Huldermamma
Forelsket i forumet
Noen som har nyere erfaring å dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde en fantastisk fødsel på sykehuset i Arendal tidligere denne måneden. Fikk et stort og deilig føderom. Ut fra omvisningen er alle rommene ca like store To av de har badekar. Begynte å ta bilder, Men det gikk fort i glemmeboka når riene begynte å ta seg opp. Dette er halve rommet, i hvert fall. De to andre er det litt mindre sykehuspreg på, etter min mening.Vis vedlegget 268262
Bildet er tatt fra fødesenga, med et stort badekar til venstre. Lystgassen var plassert sånn at den kunne brukes i badekaret og.
Etter et par timer tuslet vi bort til et familierom. Der hadde vi to gode lenestoler, spisebord, stor dobbeltseng og stelleplass med vask. Eneste minuset var at vi måtte over gangen for å gå på do. Det var servering av mat til faste tider, men dersom vi var sultne utenom var personalet behjelpelig og skaffet det vi måtte ønske. Man kunne også bestille egen mat fra sykehusets storkjøkken.
Personalet var helt fantastisk, og jeg følte meg over hodet ikke til bry der jeg plinget på en barnepleier klokka 4 på natten for å få hjelp til å legge barnet til brystet.
Alt i alt en supert opphold. Det skal også sies at vi fikk spørsmålet «Åh, vil dere hjem allerede?» når vi spurte om hjemreisesamtale på etter 3 dager på barsel Her blir man med andre ord ikke kastet på dør
nei men skal 1 dag over termin så håper på snart. Har du født?Noen som har født på Arendal nylig?
Oi, så spennende! Lykke til!nei men skal 1 dag over termin så håper på snart. Har du født?