Søndagsmorgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Klokken er 5 og jeg er nesten ikke trøtt lenger :-p
Skal snart sove litt, heldigvis!
Søndagsplanene er å jobbe et stykke utover dagen, håper mann og barn kommer på senmorgenen, føler jeg har vært så mye borte i det siste...!
Han jeg jobber for (og jeg da) overnatter hos foreldrene mine, de er bortreist. Så da kan ungene liksågodt leke her mens mannen slapper av og jeg jobber litt :-)
Ha en super søndag, nå starter straks dagen for noen av dere!
:)

God morgen, søta:) Må si du står på:) skjønner godt du føler du jobber mye og derfor er mye borte fra hjem, mann og barn, men det er jo nettopp derfor du gjør det:) For dem:) Så ikke ha dårlig samvittighet for det. Kanskje du kan ta noen roligere uker etterhvert? Her sto vi opp kl 7:) desverre er det flere som har meldt avbud pga sykdom, så ds gidder ikke lage muffins i tillegg til gulrot- og ostekaka, da blir det så mye til overs:eek: ha en fin dag :D:D:D

God morgen, søta:) Må si du står på:) skjønner godt du føler du jobber mye og derfor er mye borte fra hjem, mann og barn, men det er jo nettopp derfor du gjør det:) For dem:) Så ikke ha dårlig samvittighet for det. Kanskje du kan ta noen roligere uker etterhvert? Her sto vi opp kl 7:) desverre er det flere som har meldt avbud pga sykdom, så ds gidder ikke lage muffins i tillegg til gulrot- og ostekaka, da blir det så mye til overs:eek: ha en fin dag :D:D:D

Ja vi trenger penger og jeg trives i jobbene :-)
Roligere uker sier jeg jatakk til! Må besøke dere og :-)
Så kjedelig med flere avbud :(
Men to kaker er vel nok uansett :) kos dere!!

God morgen!
Her stod vi jentene opp ca.07.45, og etter to bæsjebleier på morran, er vi snart klar for frokost; omelett m.skinke, vårløk, paprika, tomat og ost. Og en stooor kopp kaffe til mor.;)
Sola bryter gjennom skylaget her, så dagen blir nok fin. Vi har ingen planer, men kose oss skal vi - åkki som.

God morgen!
Her stod vi jentene opp ca.07.45, og etter to bæsjebleier på morran, er vi snart klar for frokost; omelett m.skinke, vårløk, paprika, tomat og ost. Og en stooor kopp kaffe til mor.;)
Sola bryter gjennom skylaget her, så dagen blir nok fin. Vi har ingen planer, men kose oss skal vi - åkki som.
For en herlig frokost :)
Skjønner jo at hun må tømme magen før et slikt festmåltid :-D
Deilig med ingen planer da!!

Sikkert lurt å kutte ut en godbit. (Med mindre man vil ha masse rester da.;) )
God feiring til dere!!!!

For en herlig frokost :)
Skjønner jo at hun må tømme magen før et slikt festmåltid :-D
Deilig med ingen planer da!!
Haha.. Ja, kanskje det var det hun gjorde!:D :p Hun eeeelsker alt av egg, så det pleier å gå ned på høykant, og i dag var inget unntak.;)
Tror det ligger an til en dubb her om ikke så lenge. Der også sikkert? God dubb til deg!:)

God morgen,
Var urolig kveld her i går pga musikkfestival som holdt Hermine fra dyp søvn, myyye sutring og klaging fram til midnatt! Skjønner jeg godt for var dunkedunkedunke, selv 50 cent som spilte på torsdag bråka mindre enn den svenske Dj'en :eek: :p men da jeg kom å la meg roa hun seg og sov til 05, fikk flaske og sov til 08! Grei deal det! :D

Nå har vi spist frokost, Hermine måkka innpå 1/2 brødskive, 1/2 kokt egg (bare eggehvite da) og to store biter mango :D tydelig at matnekten kunner pga at hun ikke vil ha grøt eller skjemates :p

Idag skal vi ut i finværet, besøke en kollega av meg (som også er ped.leder på Hermines avdeling) så Hermine får leke med hennes lille gutt på 1år og etter det skal vi på middag hos mamma :)

Ha en fin søndag!

