Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Vil alt annet enn å spise. Drikker bra . Men til alle måltid så småspiser han bare. Har ikke tid til det han...nekter uansett hva vi prøver. Noen andre som har det slik ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre! Tenker liksom slik at så lenge han er så blid og fornøyd at da er det jo bra. Og her er det 2 jeksler på vei...så kan skjønne at det er som det er. Men samtidig så husker vi vel mer de gangene de ikke spiser,enn når de spiser! Håper d ordner seg for dere ogsåJupp, er periodevis han er sånn. Er 16mnd. Kan gå En mnd uten at det virker som han spiser. Men han bæsjer og vokser så stresser ikke med det. Har vært sånn siden han begynte med fast føde. Men han plages veldig når tenner er på vei og den perioden varee lenge så tror det har en sammenheng.
Det går veldig opp og ned her også, er inne i en dårligere periode nå. Har ikke fått i ham noe særlig grøt eller brød siden før jul, og han spiser ikke voldsomt mye middag heller. Men det pleier å gå seg til igjen etter en stud
(Jeg er mer "bekymret" for at han ser ut til å bli mer og mer puppegal! Skjønner ikke når jeg skal bli ferdig med denne ammingen sånn som han holder på )
Haha, godt å høre at vi er flere! Her slakket jeg litt på amming på dagtid før jul pga kombinasjon av forkjølelse og tenner, og da tok han helt av og begynte å mase om pupp i tide og utide Begynner å gå seg til igjen nå, heldigvis!Hehe, min også. Etter brystbetennelse i julen og en del vondt begynner jeg å bli klar for å avslutte ammingen. Han derimot var meget fornøyd med at jeg måtte amme annenhver time for å få bort betennelsen Han vil fortsatt helst ammes døgnet rundt til tross for at han egentlig spiser veldig bra!