Søndagsmorgen :)

Oj da:eek: så urolig på natta?:( ikke noe gøy! Du må være veldig trøtt eller?
4 store tenner er ikke til å spøke med:eek: håper de bryter seg gjennom!

Koselig å være på restaurant i hagen da:D hehe.. får du servert noe godt?

Ja en fin dag du også;) god bedring til alle som ikke føler seg bra!♡

Etter en tur ut i fantastisk vær våkna jeg:D
Mannen var snill og lot meg ligge og sove til 8:)
Jadda;) Fikk fiskelefser, sjokoladekake med fuglefrø og tyttebær;) hahaha..
Mye med 4 jeksler på en gang, da synes jeg litt synd på han altså:( Det er en liten bit av en jeksel kommet gjennom ila natten:)

God bedring til Liana<3<3<3

Jepp, fortsatt feber:( men hun er ikke like slapp idag som det hun var igår!:)
Ja Emira elsker å være der:D men er nok helst disse tantene hun styrer med:p
Formen min er som vanlig:p:) haha kanske det bare er luft som fyller opp magen?:eek::p hahaha.. for ingen baby vil ut hvertfall!

Kjedelig med feber, men godt og høre formen hennes er bedre i det minste:)
Ja, det skjønner jeg da Emira gjør:D alltid stas og få full fokus og masse leking med tantene;) Hahaha, en liten luft(ball)ong:D:D:D Lille luringen som koser seg inni magen;)

Nå tror jeg jammen meg vi skal komme oss ut av sofaen og på tur i høstsola!
:)
Menneh... Det er vanskelig å kle ungene når lufta er så kald og sola enda varmer endel :-o
Hehe, ikke lett det der nei!
Er +2 grader nå, Hermine fikk en tynn Janusdress oppå body og longs, og en tykk Mariusdress oppå der igjen og parkdressen på toppen. Sparer vinterdressen litt til! Hun var perfekt varm :) men er ikke sol her da :p

Flinke Hermine som snakker og babler:D:rolleyes:
Koselig med snø da, men litt for tidlig etter min smak. Første vinterdag er jo tross alt ikke før imårra!:P
Var bare 2mm så smelta igjen med en gang da :p

Etter en tur ut i fantastisk vær våkna jeg:D
Mannen var snill og lot meg ligge og sove til 8:)
Jadda;) Fikk fiskelefser, sjokoladekake med fuglefrø og tyttebær;) hahaha..
Mye med 4 jeksler på en gang, da synes jeg litt synd på han altså:( Det er en liten bit av en jeksel kommet gjennom ila natten:)

God bedring til Liana<3<3<3

Ja er nesten underverker hva frisk luft kan gjøre!:) mye godt i den restauranten du var i:P hahah herlig:rolleyes:
Så godt at hvertfall én har kommet litt gjennom! Men er nok verst akkurat nå når de går gjennom tannkjøttet:eek::(

Kjedelig med feber, men godt og høre formen hennes er bedre i det minste:)
Ja, det skjønner jeg da Emira gjør:D alltid stas og få full fokus og masse leking med tantene;) Hahaha, en liten luft(ball)ong:D:D:D Lille luringen som koser seg inni magen;)

kjedelig er det, for dem blir så klengete! Og når man har flere barn, så kan man nesten ikke gå å holde på den ene heeele tida:confused: men før hun la seg nå, så var hun nesten ikke varm:) så håper feberen gir seg! Men kjenner jeg den rett, så øker den vel mot kvelden igjen:P

Hehe ja, hun liker hvertfall å være hos de uten Liana:P da får hun all oppmerksomheten for seg selv:)

Hihi..han har hatt 2 søstre som har varmet opp magen og gjort det koselig der:P sikkert derfor han drøyer litt med å komme ut:rolleyes::)

Var bare 2mm så smelta igjen med en gang da :p

Heheh ja så det ikke var så voldsomme greier :) blir gøy å se synet til de små første gangen de ser masse snø:P

Slenger med bilde av snuppetuppene mine :)
1381668015200.jpg
1381668024140.jpg
1381668030778.jpg

kjedelig er det, for dem blir så klengete! Og når man har flere barn, så kan man nesten ikke gå å holde på den ene heeele tida:confused: men før hun la seg nå, så var hun nesten ikke varm:) så håper feberen gir seg! Men kjenner jeg den rett, så øker den vel mot kvelden igjen:P

Hehe ja, hun liker hvertfall å være hos de uten Liana:P da får hun all oppmerksomheten for seg selv:)

Hihi..han har hatt 2 søstre som har varmet opp magen og gjort det koselig der:P sikkert derfor han drøyer litt med å komme ut:rolleyes::)

Hehe, kjenner meg godt igjen med det og ikke være blekksprut, men hadde nå vært fint til tider:p