Haha.. Ja, kanskje det var det hun gjorde!:D :p Hun eeeelsker alt av egg, så det pleier å gå ned på høykant, og i dag var inget unntak.;)
Tror det ligger an til en dubb her om ikke så lenge. Der også sikkert? God dubb til deg!:)
Hermine elsker også egg, men er ikke så glad i plommen når det et kokt :p vil tro de synes konsistensen på eggemat er så lett å få ned ;)

Lykke til med bursdagsfeiring! :D
Kan godt komme å ta noen rester jeg ;)

Ja vi trenger penger og jeg trives i jobbene :)
Roligere uker sier jeg jatakk til! Må besøke dere og :)
Så kjedelig med flere avbud :(
Men to kaker er vel nok uansett :) kos dere!!

Jaaah, det skal vi få til vettu:)<3<3
Ja, må si du har hatt mye og gjøre de siste ukene med studier, jobb og lite søvn:) Er nok greit du tar det litt roligere framover, må passe på deg selv også vettu, søta<3
Mhm, mye sykdom som går nå, men sånn er det nå bare:) Vi kommer til og kose oss for det:) Og 2 kaker holder da i massevis:)

God morgen!

Kaffe er livsnødvendig her i huset også:D :coffee
Hehe, er det mye som går inn er det mye som kommer ut igjen også;)^^ hehe..
Er godt fint vær og solskinn her idag også:D

Sikkert lurt å kutte ut en godbit. (Med mindre man vil ha masse rester da.;) )
God feiring til dere!!!!

Hehe, er nettopp det, vi rekker ikke og spise det opp:)
Takk for det, vi skal nok få det gøy :cool05 :dance011 :dance008

God morgen,
Var urolig kveld her i går pga musikkfestival som holdt Hermine fra dyp søvn, myyye sutring og klaging fram til midnatt! Skjønner jeg godt for var dunkedunkedunke, selv 50 cent som spilte på torsdag bråka mindre enn den svenske Dj'en :eek: :p men da jeg kom å la meg roa hun seg og sov til 05, fikk flaske og sov til 08! Grei deal det! :D

Nå har vi spist frokost, Hermine måkka innpå 1/2 brødskive, 1/2 kokt egg (bare eggehvite da) og to store biter mango :D tydelig at matnekten kunner pga at hun ikke vil ha grøt eller skjemates :p

Idag skal vi ut i finværet, besøke en kollega av meg (som også er ped.leder på Hermines avdeling) så Hermine får leke med hennes lille gutt på 1år og etter det skal vi på middag hos mamma :)

Ha en fin søndag!

Uff, så kjedelig og høre på sånn dunkedunke-musikk:(
Det bråker så veldig også, så skjønner hu da har hatt problemer med og sove! Håper det blir en rolig og stille natt i natt så dere begge kan få sovet godt:)<3

Hørtes ut som en finfin søndag:) Kose dere masse på besøk:)

Lykke til med bursdagsfeiring! :D
Kan godt komme å ta noen rester jeg ;)

Takk takk:) Blir nok veldig gøy, er fint vær idag også, så da kan vi være ute:D Hahaha, det kunne du gladelig fått også:);)

God formiddag! :)
Her har det vært en stille og rolig morgen. Eneste form for action var en liten fyr som fyrte i gang en tissestråle av en annen verden da han lå bleieløs på stellebordet i sted :eek::confused::p morgenstell take two er akkurat overstått. Tenker jeg tar ham med meg i dusjen senere før vi gjør oss klar. Gleder meg til feiring!! :) Stefaren min har bursdag på onsdag, så han skal også feires i dag. Mamma har bestilt snitter og greier. Noe av det beste jeg vet!! :rolleyes::rolleyes:
Ellers regner det og blåser no vanvittig her i vest :( hadde planer om å ha på meg en av 50-talls kjolene mine, men det kan nok hende det utgår :confused: Det høljer ned!! ..vannrett :eek::eek::eek:
Må si jeg beundrer dere som har startet med jobb og studier igjen!! Har fortsatt mer enn nok med mammarollen jeg for min del :P i hvert fall nå som mannen har vært skikkelig dårlig ei god stund. :(

Masse lykke til med Emmeth sin bursdagsfeiring i dag!! :D:D:D

*sendt fra mobil-appen*

Ha en fin feiring, tross sykdom!
Og ha en kjempe fin dag! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen,

Ha en fin søndag!

Hahah ikke alle som kan si at ungen sover dårlig pga at 50 cent bråker for mye :P

Men kjedelig er det når barna ikke får sove ordentlig :(

Ha en fin dag ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei og hopp:-)

Lykke til med Emmeth sin bursdagsfeiring, håper han får en fin dag:-)

Vi fikk sove helt til 8.45 i dag, forstod fint lite da jeg våknet. Snuppa har sover fra 6.15 til 8.45, må ha vært skikkelig trøtt.
Flott vær i dag, må vel ta en trilletur litt siden:-)

Back
Topp