Sønn på 1år og 3 mnd vanskelig å få i mat

Jupp, er periodevis han er sånn. Er 16mnd. Kan gå En mnd uten at det virker som han spiser. Men han bæsjer og vokser så stresser ikke med det. Har vært sånn siden han begynte med fast føde. Men han plages veldig når tenner er på vei og den perioden varee lenge så tror det har en sammenheng.
 
Jupp, er periodevis han er sånn. Er 16mnd. Kan gå En mnd uten at det virker som han spiser. Men han bæsjer og vokser så stresser ikke med det. Har vært sånn siden han begynte med fast føde. Men han plages veldig når tenner er på vei og den perioden varee lenge så tror det har en sammenheng.
Så godt å høre! Tenker liksom slik at så lenge han er så blid og fornøyd at da er det jo bra. Og her er det 2 jeksler på vei...så kan skjønne at det er som det er. Men samtidig så husker vi vel mer de gangene de ikke spiser,enn når de spiser! Håper d ordner seg for dere også:)
 
Er litt sånn her og. Spiser som regel bra til frokost. Så kan hun gå laang tid uten mat. Vi prøver, men hun spiser kanskje 4-5 brødbiter og så er det "tata" og riste med hånda som betyr at hun er ferdig.. Så spiser hun gjerne greit mot kvelden igjen, spesilt om hun får god natt grøt og se tegnefilm samtidig som hun spiser. (Jada, vet det ikke er helt riktig..men man blir litt desperat til slutt).

Får fortsatt flaske før leggetid og på natt da. Så lenge hun ikke legger på seg mer enn hun gjør, så sier hs det er greit. Hun er superaktiv, så det går nok med mye energi.
 
Det går veldig opp og ned her også, er inne i en dårligere periode nå. Har ikke fått i ham noe særlig grøt eller brød siden før jul, og han spiser ikke voldsomt mye middag heller. Men det pleier å gå seg til igjen etter en stud :)

(Jeg er mer "bekymret" for at han ser ut til å bli mer og mer puppegal! :p Skjønner ikke når jeg skal bli ferdig med denne ammingen sånn som han holder på :confused:)
 
Har en liten en som også er vanskelig på maten. Det hun liker, liker hun og det hun ikke liker går på gulvet til hunden. Han er jo superfornøyd! Vi er ikke det ;) Forsøker jo selvsagt å introdusere nye ting hele veien slik at hun ikke skal bli kresen, men tenker at det viktigste akkurat nå, er at hun får i seg mat!
 
Så slitsomt! Ikke skal han sove, ikke spise noe i det hele tatt. Men allikevel så blid og fornøyd! Han har masse jeksler på gang så jeg tror og håper det er årsaken. Satser på d kommer seg.
 
Det går veldig opp og ned her også, er inne i en dårligere periode nå. Har ikke fått i ham noe særlig grøt eller brød siden før jul, og han spiser ikke voldsomt mye middag heller. Men det pleier å gå seg til igjen etter en stud :)

(Jeg er mer "bekymret" for at han ser ut til å bli mer og mer puppegal! :p Skjønner ikke når jeg skal bli ferdig med denne ammingen sånn som han holder på :confused:)

Hehe, min også. Etter brystbetennelse i julen og en del vondt begynner jeg å bli klar for å avslutte ammingen. Han derimot var meget fornøyd med at jeg måtte amme annenhver time for å få bort betennelsen :p Han vil fortsatt helst ammes døgnet rundt til tross for at han egentlig spiser veldig bra!
 
Hehe, min også. Etter brystbetennelse i julen og en del vondt begynner jeg å bli klar for å avslutte ammingen. Han derimot var meget fornøyd med at jeg måtte amme annenhver time for å få bort betennelsen :p Han vil fortsatt helst ammes døgnet rundt til tross for at han egentlig spiser veldig bra!
Haha, godt å høre at vi er flere! Her slakket jeg litt på amming på dagtid før jul pga kombinasjon av forkjølelse og tenner, og da tok han helt av og begynte å mase om pupp i tide og utide :p Begynner å gå seg til igjen nå, heldigvis!
 
Back
Topp