Søndagsmorgen :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen! Min tur å stå opp tidlig idag, men gjør ikke noe når avkommet er så strålende blir om morran :) bable-bable- der gokka (sokker), bable-bable der glokka (klokka), bable-bable bæ-bæ potta (den tok dere vel) :p
Nå styrer hun rundt i turbofart i stua og leker alle lekene utover, det må til, mens jeg venter på at presskanna skal trekke kaffen ferdig :)

Idag skal vi spise lutefisk hos mamma:D og så skal vi teste vinterdressen til Hermine tenker jeg for den første snøen har kommet i natt :eek: :p

God søndag :)

God morgen.. Snø???? Neeeei,håper su bor langt ifra ;) trenger ikke snø før i desember hehe....
Deilig å komme bort på middag.. Så flink H er til å snakke da :)
Her går det i mamma,pappa,hei,neinei,takk,hadet.

Natten har vært meget kjip.
La meg 22.30,og da tenkte Mina : let the show begin!!!
Varte til 00.30, ingen tidlig søvn her i gården....
Nektet å ta flaska,skrek,hoppa opp med en gang jeg la hun ned. Måtte gi hun en paracet og dentidox.... Det tok ca en time før det hjalp.. Fikk to timer på øyet,også var det opp 4-5 ganger igjen.. Sovnet til slutt... Så sov de til ca 06.45... Gleder meg til roligenetter en gang i tiden :)

Har alle dere andre sovet gidt? :()

Sent from my iPad <3

God morgen.. Snø???? Neeeei,håper su bor langt ifra ;) trenger ikke snø før i desember hehe....

Nektet å ta flaska,skrek,hoppa opp med en gang jeg la hun ned. Måtte gi hun en paracet og dentidox.... Det tok ca en time før det hjalp.. Fikk to timer på øyet,også var det opp 4-5 ganger igjen.. Sovnet til slutt... Så sov de til ca 06.45... Gleder meg til roligenetter en gang i tiden :)

Sent from my iPad <3
Uff, for en natt du har hatt :(
Litt urolig her også, men ikke som hos deg.

Sent from my iPad <3
Hehe, ja, bor i Tromsø så er et stykke unna :p

Huff, så kjipe netter dere har :( Snuppa her også skriker til utallige ganger hver natt, så jeg lurer også fælt på nårtid hun skal sove natta gjennom :confused: Aner ikke helt hva som er årsaken her heller, kan liksom ikke skylde på tenner for tror ikke det er noen på tur :p;)

WOW, så mange ord hun har
Og snø?!
Var minusgrader her i natt og da, forsåvidt!
Hehe, ja, kommer 3-4 nye ord hver dag nå, så vokabularet øker stadig :p
Jeppjepp, regnet som pøste ned i går har visst froset iløpet av natta :eek: og jeg har ennå ikke fått fiksa voksiposen til snuppa :p R vel legge dundyna oppå sommerposen idag, for vinterdyna til voksien ligger hos svigermor :confused:

Hehe, ja, kommer 3-4 nye ord hver dag nå, så vokabularet øker stadig :p
Jeppjepp, regnet som pøste ned i går har visst froset iløpet av natta :eek: og jeg har ennå ikke fått fiksa voksiposen til snuppa :p R vel legge dundyna oppå sommerposen idag, for vinterdyna til voksien ligger hos svigermor :confused:
Kommer langt med dundyne da :)
Vi har fått penger i gave til Eskil for å kjøpe dundyne til sengen hans i juniorstørrelse. Men rommet han ligger på er så varmt da det er takvindu der som tar inn alt av varme fra sola på dagen, så det er nok ingen hast der inne.

Kommer langt med dundyne da :)
Vi har fått penger i gave til Eskil for å kjøpe dundyne til sengen hans i juniorstørrelse. Men rommet han ligger på er så varmt da det er takvindu der som tar inn alt av varme fra sola på dagen, så det er nok ingen hast der inne.
Vi fikk dundyne i 100*80 til jul i fjor, tenker den får holde denne vinteren også. Blir så trangt i sprinkelsenga med større dyne, og vi har nesten ikke fått brukt denne dyna ennå siden det har vært for varmt for den siden april :p ;)

Vi fikk dundyne i 100*80 til jul i fjor, tenker den får holde denne vinteren også. Blir så trangt i sprinkelsenga med større dyne, og vi har nesten ikke fått brukt denne dyna ennå siden det har vært for varmt for den siden april :p ;)
Vi bruker juniordyne etter T til han i sprinkelsengen nå, har gjort det en stund. Vi hadde dundyne i den størrelsen dere har, men den var så liten og lett at det bare forsvant unna :p
Derfor kjøper vi større nå da de er så dyre. Så kan vi hvertfall prøve å pake han under dynen selvom han havner oppå likevel :p

Hei hei:)

Natten har vært som normalt her, så skal ikke klage;) Liana har fortsatt feber, men var litt lavere idag 38,8..så får vi se hvordan det utvikler seg iløpet av dagen!

Idag skal Emira en tur til mora mi, får se om jeg blir med eller ikke ;):)
Kaldt her også! Er bare 2 grader..men har nok vært minus inatt, og er frost ute.

Ha en koselig søndag♥

God morgen! Min tur å stå opp tidlig idag, men gjør ikke noe når avkommet er så strålende blir om morran :) bable-bable- der gokka (sokker), bable-bable der glokka (klokka), bable-bable bæ-bæ potta (den tok dere vel) :p
Nå styrer hun rundt i turbofart i stua og leker alle lekene utover, det må til, mens jeg venter på at presskanna skal trekke kaffen ferdig :)

Idag skal vi spise lutefisk hos mamma:D og så skal vi teste vinterdressen til Hermine tenker jeg for den første snøen har kommet i natt :eek: :p

God morgen:)
Jeg er trøtt. Vært våjen med Emmet til litt over 5 idag tidlig fra kl 2 i natt 4 jeksler på vei:eek: så smører med dentinox og det hjelper heldigvis;)
Blide gutten som har vært borte i 3 uker er tilbake igjen:D:rolleyes: De 2 minste har feber, så begge har fått paracet:)

Jeg er ute og leker med jentene i hagen;) de leker restaurant og koser seg:)
Skal straks sette igang med vaffelrøre:)

Ha en fin søndag, alle sammen:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Så moro hu snakker så mye:D:D:D
Emmeth sier noen ord, men for det meste babling;)

Koselig med familie middag, men må innrømme dere nordmenn godt kan få ha lutefisken deres i fred:cool::p;):D

Wow, så kult med årets Første snø:D:D:D:D

Her har det vært noen minusgrader i natt og er nå 2 plussgrader:):)
Legger med ett bilde av unga som leker øverst i skråningen på baksiden av huset:) Dere ser dem såvidt;)
1381653750232.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hei hei:)

Natten har vært som normalt her, så skal ikke klage;) Liana har fortsatt feber, men var litt lavere idag 38,8..så får vi se hvordan det utvikler seg iløpet av dagen!

Idag skal Emira en tur til mora mi, får se om jeg blir med eller ikke ;):)
Kaldt her også! Er bare 2 grader..men har nok vært minus inatt, og er frost ute.

Ha en koselig søndag♥

Fortsatt feber hu også, ja:(
De tennene er jaggu plagsomme denne gangen:eek::p Så koselig for Emira og ha litt kvalitetstid sammen med bestemor:rolleyes::):rolleyes: hvordan er formen din idag?:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nå tror jeg jammen meg vi skal komme oss ut av sofaen og på tur i høstsola!
:)
Menneh... Det er vanskelig å kle ungene når lufta er så kald og sola enda varmer endel :-o

God morgen:)
Jeg er trøtt. Vært våjen med Emmet til litt over 5 idag tidlig fra kl 2 i natt 4 jeksler på vei:eek: så smører med dentinox og det hjelper heldigvis;)
Blide gutten som har vært borte i 3 uker er tilbake igjen:D:rolleyes: De 2 minste har feber, så begge har fått paracet:)

Jeg er ute og leker med jentene i hagen;) de leker restaurant og koser seg:)
Skal straks sette igang med vaffelrøre:)

Ha en fin søndag, alle sammen:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Oj da:eek: så urolig på natta?:( ikke noe gøy! Du må være veldig trøtt eller?
4 store tenner er ikke til å spøke med:eek: håper de bryter seg gjennom!

Koselig å være på restaurant i hagen da:D hehe.. får du servert noe godt?

Ja en fin dag du også;) god bedring til alle som ikke føler seg bra!♡

Fortsatt feber hu også, ja:(
De tennene er jaggu plagsomme denne gangen:eek::p Så koselig for Emira og ha litt kvalitetstid sammen med bestemor:rolleyes::):rolleyes: hvordan er formen din idag?:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Jepp, fortsatt feber:( men hun er ikke like slapp idag som det hun var igår!:)
Ja Emira elsker å være der:D men er nok helst disse tantene hun styrer med:P
Formen min er som vanlig:P:) haha kanske det bare er luft som fyller opp magen?:eek::p hahaha.. for ingen baby vil ut hvertfall!

Menneh... Det er vanskelig å kle ungene når lufta er så kald og sola enda varmer endel :-o

Ah ja! Vår og høst er sååå vanskelig når det kommer til barn og klær:eek: men ønsker dere en fin tur ut :)

De store har på flistøy, jakke også regnbukse utapå pga det er vått i gresset. Ungene mine sitter mye på bakken og leker, så da blir de fort kalde! Pp hodet har de pierre Robert lue!

Back
Topp