Søsken og aldersforskjell?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Har dere eldre barn og hva blir aldersforskjellen mellom baby og barnet/barna.

Jeg har en gutt på 4,5 år som rekker å bli 5 år innen termin. Og ei jente som akkurat ble 1 år. Så de to minste blir ganske tett da.

Har to gutter fra før som rekker å bli 9 og 10 før babyen kommer.. Så her blir det attpåklatt og stor aldersforskjell.. Men tror det blir kjekt med store gutter som kan hjelpe til :)

• Liker
Reactions: WCE
Hun er nesten 2,5 år når babyen kommer :)

Det blir 3 år, 14 år og nesten 11 år i mellom barna da. Er bare han som er 3 år når babyen kommer som er min. Samboern har 2 fra før :-)

Har ei jente på snart 5, så hvis dette går bra vil hun være nærmere 6 år når babyen kommer :happy:

• Liker
Har ei jente som nettopp ble 8 mnd, så det blir ca 16 mnd mellom her:)

• Liker
Jeg har to gutter som er 16 mnd i mellom.. Veldig travel når de var små, men verdens beste lekekamerater når de ble større.. De er nå snart 9 og 10 år gamle..
Kan se for meg det kan bli travelt ja, men det er jo så få år sammenlignet med resten :D
Kjekt å ha en lekevenn i hverandre :)

Vi har ei jente som blir 4,5 år når babyen kommer. Vi har av forskjellige grunner vært nødt til å vente så lenge. Hun har vært klar i over 2 år på å bli storesøster!

Hun kommer til å være nesten 9 år når babyen kommer. Var ganske ung da jeg fikk henne, så vi har venta ganske mange år på å få neste :)

Nesten 2 år. :)

Dem er 6 og 8 nå. Så det blir nesten 7og 9'

har ei jente som blir 1 år i juli, så det bli 1.5 år mellom de :)

Blir ganske akkurat to år,lisja er født i januar 15:)

Back
Topp