Søndagsskravling:D

Hmm..dere finner vel ut av det ;) tror broren min hadde kun én vannkopp..så kan jo også være at hun ikke får fler?
Godt formen ble bedre hvertfall :D

Uff da, han får virkelig gjennomgå for tiden:( har noen brytet seg ut enda da?
Liana er endelig seg selv, og sover natten gjennom :) nå virker det som om ingen tenner plager hun, og har heller ikke fått noen, så kan nok hende det var mye i bevegelse når hun hadde feberen? Det som plaget hun, har hvertfall gitt seg:D

Lille gutten både spiser og sover godt :D sluker 50-70ml pr måltid :) men sover for det meste av døgnet enda da, så er ikke akkurat så stressende :p

Hehe forstår jo det da! Mye å styre med 3 barn, og hvertfall når de ikke er i topp form.. håper det går over for alle mann snart :)

Ja, har og lest at noen ikke får mer enn 1,2 eller 3 vannkopper, så får bare se ann og evt bestille legetime om hu fortsetter med feber igjen de neste dagene!;)

Ja, han tåler dårlig og få tenner, gitt;) Går med han på armen mesteparten av dagen, for eller hylgråter han bare, stakkars! Og eneste som hjelper er MAMMA:P Han sover heldigvis godt på natta igjen, så klager ikke;) Ingen tenner har kommet gjennom ennå, men snart så:)

ÅÅåh, nå blei jeg glad på deres og Lianas vegne:) Godt og høre hu er seg selv igjen og at hu ikke er plaga av de dumme tennene lenger:):D*thumps up*

Oj, da spiser han jaggu meg godt:) Gutten er født med matvett iallfall:D;) Og så SKJØNN som han er<3<3<3 Godt med en liten baby som sover og som ikke sliter med mageknip, det er gull verdt det;):p:) Joda, litt og gjøre når de alle 3 ikke er helt i form, men ellers er det ikke så mye styr;)

Haha ja:rolleyes: har ikke noe imot sovehjertene dems! :) får jo mer uavbrutt søvn nå enn når jeg var gravid :D
Hehe ja, godt det..så idag har jeg hatt på meg pysjbuksa hele dagen:eek::p:D faren min tok med seg Emira istad til et sånn fjellmuseum og etter det så besøkte dem mine besteforeldre :) så har vært inne med god samvittighet:p hehe..

Hehe, ja det er jo i grunn ikke verst;) Husker alle de tissepausene på natta på slutten av svangerskapet:eek::p
Deilig med små barn som sover;) Gir resultat i en uthvilt mamma, og det er jo flotte greier;)
Åååh, pysjbuksa er GOOOD:DBeste som fins er og gå i koseklær;)
Koselig for Emira med alene- og kvalitetstid sammen med bestefar<3
Hihi, det har du all grunn til også;)

Huuuuraaaaay!!!!
Vesla krabba en meter i går, og har vært veldig aktiv på krabbefronten i dag. Vi trodde ikke hun kom til å krabbe i det hele tatt, siden hun kom seg så fort frem på magen, så nå fikk vi oss en gledelig overraskelse. :)

Åååh, lille flinka:D
Så moro hu har begynt og krabbe:D De får fort fart på seg;)

Jeg har ikke igjen nok kapasitet til å lese igjennom etter 6 timers gruppearbeid dag :o
Men vi fikk gjort masse!
Har fått spist middag med guttene og spiser/ steker litt vafler til kvelds nå :D
Håper alle har hatt en fin dag!

Teite appen og "innlegg ikke funnet".
Til deg mammatil2prinsesser&1prins:

Ja, hun skjønte vel at å sovne igjen var det lureste, med tanke på at morgenen sammen med meg skulle være mest mulig koselig. Hun hørte etter når hun skulle dubbe i vogna også, for da prøvde hun å sette seg opp og dro ned kalesja hele tiden. "NO må du slutte å tulle, frøken.." and so she did. Får nyte lydigheten så lenge den varer, for den går fort over er jeg redd.;) :p

Hos meg så hjelper det ofte å trykke på "Refrech" når jeg får opp at "innlegg ikke funnet" :)

Haha så morsomt at hun ser alvoret når du gir hun klar beskjed :):P

Huuuuraaaaay!!!!
Vesla krabba en meter i går, og har vært veldig aktiv på krabbefronten i dag. Vi trodde ikke hun kom til å krabbe i det hele tatt, siden hun kom seg så fort frem på magen, så nå fikk vi oss en gledelig overraskelse. :)

Hurra for flinke søte Jenny :D:D:D

Teite appen og "innlegg ikke funnet".
Til deg mammatil2prinsesser&1prins:

Ja, hun skjønte vel at å sovne igjen var det lureste, med tanke på at morgenen sammen med meg skulle være mest mulig koselig. Hun hørte etter når hun skulle dubbe i vogna også, for da prøvde hun å sette seg opp og dro ned kalesja hele tiden. "NO må du slutte å tulle, frøken.." and so she did. Får nyte lydigheten så lenge den varer, for den går fort over er jeg redd.;) :p

