Søndagsmorgenfugl

Lillebror fikk forresten sin første tann i dag :D
Jippi! :D
Eskil sliter veldig med tennene nå...
To fortenner oppe (og muliggens fortenner nummer to) presser skikkelig på.
I kveld hylte han til etter å ha sovnet og fikk ikke roet seg... Gav han paracet vi, siden vi mistenker sterkt at han har vondt.. Har sovet siden, så jeg håper det hjalp!

I kveld hylte han til etter å ha sovnet og fikk ikke roet seg... Gav han paracet vi, siden vi mistenker sterkt at han har vondt.. Har sovet siden, så jeg håper det hjalp!
Huff - ikke gøy om de har det vondt!
Jeg opplever i grunn ikke at han er noe spesielt plaget. Han våkner jo endel om natta, men roer seg raskt med pupp, og er i det store og det hele en fornøyd gutt på dagtid! Tygger endel på fingre, men ikke noe skriking.

Huff - ikke gøy om de har det vondt!
Jeg opplever i grunn ikke at han er noe spesielt plaget. Han våkner jo endel om natta, men roer seg raskt med pupp, og er i det store og det hele en fornøyd gutt på dagtid! Tygger endel på fingre, men ikke noe skriking.
Nei vi merket ingen ubehag ved de tre tennene nede som allerede er ute. Bare litt kløe i grunn.
T var aldri særlig plaget før jekslene kom...
Men vi SER jo at det må gjøre vondt, antydning til blåfarge på gommen hans og vi ser konturene av tennene presse på...

Hermine plages også MYE om natta så! Ser kulene på hjørnetennene oppe, dem sier at de er verst :confused: Ser ut til at de kommer før fortennene da :P

Hermine plages også MYE om natta så! Ser kulene på hjørnetennene oppe, dem sier at de er verst :confused: Ser ut til at de kommer før fortennene da :P
Hjørnetenner eller fortener nr 2?
T fikk fortener nr 2 oppe først husker jeg :)

Hermine plages også MYE om natta så! Ser kulene på hjørnetennene oppe, dem sier at de er verst :confused: Ser ut til at de kommer før fortennene da :p

Husker Emira reagerte veldig på jekslene (ikke så rart, de er jo så store) :P men også hjørnetennene.. men hun fikk alle 4 hjørnetennene med bare noen dagers mellomrom :eek: samme med jekslene..
Hun så jo litt morsom ut en stund da, for hun hadde fått alle tennene bortsett fra hjørnetennene :P

Hjørnetenner eller fortener nr 2?
T fikk fortener nr 2 oppe først husker jeg :)
Er ikke alt utenom fortennene i midten hjørnetenner da? :p det er nå iallfall på sidene det er kuler!

*Surfer mobilt*

takk! :D håper jeg også.. men er redd vi ikke skal få, siden jeg har kun 50% fast stilling.. men vi må jo bare prøve og prøve og prøve :p så kansje det ordner seg :D Blir ganske trangt her med 3 barn og 2 voksne :p

Skjønner godt dere vil ha større plass ja:-)
Jeg kunne gjerne tenkt meg å jobbe redusert, håper vi får det til en gang i fremtiden:-)

Skjønner godt dere vil ha større plass ja:)
Jeg kunne gjerne tenkt meg å jobbe redusert, håper vi får det til en gang i fremtiden:)

ja er veldig kjekt å ha en litt mindre stilling, har fått dekket "resten" med dagpenger da.. er veldig vanskelig å få fast jobb her jeg bor, er så liten by ;) så 50% var det jeg fikk, og når dem spurte om jeg ville ha mer, så hadde jeg bare 3 dager plass i bhg for Emira, og dem kunne ikke gi hun 100% akkurat da :P så da forble det 50% ;)
Heldigvis koster de fleste hus her rundt 1 mill, og kansje bitte litt over det :D så muligheten er jo der da ;) :D

ja er veldig kjekt å ha en litt mindre stilling, har fått dekket "resten" med dagpenger da.. er veldig vanskelig å få fast jobb her jeg bor, er så liten by ;) så 50% var det jeg fikk, og når dem spurte om jeg ville ha mer, så hadde jeg bare 3 dager plass i bhg for Emira, og dem kunne ikke gi hun 100% akkurat da :p så da forble det 50% ;)
Heldigvis koster de fleste hus her rundt 1 mill, og kansje bitte litt over det :D så muligheten er jo der da ;) :D

Hell i uhell kan man si da:-) Det skal vel være håp da skulle man tro ja:-)

Er ikke alt utenom fortennene i midten hjørnetenner da? :p det er nå iallfall på sidene det er kuler!

*Surfer mobilt*
Hehe jo kanskje. Jeg har lært at tann nummer tre er hjørnetann :-p

Back
Topp