Søndagsskravling:D

Dette er andre natten på rad at Lillebror har sovet gjennom den vanlige oppvåkningen sin, og han sov til nesten 3.30 før han fikk pupp! Og så til kl 7 igjen :D
Nå er det gruppearbeid på høgskolen, håper ikke vi sitter HELE ettermiddagen :o
Snakkes ;)
Så bra at han endelig sover så godt på natta:D vel undt ;)

*Surfer mobilt*

Så kult:D må jo være mye enklere når det er nye snø, enn hjul :)
Ja, iallfall når det bare er ett dobbelthjul foran. For det funker overhodet ikke på snø:eek::p

*Surfer mobilt*

Så mange fine bilder og søte barn :)
Her har vi hatt en stille og rolig dag hjemme med litt ordnings her og der.. Var oppe kl 05.20 i dag og merker at jeg er slækk ja.. har nettopp kost oss med middag og jeg slo på stortromma i dag med medisterkaker, hjemmelaga potetstappe og hjemmelagd brun saus og brokkoli/blomkål til :) Kjenner at det blir en tidlig kveld i dag ja :)

Ja, iallfall når det bare er ett dobbelthjul foran. For det funker overhodet ikke på snø:eek::p

*Surfer mobilt*

Nei er vanskelig nok med store lufthjul! Hvertfall om det ikke er brøyta..

Så mange fine bilder og søte barn :)
Her har vi hatt en stille og rolig dag hjemme med litt ordnings her og der.. Var oppe kl 05.20 i dag og merker at jeg er slækk ja.. har nettopp kost oss med middag og jeg slo på stortromma i dag med medisterkaker, hjemmelaga potetstappe og hjemmelagd brun saus og brokkoli/blomkål til :) Kjenner at det blir en tidlig kveld i dag ja :)

For en god middag :D

Jeg og lillemor stod opp 06.50, etter ei åkæi natt. Hun var våken og i full vigør 04.30, men fikk streng beskjed om at det var natt og at hun skulle sove. Og stilt blei det gitt!:)
Nå har hun sovna ute i vogna - godt påkledd, for her er det frost på bakken og iskald vind i dag.
Lurer på å besøke besteforeldrene mine i dag, men får se an hvor lenge Jenny sover. Det tar litt tid når man først er på besøk og det er greit å komme hjem i rimelig tid syns jeg.

Ha en fin dag alle mann!:)

Hahah, 04.30 da er det NATTA, ja;) Ikke verst Jenny faktisk sovna igjen;) Hu kan og høre på mor si:):p Så koselig og besøke besteforeldre;) men er som du sier, greit og ha god tid til og dra på besøk og ikke minst komme hjem i god tid. Ikke mye til kos og komme hjem seint med en liten trøtt unge!

Vi har slappa av hjemm til nå. I går var vi i nabohuset på basar og det var stas for Jenny. Masse folk, musikk, boller og svele, og hun fikk sin dose oppmerksomhet kan man si..;)
Veldig variabelt hvordan plagene er ved vannkopper. To av nevøene mine fikk dem i fjor, og mens eldstemann på 5år holdt på å klø seg forderva og sutra konstant, gikk det helt greit for minsten på 3år.
Håper dere slipper unna det værste iallfall.:) Jeg hadde dem som baby og husker ingenting av det heldigvis.

Så herlig med masse kos og oppmerksomhet:D Merker de små blir sååå stolte om de får litt ekstra oppmerksomhet eller om de mestrer noe:):)

Hu har kun fått en prikk i ansiktet og ikke feber lenger heller? Så aner ikke om det er vannkopper likevel? hmmm.. Noen får mange mens andre får noen få kun. Er jo likesågreit og få det som baby eller som veldig liten så man blir ferdig med det, rett og slett. Og blir som oftest verre dess eldre man er mht plagene som kan følge med vannkopper.

Hehe lenge siden du har vært her inne :p
Ikke noe godt med vannkopper:confused::( får håpe feberen og formen kommer seg raskt ;)
Hvordan er det med Emmeth og tennene?
Ha en fin innedag :)

Begynner og tvile på om det er vannkopper, så ut som en kvise nesten, med litt puss inni prikken, men ikke kommet noen flere? Og feberen er borte vekk? Hmm.. Så aner ikke hva det kan være da, får evt ta oss en tur til legen igjen, da:p
Formen hennes kom seg betraktelig i ettermiddag:D
Aiaiaia, de tennene, de tennene:O Idag har han gnaget på absolutt ALT. Eple, gulrot, barbie, plastskjeer, plastkopper-u name it;) Han er tydelig plaga og smører med dentinox og han får paracet:) Han har sovet godt de siste 3 nettene, så håper han sover gjennom inatt også*bank i bordet*

Hvordan går det med Liana? Har hu mye vondt? Sover hu godt? Håper hun gjør det:)<3
Hvordan er det med en liten ny baby i huset?<3 Sover og spiser veslekaren godt?
Veit jeg har vært litt lite innpå de siste dagene:( Har bae hatt såå mye og gjøre da alle 3 er litt 50/50 i formen med feber av og på hele tia. Typisk høst hos oss-kun sykdom:p:oops::eek:;)

God dagen :)

Natten har vært fin her.. måtte gi Leoh flaske halv 4 og 7, men ellers sov han fra 23 til 11 (da måtte jeg vekke han) :)
Liana sov helt til 9 idag:eek::D så hun er i godt humør :D

Idag er det bare sløvings tenker jeg :)

Ha en fin søndag alle sammen :)

