Søndagsmorgenfugl

Er ikke helt sikre enda, men jeg har veldig lyst å ta med Emira til dyreparken i krsand, men det er så langt å kjøre :p så får se litt ann.. kommer hvertfall til å ta dagsturer hit og dit for å finne på noe annerledes :)

Litt godt å ta ting på sparket også:-) I hvertfall når man er gravid, så vet man jo ikke hvordan formen blir:-)

Litt godt å ta ting på sparket også:-) I hvertfall når man er gravid, så vet man jo ikke hvordan formen blir:-)

Hehe nei det er jammen sant ;) og har veldig vondt i bekkenet, så vet at å gå i flere timer i en dyrepark gjør det ikke akkurat noe bedre :p
Så får heller se hva som skjer :) skal hvertfall få malet vegger i leiligheten og kansje skapdører på kjøkkenet i sommer..også prøve å få lån til hus ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

Ble nok en dag på Hunderfossen på oss :)
T turte endelig å ta eventyrskip etter å ha blitt redd for et par år siden, og påsto han var kvalm fordi kusinen ble det
Vis vedlegget 18860
:p
Vi dro uten vogn i dag da, og det var veldig deilig må jeg si. Men så hadde vi ikke med grillmat osv, så vi hadde ikke behov for bæreavlastning til tunge sekker og poser :)

hahahahaha, SÅ bra bilde da! :D
Hermine blir så innmari sur av å bli bært på hele dagen hun o_O Tror hun føler det blir for mye kroppskontakt :P

Æsj, Hermine har fått eksem av plasteret! o_O Så nå ser hun ikke ut, skrubbsår som er rødt og blått på kinnet OG eksem rundt der :eek:

Hehe nei det er jammen sant ;) og har veldig vondt i bekkenet, så vet at å gå i flere timer i en dyrepark gjør det ikke akkurat noe bedre :p
Så får heller se hva som skjer :) skal hvertfall få malet vegger i leiligheten og kansje skapdører på kjøkkenet i sommer..også prøve å få lån til hus ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

Vi har også en del prosjekter i huset:-)
Lykke til med lånesøknad, håper det ordner seg:-)

Æsj, Hermine har fått eksem av plasteret! o_O Så nå ser hun ikke ut, skrubbsår som er rødt og blått på kinnet OG eksem rundt der :eek:

oj da :eek: hva i plasteret er det hun ikke tåler da? stakkars liten.. eksem kan jo klø en del å det o_O

Vi har også en del prosjekter i huset:)
Lykke til med lånesøknad, håper det ordner seg:)

takk! :D håper jeg også.. men er redd vi ikke skal få, siden jeg har kun 50% fast stilling.. men vi må jo bare prøve og prøve og prøve :P så kansje det ordner seg :D Blir ganske trangt her med 3 barn og 2 voksne :P

hahahahaha, SÅ bra bilde da! :D
Hermine blir så innmari sur av å bli bært på hele dagen hun o_O Tror hun føler det blir for mye kroppskontakt :P
Kosegrisen her blir gjerne båret noen timer med pause han, om jeg er i bevegelse ;)

Pusen har lekt kokk idag :P
1371411528982.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Kosegrisen her blir gjerne båret noen timer med pause han, om jeg er i bevegelse ;)

hehe, hun her blei lei da vi gikk på tur i skogen idag, heldigvis sovna hun så da ble det mindre protester :P ;)

oj da :eek: hva i plasteret er det hun ikke tåler da? stakkars liten.. eksem kan jo klø en del å det o_O
aner ikke .confused: ble illrødt da jeg tok det av...kanskje det er løve...var simba på plasteret :P

hehe, hun her blei lei da vi gikk på tur i skogen idag, heldigvis sovna hun så da ble det mindre protester :p ;)
Hehe. Sovna litt Eskil også, men mye å følge med på!! :D
Mannen tok noen flotte bærebilder med nytt kamera da :)

som hun kosa seg der :D

Åja, hun ELSKER å være på rommet til emira..er jo såå mye spennde der ;) hehe hun kan styre på der leeenge :)

*sender fra pipe-gjøken*

aner ikke .confused: ble illrødt da jeg tok det av...kanskje det er løve...var simba på plasteret :P

Hahah ja kansje hun reagerer på løver :P kansje det er noe i selve limet som hun ikke har tålt da..

*sender fra pipe-gjøken*

Lillebror fikk forresten sin første tann i dag :D

Back
Topp