Jeg går med Emmeth på armen mye i løpet av dagen når han ikke er i form, men ikke så lett og gjøre det samme når man er høygravid;)

Er så stas og få full oppmerksomhet og være litt midtpunkt:):D:cool: Kan ikke være lett og alltid være størst heller:)

Haha, må virkelig si han trives inni der:p;):D
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe, kjenner meg godt igjen med det og ikke være blekksprut, men hadde nå vært fint til tider:p

Jeg går med Emmeth på armen mye i løpet av dagen når han ikke er i form, men ikke så lett og gjøre det samme når man er høygravid;)

Er så stas og få full oppmerksomhet og være litt midtpunkt:):D:cool: Kan ikke være lett og alltid være størst heller:)

Haha, må virkelig si han trives inni der:p;):D
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe ja, skulle gjerne hatt litt ekstra armer av og til;) hehe nei det er akkurat det, ikke lett å gå å bære på en 10 kilos unge med det bekkenet jeg har:confused:

Ja Emira trengr litt full oppmerksomhet.. jeg kommer til å finne på mer med hun igjen, når denne babyen har kommet seg ut av kroppen min :P men i det siste har det blitt lite alenetid med hun:(

Hehe ja, skulle gjerne hatt litt ekstra armer av og til;) hehe nei det er akkurat det, ikke lett å gå å bære på en 10 kilos unge med det bekkenet jeg har:confused:

Ja Emira trengr litt full oppmerksomhet.. jeg kommer til å finne på mer med hun igjen, når denne babyen har kommet seg ut av kroppen min :P men i det siste har det blitt lite alenetid med hun:(

Dess flere barn man får, dess mindre tid får man. Så viktig og sette av tid til hver enkelt så alle får litt alenetid med mamma og pappa:) Hadde mye dårlig samvittighet ettrr jeg fikk Emmeth overfor jentene og sambo hadde gips på benet i 12 uker fra Emmeth var 4 uker, så sto med alt alene og en baby som hadde kolikk til han var 12 uker, men alt går:p;):D Tar litt tid og komme inn i rutiner, men når de er på plass så går det som en lek:):):)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Dess flere barn man får, dess mindre tid får man. Så viktig og sette av tid til hver enkelt så alle får litt alenetid med mamma og pappa:) Hadde mye dårlig samvittighet ettrr jeg fikk Emmeth overfor jentene og sambo hadde gips på benet i 12 uker fra Emmeth var 4 uker, så sto med alt alene og en baby som hadde kolikk til han var 12 uker, men alt går:p;):D Tar litt tid og komme inn i rutiner, men når de er på plass så går det som en lek:):):)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hørter ut som det var ganske hektisk til tider hos dere da ja! Kan ikke ha vært lett for deg! Men som du sier, man får det til på en eller annen måte;) og godt er det når ting roer seg:) jeg er spent på hvordan ting kommer til å være med enda en liten.. håper det går like enkelt som sist gang..hehe

Hehe, ikke lett det der nei!
Er +2 grader nå, Hermine fikk en tynn Janusdress oppå body og longs, og en tykk Mariusdress oppå der igjen og parkdressen på toppen. Sparer vinterdressen litt til! Hun var perfekt varm :) men er ikke sol her da :p
JEg tenkte først at det var innmari mye klær, men uten sol blir jo 2 grader ganske kaldt...
12 grader nå når vi kom hjem, pluss sol. Lillebror hadde ullstrømpis og ulltrøye under Reima parkdressen sin. Den er jo litt foret. Han var hvertfall ikke kald! =) Satt mest i vogn da, men krabbet og gikk da vi hadde rastepause

Vi har gått nesten 1 mil i dag! :o
Og T gikk hele veien. God og fin rastepause da vi var halvveis, og nesten bare nedoverbakker hjem igjen (som vi besteg på vei opp). UTrolig fint i høstværet, og mannen fikk tatt mange fine bilder av oss!
Nå er det kyllingfilet med bacon på gang, mannen kokkelerer. Jeg tenkte å ta meg en dusj før maten, så er det sofaen resten av kvelden :D

Hvor lenge kan en kul i hodet vare? Emmeth fikk en skikkelig kul i hodet på torsdag og den er der fortsatt:eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

JEg tenkte først at det var innmari mye klær, men uten sol blir jo 2 grader ganske kaldt...
12 grader nå når vi kom hjem, pluss sol. Lillebror hadde ullstrømpis og ulltrøye under Reima parkdressen sin. Den er jo litt foret. Han var hvertfall ikke kald! =) Satt mest i vogn da, men krabbet og gikk da vi hadde rastepause
Oi, det var lite klær da :p men 12 grader er ganske varmt da! Hermine var jo på bakken hele tiden, og satte mye i ro og måkka med spaden! Hun har også Reima vår/høst dress, men den er ikke direkte foret vil jeg si, bare tolags :p;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp