Lilla-87
Forumet er livet
Ja, jeg ligger gjerne på gulvet sammen med Rachel og Joey og krangler om kaka liksom. Haha..♡Åh! DEN ser god uthar skikkelig lyst til å smake hver gang jeg ser episoden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg ligger gjerne på gulvet sammen med Rachel og Joey og krangler om kaka liksom. Haha..♡Åh! DEN ser god uthar skikkelig lyst til å smake hver gang jeg ser episoden
![]()
men dropp oreoene, og lag den på pepperkakebunnMYYYE bedre!!!
![]()
Ja, jeg ligger gjerne på gulvet sammen med Rachel og Joey og krangler om kaka liksom. Haha..♡
NAJS!!!men duh, det er denna det!!!![]()
![]()
Bare stryk oreoene! Gå på detsoteliv.no og søk på New York Cheesecake, det er min absolutte kakefavoritt og blir jevnlig bakt til begivenheter her i huset
Den norske "ostekaka" med kleiment gelèlokk kan bare gå å legge seg for min del
Jeg baker helst New York Cheesecake med pepperkakebunn, det er prikken over ien! ...og med hjemmelaget bringebærsaus til
![]()
Vi hadde det jo på samme viset for et par måneder siden, hvor hun plutselig sov til 05/06 før hun ville ha flaske istedet for til 02, og det er så himlade deilig!!!Takk, det føles veldig godt altså. Og så herlig at vi fikk det til på hans premisser!
Ja. Vi har jo prøvd en stund å finne ut av sovingen hans, men jeg ender alltid opp med å amme han når han blir krakilsk om han legges ned.Vi hadde det jo på samme viset for et par måneder siden, hvor hun plutselig sov til 05/06 før hun ville ha flaske istedet for til 02, og det er så himlade deilig!!!![]()
Jeg bruker Kenwood kjøkkenmaskin og pisker 800gr philadelphia med 3dl sukker ei goood stund så det blir lett og luftig, og så tilsettes 4 egg, ett og ett, 2ss hvetemel og 3 eggeplommer en og en. Pisker videre på max hastighet til det blir fløyel, og har i 2,5 dl kremfløte. Så heller jeg massen i form og steker ei stund på høy temp og videre på lav temp. Tar kaka ut, avkjøler i 5min, rører i hop 5dl rømme med 1dl sukker og har på kaka og steker videre i 7min tilNAJS!!!Den skal sjekkes ut!!
Søstra mi bakte en luftigere ostekake til bursdagen min, og jeg spurte om det var Friends-kake. Hun kikka bare dumt på meg..Hadde skyhøye forventninger og blei kjempeskuffa over ei veeelding tung og kvalmende kake. (Var snilt å bake til meg da, missforstå meg rett.)
![]()
Ja, jeg skjønner den, men på et punkt må man bare godta at ungen blir større og har behov for sammenhengende søvn, og at han da får den melken du har på dagtid i stedet. Selv om det kanskje blir mindreJa. Vi har jo prøvd en stund å finne ut av sovingen hans, men jeg ender alltid opp med å amme han når han blir krakilsk om han legges ned.
Men her var altså løsningen å løfte han opp og gi han masse kos, så sovnet han til slutt igjenLille koseungen vår
Nå er jeg bare veldig spent på melkeproduksjonen da den avtok kraftig da T begynte å sove godt på natten...
Hehehe, og på en lørdag!Hehe høres kjempe godt ut.. passer sikkert supert til jul![]()
Vi hadde 1/4 igjen av kaka idag...mannen spurte om vi bare skulle ta en gaffel hver og spise den av fatet men vi ble enige om at det var best å dele den på to fat...for husfredens skyldJa, jeg ligger gjerne på gulvet sammen med Rachel og Joey og krangler om kaka liksom. Haha..♡
Ja, selvsagt, produksjonen følger jo hans behovJa, jeg skjønner den, men på et punkt må man bare godta at ungen blir større og har behov for sammenhengende søvn, og at han da får den melken du har på dagtid i stedet. Selv om det kanskje blir mindre![]()
Og flere timer sammenhengende nattesøvn er jo gull verdt også daJa, selvsagt, produksjonen følger jo hans behov![]()
Og han tar endel på dagen enda, så jeg er ikke bekymret![]()
Jeg bruker Kenwood kjøkkenmaskin og pisker 800gr philadelphia med 3dl sukker ei goood stund så det blir lett og luftig, og så tilsettes 4 egg, ett og ett, 2ss hvetemel og 3 eggeplommer en og en. Pisker videre på max hastighet til det blir fløyel, og har i 2,5 dl kremfløte. Så heller jeg massen i form og steker ei stund på høy temp og videre på lav temp. Tar kaka ut, avkjøler i 5min, rører i hop 5dl rømme med 1dl sukker og har på kaka og steker videre i 7min til![]()
Da blir det en luftig nytelse som er bedre enn noen andre nytelser (HELT sant)![]()
![]()
Absolutt - for alle parterOg flere timer sammenhengende nattesøvn er jo gull verdt også da![]()
Hahahaha!! Ssssier du det ja..Jeg bruker Kenwood kjøkkenmaskin og pisker 800gr philadelphia med 3dl sukker ei goood stund så det blir lett og luftig, og så tilsettes 4 egg, ett og ett, 2ss hvetemel og 3 eggeplommer en og en. Pisker videre på max hastighet til det blir fløyel, og har i 2,5 dl kremfløte. Så heller jeg massen i form og steker ei stund på høy temp og videre på lav temp. Tar kaka ut, avkjøler i 5min, rører i hop 5dl rømme med 1dl sukker og har på kaka og steker videre i 7min til![]()
Da blir det en luftig nytelse som er bedre enn noen andre nytelser (HELT sant)![]()
![]()
Har forsøkt den også, men da smakte det bare mint og ikke ostekake, så jeg foretrekker fortsatt naturell ostekakeSå det var samme ostekaka med After-Eight sjokoladejeg digger den sjokoladen
hehehe..