Søndagsprat

Kom borti submit-knappen litt tidlig der..;)
Her er dagens helt som trilla vogna hele veien opp:
Vis vedlegget 15599
Smurte henne med Cosmica ansiktssolkrem jeg.. Den holdt for denne gang, men vi må nok kjøpe en som ikke er så tett som den andre vi har (og heller bruke 50+ på utsatte områder). I dag blei hun ikke like varm og hysterisk som i går, men det var litt pga den fine brisen oppover mot fossen tror jeg.
Vi fikk anbefalt å bruke 50 på babyen, på apoteket! Men IKKE 50+ forskjellen er at 50+ er sun block, og puster ikke, mens 50 er solKREM og puster;)

*Surfer mobilt*

Kom borti submit-knappen litt tidlig der..;)
Her er dagens helt som trilla vogna hele veien opp:
Vis vedlegget 15599
Smurte henne med Cosmica ansiktssolkrem jeg.. Den holdt for denne gang, men vi må nok kjøpe en som ikke er så tett som den andre vi har (og heller bruke 50+ på utsatte områder). I dag blei hun ikke like varm og hysterisk som i går, men det var litt pga den fine brisen oppover mot fossen tror jeg.
Herlige bilder forresten! :D;):p

*Surfer mobilt*

Herlige bilder forresten! :D;):p

*Surfer mobilt*
Takk takk. :)
Mannen også fikk denne anbefalt av dama på apoteket, men det var som sagt til påskesola. Tror nok vi må ha noe litt lettere på huden, for det var bra seigt ja. På turen hadde vi litt vind, og da var ikke varmen så ille. Har hatt 25grader siden fredag. :cool:

Takk takk. :)
Mannen også fikk denne anbefalt av dama på apoteket, men det var som sagt til påskesola. Tror nok vi må ha noe litt lettere på huden, for det var bra seigt ja. På turen hadde vi litt vind, og da var ikke varmen så ille. Har hatt 25grader siden fredag. :cool:
Jøsses, reine skjære sydentempeb det altså! Dere bor sånn til at det er sprengkulde på vinteren og likeså varmt om sommeren?
Her er det 16 grader, men iskald nordavind så vesla må ha parkdressen på ute:confused:

*Surfer mobilt*

Jøsses, reine skjære sydentempeb det altså! Dere bor sånn til at det er sprengkulde på vinteren og likeså varmt om sommeren?
Her er det 16 grader, men iskald nordavind så vesla må ha parkdressen på ute:confused:

*Surfer mobilt*
For det meste er vi så heldige å ha surt vær med regn, vind og lave temperaturer ( eller hva Bebbé?), men så slår det til med utrolig fint vær innimellom, og da blir det en drivhuseffekt mellom høye fjell og smale daler. :)

Back
Topp