Sånn dreiv min app også på før jeg oppdaterte den siste gangen. Har du prøvd og avinnstallere og så innstallere på nytt igjen? Dritirriterende når ikke appen funker som den skal! Grrrr..
Hahaha, Genialt:D Det er jenta si det tenker, jeg;):D

Ja, har og lest at noen ikke får mer enn 1,2 eller 3 vannkopper, så får bare se ann og evt bestille legetime om hu fortsetter med feber igjen de neste dagene!;)

Ja, han tåler dårlig og få tenner, gitt;) Går med han på armen mesteparten av dagen, for eller hylgråter han bare, stakkars! Og eneste som hjelper er MAMMA:P Han sover heldigvis godt på natta igjen, så klager ikke;) Ingen tenner har kommet gjennom ennå, men snart så:)

ÅÅåh, nå blei jeg glad på deres og Lianas vegne:) Godt og høre hu er seg selv igjen og at hu ikke er plaga av de dumme tennene lenger:):D*thumps up*

Oj, da spiser han jaggu meg godt:) Gutten er født med matvett iallfall:D;) Og så SKJØNN som han er<3<3<3 Godt med en liten baby som sover og som ikke sliter med mageknip, det er gull verdt det;):p:) Joda, litt og gjøre når de alle 3 ikke er helt i form, men ellers er det ikke så mye styr;)

Hadde jo vært bra for hun om det er vannkopper.. men vanskelig å vite sånt så tidlig.. kan være noe annet å..kansje feberen ikke har noe med den prikken å gjøre heller.. jeg syns det er så vanskelig å gjette seg frem på sånt :P

Dakkar lille gutten da:( har holdt på så lenge nå.. må være utrolig frustrerende for han (og dere):confused::( men godt han sover på nettene hvertfall! ;)

Hehe..ja utrolig godt å se hun som den Liana'n hun er:rolleyes::D enten tar tennene en pause, eller så har de kommet seg forbi det værste.. hehe.. (håper på det siste):P

Haha ja han er glad i mat :D han spiste nesten ingenting det første døgnet pga kvalme, men etter det har han økt mengden i en voldsom fart :P
Uff ja, er utrolig glad for at jeg slipper kolikk! Må jo være helt grusomt:oops:

Hehe, ja det er jo i grunn ikke verst;) Husker alle de tissepausene på natta på slutten av svangerskapet:eek::p
Deilig med små barn som sover;) Gir resultat i en uthvilt mamma, og det er jo flotte greier;)
Åååh, pysjbuksa er GOOOD:DBeste som fins er og gå i koseklær;)
Koselig for Emira med alene- og kvalitetstid sammen med bestefar<3
Hihi, det har du all grunn til også;)

Ja as..haha var jo oppe hver 2-3 time for å tisse:eek::p
Hehe må si jeg trenger all den søvnen jeg kan få om nettene ja! Ellers er jeg et mareritt å leve med:P hahah..
Emira og bestefar er jo kjempe gode venner:rolleyes: han bor under oss, så dem sees daglig.. hehe.. Emira digger han!:D

Huuuuraaaaay!!!!
Så flink hun er :D De får vanvittig god fart på alle fire etter litt øvelse :eek: Sikkert derfor Hermine ikke orker å lære å gå helt enda ;) :P

Blein EN DEL frista av den kaka der, Marianne!!! Jeg er ikke noe gira på at oreokake, men den der skulle jeg nok greid å fått ned..*sikle* :D
man smakte ikke oreoen i det heletatt, smakte bare ostekake! :D ;) ...uten den kjipe digestivekjeksbunnen da :P

man smakte ikke oreoen i det heletatt, smakte bare ostekake! :D ;) ...uten den kjipe digestivekjeksbunnen da :P
Høres herlig ut! Asså..Har du sett den berømte cheesekaka på Friends? (den som havner på gulvet ute i gangen) DEN har jeg hatt lyst på i mange år!!;)

Høres herlig ut! Asså..Har du sett den berømte cheesekaka på Friends? (den som havner på gulvet ute i gangen) DEN har jeg hatt lyst på i mange år!!;)

Åh! DEN ser god ut:eek: har skikkelig lyst til å smake hver gang jeg ser episoden :P

men duh, det er denna det!!! :D :D :D Bare stryk oreoene! Gå på detsoteliv.no og søk på New York Cheesecake, det er min absolutte kakefavoritt og blir jevnlig bakt til begivenheter her i huset ;) Den norske "ostekaka" med kleiment gelèlokk kan bare gå å legge seg for min del :P Jeg baker helst New York Cheesecake med pepperkakebunn, det er prikken over ien! ...og med hjemmelaget bringebærsaus til :rolleyes:

Skravlehøner :)
:p
Akkurat i kveld tror jeg hodet mitt fungerer best til å strikke, enn å følge med på alt dere skriver :D

Så bra at han endelig sover så godt på natta:D vel undt ;)

*Surfer mobilt*
Takk, det føles veldig godt altså. Og så herlig at vi fikk det til på hans premisser!

Back
Topp