Uffda![]()
er litt redd for å legge henne ut med plaster på da, er redd for at hun skal spise det mens hun ikke er under oppsyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda![]()
Jeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6
Bare regn her i dag! Håper beisen var tørr nok før det begynte å regne!
Det ble brun beis på plattingen! Synes det ble veldig fint!
Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Nå blir det kaffe og frokost![]()
Takk, tror det ble bra ja! MAnnen er flink altså =)det ble jo skikkelig flott på plattingen da![]()
Takk, tror det ble bra ja! MAnnen er flink altså =)
Tror du Hermine klarer å få av plasteret??
Jeg hadde lagt hun jeg altsåjeg vet ikke helt...om hun bare peller nok så kanskjeMen det sitter jo ganske så godt fast da, og hun har ikke oppdaga at det er der ennå! Hva tror du? OM hun spiser på det så tviler jeg at hun finner på å svelge det, hun spytter alltid ut slikt etter ei stund
![]()
Jeg hadde lagt hun jeg altså![]()
hehe, ja, hun ser ut som den rampejenta hun egentlig er![]()
![]()
TakkKlærne er helt nye, farmora som har handla på Name It, de har SÅÅÅ mye fin der!
![]()
jeg vet ikke helt...om hun bare peller nok så kanskjeMen det sitter jo ganske så godt fast da, og hun har ikke oppdaga at det er der ennå! Hva tror du? OM hun spiser på det så tviler jeg at hun finner på å svelge det, hun spytter alltid ut slikt etter ei stund
![]()
Daniel innbiller seg også at det er morning i 4-5 tiden for tiden.. brukte vel en god halvtime på å få han til å sovne igjen uten å ty til puppen i natt. Fornøyd da jeg fikk det til å lykkes. Så våknet jeg ikke før storebror kom inn 6.20 og Daniel våknet 5 minutter etterpå.
Etter 6 skal jeg ikke klage på, om natten har vært god. Selvom man er veldig trøtt akkurat når man våknerDaniel innbiller seg også at det er morning i 4-5 tiden for tiden.. brukte vel en god halvtime på å få han til å sovne igjen uten å ty til puppen i natt. Fornøyd da jeg fikk det til å lykkes. Så våknet jeg ikke før storebror kom inn 6.20 og Daniel våknet 5 minutter etterpå.
Etter klokken 6 er det morning her også - uavhengig av hvor ille/god natt det har værtEtter 6 skal jeg ikke klage på, om natten har vært god. Selvom man er veldig trøtt akkurat når man våkner![]()
Ja, da er det liksom morgen. Alt før det er natta synes jegEtter klokken 6 er det morning her også - uavhengig av hvor ille/god natt det har vært![]()
Så fint det bleJeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6
Bare regn her i dag! Håper beisen var tørr nok før det begynte å regne!
Det ble brun beis på plattingen! Synes det ble veldig fint!
Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Nå blir det kaffe og frokost![]()
God ettermiddag
Her ble det morgen i nitiden for min del, mann og barn stod opp åtte.
Nå sitter jeg og ser på at mannen baker brød
Nasse sover dupp nr to, hun er i strålende humør i dag.
Litt blues for at helga snart er over, men nå er det bare to uker til sommerferie
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Deilig med hjemmebakt brødogså kan jeg tenke meg det skal bli super godt med ferie
åssen planer har dere for sommeren da?
*sender fra pipe-gjøken*

Ja, det er snart ferdig
Vi skal en tur til vestlandet, også blir det en tur til østersundDere da?