Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så fint det blir da, sikkertWow! Dere hadde skravlet! Jeg er så treig jeg ;-p
Den solkremen er sikkert bra altså. Jeg synst det var så rart å selge sfktor 50 men ikke anbefale den..hehe..hadde det vært min butikk så hadde jeg ikke tatt inn produkter jeg ikke anbefaler..kan jo hende jeg så på et annet merke..det var ihvertfall på apotek1.
Her også er det gøy å sitte selv å leke. Men hun blir lei etter en stund og gidder ikke alltid å legge seg ned selv så da setter hylekoret inn ;-)
Jeg tror vi er nødt å kjøpe parasoll i dag selv om vi ikke fant en slik diiiger en som vi har lyst på i går. Her er jo 35grader i sola og 23 i skyggen allerede så tenker set blir varmt for a mor i dag og! Kjøpte puter til stolene i går så nå er det rent så koselig på altanen vår![]()
Kos dere på tur!Hehe.. Skravla går veittu!
Vi skal pakke sekken og dra nå. Portugiserne står vel på døra vår any time tenker jeg.
Ha en fin dag da dere! !![]()
Solhatt med bred brem?God formiddag!
Vi koser oss på hytta! Snuppa har lekt ute hele morran og tok seg like gjerne en ekstra dupp når vi gikk på tur nå!
MEN sliter med å skjerme henne for sola når vi bærer... What to do?
Vis vedlegget 15569
*Surfer mobilt*
Solhatten datt bare av fordi hun dreiv å snudde hodet fra side til sideSolhatt med bred brem?
Har du prøvd med knyting da?Solhatten datt bare av fordi hun dreiv å snudde hodet fra side til side
*Surfer mobilt*
Ja, den sklei alle veier og ned på nesa hennes så hun så ingentingHar du prøvd med knyting da?
Hei og hopp!
Min tur til å stå opp med Lillebror
Sov til 6 i dag da, litt bedre enn 5 som i går
I dag skal vi nok bare være hjemme. Sliten gjeng om dagen, med litt lite søvn og mye på programmet.
Vi håper å få satt opp trampolinen. Var så nydelig vær i går, men har regnet i natt, så vi må se om det tørker opp litt først.
Lillebror har allerede fått en skallebank i dag, da mammaen var så dum å la han prøve seg på å reise seg opp ved en krakk på badet. Var akkurat litt for sen med å ta han i mot i fallet, så hodet gikk rett i flisegulvet
Men han er ved godt mot og klar for å rasere stua og kaste lekene sine omkring
![]()
Så dumt hun sover dårlig. Lillebror hadde en lang dupp i skyggen her, heldigvis!Heisann
Her er det også utrolig varmt i dag, lillemor har sovet to dårlige dupper, enda hun ble lagt i garasjen der er det litt svalere.
Til tross godværet er det ingen som er i godt humør i dagFår håpe det endrer seg til i morgen, da har jeg bursdag
Fikk plantet litt planter i dag, så nå ser det litt bedre ut i bedet mitt.
Blir nok litt grilling i kveld etter vesla har lagt seg.
Så dumt hun sover dårlig. Lillebror hadde en lang dupp i skyggen her, heldigvis!
Så koselig med blomster![]()
Lillebror måtte ha en dupp til i vognen han, og sover nå. Så det blir litt senere kveld på han enn antatt.Tror jeg skal legge henne snart, siden hun ikke har sovet særlig godt
Ja det gjør godt å få hagen i orden![]()
Jeg villr ikke brukt "billigsolkrem" på babyen, da de ofte trekker myyye dårligere inn i huden enn kvalitetssolkremene!Har du han ute i skyggen i kun bleie også? Vi lot henne ligge ute under parasollen i bleie og solhatt en liten stund i går nemlig, men så blei jeg litt usikker på om det var så lurt. Noen som sa at babyer alltid d skal ha på seg et lite lag klær.. vant til å pakke på henne ullklær og varme tepper, så dette er helt ukjent terreng for meg kjenner jeg. Hehe..
Tilbake til solkremen; kan vi like godt smøre henne med en krem med mindre solfaktor hvis vi finner det på en av bensinstasjonene på vei innover da?
STOR forskjell på spf 50 og 50+!!! Min erfaring er at 50 trekker inn i huden mens 50+ blir som ei hinne på huden! Eneste solkremen jeg kan bruke som ikke gir meg eksem/elveblest er LRP sin, og den bruker jeg på snuppa også!Hun kan ikke ha blitt klam av den solkremen?
HAr ikke så god erfaring med Lillebror og varme enda, men T har aldri tålt de kremene der. De kremene vi får kjøpt i Norge med så høy faktor legger seg som et lag på huden hans og gjør han svett og "sperrer" varmen inne mellom kremen og huden, og han får varmeutslett og alt mulig. Så han har bi smurt med lavere faktor og heller smurt ofte.
Nå har jeg begynt å kjøpe solkrem på iHerb, og begge har tålt den med faktor 45, men nå har jeg kjøpt 30, og det bør i grunn holde lenge! De skal jo uansett ikke utsettes for altfor mye direkte sollys..
Lillebror satt med kortermet body og en tynn seleshorts i skyggen i går, og det gikk greit, men han ble jo litt varm...
Har lyst til å bestille UV-skjorte til han for å slippe å smøre hele tiden...

Lillebror måtte ha en dupp til i vognen han, og sover nå. Så det blir litt senere kveld på han enn antatt.
Jeg skal av gårde og trene i 20-tiden, så det spørs om mannen må legge han i dag![]()
Nei se på den lille oppdageren i kaki da! NydeligVi har vært 5 timer på orienteringstur i marka - deilig dag i solen!
Vis vedlegget 15603Vis vedlegget 15604Vis vedlegget 15605