd ca mellom.. Har en som blir 3 år i August.. :)

Har en gutt som nettopp har blitt 2 år, ei jente på straks 8 mnd (16 mnd mellom) så kjem nestemann 16 mnd etter nr 2! 3 barn på 2 år og 8 mnd blir det, hehe! Blir travle, men forhåpentligvis fantastiske år framover :-)

Back
Topp