For noen barn med sovehjerte du har sltså:D Hihii;)
Storesøster Liana er tydeligvis lsiten om dagen;) tar på og få en lillebror<3p Greit med en sløvedag iblant også, hvertfall for en nybakt mamma;):D<3

Teite appen og "innlegg ikke funnet".
Til deg mammatil2prinsesser&1prins:

Ja, hun skjønte vel at å sovne igjen var det lureste, med tanke på at morgenen sammen med meg skulle være mest mulig koselig. Hun hørte etter når hun skulle dubbe i vogna også, for da prøvde hun å sette seg opp og dro ned kalesja hele tiden. "NO må du slutte å tulle, frøken.." and so she did. Får nyte lydigheten så lenge den varer, for den går fort over er jeg redd.;) :p

God formiddag:)
Vi har kosa oss ute i snøen i formiddag:) Hermine spiste en STOR porsjon grøt og ei flaske melk til lunsj og ligger nå på lading i vogna! Jeg og mannen har sjaina kåken og koser oss nå med ostekake, kaffe og litt tv :rolleyes::D
Vis vedlegget 36134Vis vedlegget 36135Vis vedlegget 36136

*Surfer mobilt*

For ei nydelig Herminemor som koser seg i snøen-HERLIG:D<3
Så flinke dere er;) Har ikke hatt tid til noe som helst med en grinene Emmeth på armen(tenner) og 2 andre småfrøkener som ikke er helt bra i formen!
DUU, den kaka så bra god ut;) Send en slice hitover, eller sørover blir det vel;):P

Huuuuraaaaay!!!!
Vesla krabba en meter i går, og har vært veldig aktiv på krabbefronten i dag. Vi trodde ikke hun kom til å krabbe i det hele tatt, siden hun kom seg så fort frem på magen, så nå fikk vi oss en gledelig overraskelse. :)

Heia jente :)

I natt så søv Fie fra kl 19 tell kl 06 utn å våktn :D så då fækk ho mme og søv te kl 08 :D

Ellers så ha vi vøre ute i dag å leka i snyen :)

<3 Fie Elise <3

For ei skjønn lita Fiesnuppe:D<3
Ser ut som hu storkoser seg i snøen:D Er meldt snø her i morgen og:D GLEDER meg:D Flink hu er til og sove, håper det fortsetter;)

Begynner og tvile på om det er vannkopper, så ut som en kvise nesten, med litt puss inni prikken, men ikke kommet noen flere? Og feberen er borte vekk? Hmm.. Så aner ikke hva det kan være da, får evt ta oss en tur til legen igjen, da:p
Formen hennes kom seg betraktelig i ettermiddag:D
Aiaiaia, de tennene, de tennene:O Idag har han gnaget på absolutt ALT. Eple, gulrot, barbie, plastskjeer, plastkopper-u name it;) Han er tydelig plaga og smører med dentinox og han får paracet:) Han har sovet godt de siste 3 nettene, så håper han sover gjennom inatt også*bank i bordet*

Hvordan går det med Liana? Har hu mye vondt? Sover hu godt? Håper hun gjør det:)<3
Hvordan er det med en liten ny baby i huset?<3 Sover og spiser veslekaren godt?
Veit jeg har vært litt lite innpå de siste dagene:( Har bae hatt såå mye og gjøre da alle 3 er litt 50/50 i formen med feber av og på hele tia. Typisk høst hos oss-kun sykdom:p:oops::eek:;)

Hmm..dere finner vel ut av det ;) tror broren min hadde kun én vannkopp..så kan jo også være at hun ikke får fler?
Godt formen ble bedre hvertfall :D

Uff da, han får virkelig gjennomgå for tiden:( har noen brytet seg ut enda da?
Liana er endelig seg selv, og sover natten gjennom :) nå virker det som om ingen tenner plager hun, og har heller ikke fått noen, så kan nok hende det var mye i bevegelse når hun hadde feberen? Det som plaget hun, har hvertfall gitt seg:D

Lille gutten både spiser og sover godt :D sluker 50-70ml pr måltid :) men sover for det meste av døgnet enda da, så er ikke akkurat så stressende :P

Hehe forstår jo det da! Mye å styre med 3 barn, og hvertfall når de ikke er i topp form.. håper det går over for alle mann snart :)

God bedring til Mathea! Krysser fingrene for at de andre to blir smittet:p;)
Jeg bakte ostekake i går, yummyyyy!!! :rolleyes:;)

*Surfer mobilt*

Hu har kun fått en prikk på kinnet med noe puss i, ser ut som en kvise nesten, men ikke kommet flere. Og feberfri i ettermiddag, men formen svinger sånn. Og Neline har feber av og på, lav feber vel og merke(38-38.5) Hatt det i flere uker. Blir ikke klok på dette. Var til lgen med henne i forrige uke og der fant de ikke ut noe som helst, fikk bare beskjed om og komme inn igjen om det fortsatte!

For noen barn med sovehjerte du har sltså:D Hihii;)
Storesøster Liana er tydeligvis lsiten om dagen;) tar på og få en lillebror<3p Greit med en sløvedag iblant også, hvertfall for en nybakt mamma;):D<3

Haha ja:rolleyes: har ikke noe imot sovehjertene dems! :) får jo mer uavbrutt søvn nå enn når jeg var gravid :D
Hehe ja, godt det..så idag har jeg hatt på meg pysjbuksa hele dagen:eek::p:D faren min tok med seg Emira istad til et sånn fjellmuseum og etter det så besøkte dem mine besteforeldre :) så har vært inne med god samvittighet:P hehe..

Back
Topp