Søndagsmorgenfugl

er litt redd for å legge henne ut med plaster på da, er redd for at hun skal spise det mens hun ikke er under oppsyn o_O :P Men hun har ikke brydd seg om det ennå, så håper hun ikke oppdager det!

Jeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen :p
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6 :)
Bare regn her i dag! Håper beisen var tørr nok før det begynte å regne!
Det ble brun beis på plattingen! Synes det ble veldig fint!
Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Nå blir det kaffe og frokost :)

det ble jo skikkelig flott på plattingen da :D

Takk, tror det ble bra ja! MAnnen er flink altså =)

Tror du Hermine klarer å få av plasteret??

jeg vet ikke helt...om hun bare peller nok så kanskje :confused: Men det sitter jo ganske så godt fast da, og hun har ikke oppdaga at det er der ennå! Hva tror du? OM hun spiser på det så tviler jeg at hun finner på å svelge det, hun spytter alltid ut slikt etter ei stund :P

jeg vet ikke helt...om hun bare peller nok så kanskje :confused: Men det sitter jo ganske så godt fast da, og hun har ikke oppdaga at det er der ennå! Hva tror du? OM hun spiser på det så tviler jeg at hun finner på å svelge det, hun spytter alltid ut slikt etter ei stund :p
Jeg hadde lagt hun jeg altså :D

Jeg hadde lagt hun jeg altså :D

ja, jeg gjorde det, best å la plasteret sitte på til såret får tørket litt, så det ikke blir så mye søl om hun plukker på det :P ;)

hehe, ja, hun ser ut som den rampejenta hun egentlig er ;) :p :rolleyes:
Takk :D Klærne er helt nye, farmora som har handla på Name It, de har SÅÅÅ mye fin der! :)

heheh søt hun er da :) ;)
Name It har veeeldig mye fint ja :D nesten litt farlig å gå inn i sånne butikker :P hehehe.. jeg selv syns det er så fint når man får kjøpt jente klær i andre farger enn rosa og lilla :P jeg syns de fargene er veldig fine, men blir så mye av det når man har to jenter :P hahah og Emira skal helst ha bare rosa for tiden :P

jeg vet ikke helt...om hun bare peller nok så kanskje :confused: Men det sitter jo ganske så godt fast da, og hun har ikke oppdaga at det er der ennå! Hva tror du? OM hun spiser på det så tviler jeg at hun finner på å svelge det, hun spytter alltid ut slikt etter ei stund :p

tror nok det går fint så lenge hun ikke har merket det enda ;) og hvis dem har sittet på en liten stund, så limer de seg bedre fast også ;)

Daniel innbiller seg også at det er morning i 4-5 tiden for tiden.. brukte vel en god halvtime på å få han til å sovne igjen uten å ty til puppen i natt. Fornøyd da jeg fikk det til å lykkes. Så våknet jeg ikke før storebror kom inn 6.20 og Daniel våknet 5 minutter etterpå.

Daniel innbiller seg også at det er morning i 4-5 tiden for tiden.. brukte vel en god halvtime på å få han til å sovne igjen uten å ty til puppen i natt. Fornøyd da jeg fikk det til å lykkes. Så våknet jeg ikke før storebror kom inn 6.20 og Daniel våknet 5 minutter etterpå.

så bra at du klarte å få han til å sovne så fort uten å amme han :D er jo en god start det ;)

Etter 6 skal jeg ikke klage på, om natten har vært god. Selvom man er veldig trøtt akkurat når man våkner :p

Etter klokken 6 er det morning her også - uavhengig av hvor ille/god natt det har vært :p
Ja, da er det liksom morgen. Alt før det er natta synes jeg :p
Men ikke så lett å fortelle det til en hyper baby! :o

Jeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen :-p
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6 :-)
Bare regn her i dag! Håper beisen var tørr nok før det begynte å regne!
Det ble brun beis på plattingen! Synes det ble veldig fint!
Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Nå blir det kaffe og frokost :)
Så fint det ble:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God ettermiddag:)
Her ble det morgen i nitiden for min del, mann og barn stod opp åtte.
Nå sitter jeg og ser på at mannen baker brød;)
Nasse sover dupp nr to, hun er i strålende humør i dag.
Litt blues for at helga snart er over, men nå er det bare to uker til sommerferie:p:D

Da har jeg fått bestilt deksjel med bilde av jentene mine på, til min kommende nye mobil :D

*sender fra pipe-gjøken*

God ettermiddag:)
Her ble det morgen i nitiden for min del, mann og barn stod opp åtte.
Nå sitter jeg og ser på at mannen baker brød;)
Nasse sover dupp nr to, hun er i strålende humør i dag.
Litt blues for at helga snart er over, men nå er det bare to uker til sommerferie:p:D

Deilig med hjemmebakt brød :) også kan jeg tenke meg det skal bli super godt med ferie :D åssen planer har dere for sommeren da?

*sender fra pipe-gjøken*

Deilig med hjemmebakt brød :) også kan jeg tenke meg det skal bli super godt med ferie :D åssen planer har dere for sommeren da?

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, det er snart ferdig:-)
Vi skal en tur til vestlandet, også blir det en tur til østersund:-) Dere da?

Ble nok en dag på Hunderfossen på oss :)
T turte endelig å ta eventyrskip etter å ha blitt redd for et par år siden, og påsto han var kvalm fordi kusinen ble det
ImageUploadedByBV Forum1371396710.095038.jpg
:-p
Vi dro uten vogn i dag da, og det var veldig deilig må jeg si. Men så hadde vi ikke med grillmat osv, så vi hadde ikke behov for bæreavlastning til tunge sekker og poser :)

Ja, det er snart ferdig:)
Vi skal en tur til vestlandet, også blir det en tur til østersund:) Dere da?

Er ikke helt sikre enda, men jeg har veldig lyst å ta med Emira til dyreparken i krsand, men det er så langt å kjøre :P så får se litt ann.. kommer hvertfall til å ta dagsturer hit og dit for å finne på noe annerledes :)

Back
Topp