Søndagsmorgen :)

Vi koser oss hos mommo :) Hermine har spist lutefisk til middag :eek::D
OG lært kanskje det viktigste ordet barn har i vokabularet: IS!!! :p isss, isss sa hun da hun fikk dessert ;)
Også kooosa hun såå på skinnposen da hun satte i trilla tidligere idag :rolleyes:
1381678072038.jpg

*Surfer mobilt*

Vi har gått nesten 1 mil i dag! :o
Og T gikk hele veien. God og fin rastepause da vi var halvveis, og nesten bare nedoverbakker hjem igjen (som vi besteg på vei opp). UTrolig fint i høstværet, og mannen fikk tatt mange fine bilder av oss!
Nå er det kyllingfilet med bacon på gang, mannen kokkelerer. Jeg tenkte å ta meg en dusj før maten, så er det sofaen resten av kvelden :D

Flinke dere er som har gått så mye :D
Misunner deg! Hehe..
Mmm for en god middag:P:)

Vi har gått nesten 1 mil i dag! :o
Og T gikk hele veien. God og fin rastepause da vi var halvveis, og nesten bare nedoverbakker hjem igjen (som vi besteg på vei opp). UTrolig fint i høstværet, og mannen fikk tatt mange fine bilder av oss!
Nå er det kyllingfilet med bacon på gang, mannen kokkelerer. Jeg tenkte å ta meg en dusj før maten, så er det sofaen resten av kvelden :D
Jøsses, er imponert over T altså! Mmm, deilig middag dere har da:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Hvor lenge kan en kul i hodet vare? Emmeth fikk en skikkelig kul i hodet på torsdag og den er der fortsatt:eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Enig med fru H;) de kan nok bli der en stund, hvertfall om de er store;) har den ikke blitt bedre i det heletatt?

Søte småjenter :) digger alle uttrykkene til Liana :p;)

*Surfer mobilt*

Takk :)
Hahah ja, så fort det blir tatt bilder med blitz, så kommer det all slags utykk fra den jenta :P heheh..

Vi koser oss hos mommo :) Hermine har spist lutefisk til middag :eek::D
OG lært kanskje det viktigste ordet barn har i vokabularet: IS!!! :p isss, isss sa hun da hun fikk dessert ;)
Også kooosa hun såå på skinnposen da hun satte i trilla tidligere idag :rolleyes:
Vis vedlegget 34926

*Surfer mobilt*

Hahah ja da får du vel høre hva hun vil ha å spise etterhvert:P hehe..

Også så nydelig hun er der hun sitter i vogna:rolleyes::D

Ser ut som flere av dere har hatt en fin søndag og helg ellers. Selv har jeg vært i Oslo og besøkt mine besteforeldre i helga da det har skjedd så mye der. Barna har vært borte og jeg har kost meg masse :)

Oi, det var lite klær da :p men 12 grader er ganske varmt da! Hermine var jo på bakken hele tiden, og satte mye i ro og måkka med spaden! Hun har også Reima vår/høst dress, men den er ikke direkte foret vil jeg si, bare tolags :p;)

*Surfer mobilt*
HM. Nei, det er jo ikke tykt for akkurat =)
Men jeg tror vi kler ungene våre i lite klær i manges øyne, de er veldig varme av seg =) Så lenge det er litt klær under vindtett lag er de veldig varme :D

God kveld. :)
Jeg fikk sove lenge i dag og stod opp litt over 11. Hadde en runde med våkent barn i natt også, så da var det godt å få ligge lenge på morra'n. Jeg og Jenny kjørte oss en tur dit der var sol, og havna på ei badestrand hvor vesla fikk smake litt på sand og stein.
1381683103228.jpg
Så bars det hjem for å lage viltgryte, ooogså tok vi oss en tur ut igjen. Fikk tima det slik at vesla fikk spise kveldsmat 17.30, og da kutta vi ned noen ml på mme nå ved legging. Og sovna uten protest gjorde hun!! ;)

Jeg fikk sove lenge i dag og stod opp litt over 11. Hadde en runde med våkent barn i natt også, så da var det godt å få ligge lenge på morra'n. Jeg og Jenny kjørte oss en tur dit der var sol, og havna på ei badestrand hvor vesla fikk smake litt på sand og stein.
Vis vedlegget 34936
Så bars det hjem for å lage viltgryte, ooogså tok vi oss en tur ut igjen. Fikk tima det slik at vesla fikk spise kveldsmat 17.30, og da kutta vi ned noen ml på mme nå ved legging. Og sovna uten protest gjorde hun!! ;)
Så bra!
hun er så flott :D :D

Vis vedlegget 34936

Herlig liten jente du har :)

Vis vedlegget 34936
Så søt jente :) lille Jenny :)
Fine klær hun har på seg. Hvor er de kjøpt?
Morasomt med sand og steiner;)

Du er desverre ikke alene om urolige netter.. Lurer noen ganger på,om jeg kommer til å overleve småbarnstiden ;)

Sent from my iPad <3

Så søt jente :) lille Jenny :)
Fine klær hun har på seg. Hvor er de kjøpt?
Morasomt med sand og steiner;)

Du er desverre ikke alene om urolige netter.. Lurer noen ganger på,om jeg kommer til å overleve småbarnstiden ;)

Sent from my iPad <3
Takktakk.:)
Klærne er ei salig blanding. Lua er fra cubus, stonzene er fra nameit,og dressen er av merket racoon og er kjøpt på nett et sted. Husker ikke hvor.:p

Vis vedlegget 34936
Hihi, priceless uttrykk på hun som sitter å ser på hånda si! :D studerer liksom sanda og vurderer nøye hvorvidt den skal smakes på eller ei! :) sååå søt! Og kjempefin dress hun har ;) Ser deilig ut med strandtur da! :)

Last edited:
Back
Topp