Søndagsbebisene

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Anette i full vigør kommer snart, når jeg får hentet mobilen:-)

Har på seg det samme som i går han :-p

Drakt fra wheat:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hvordan er det mulig??? :eek:
Vi kommer oss aldri gjennom dagen uten matflekker på klærne lenger.. o_O:p
Jeg fullammer ;) HEHE!
Og han har omtrent sluttet å gulpe!

Herlige, lille Anette :D Digger at du kler henne i blått! ;):D

Så fin drakt Anette har :D

Jeg fullammer ;) HEHE!
Og han har omtrent sluttet å gulpe!

Jeg trodde du hadde begynt å la ham smake :) Her i huset er det veldig populært å lage prrrrrt-lyder og blåse spytt med mat i munnen :eek:o_O

Jeg trodde du hadde begynt å la ham smake :) Her i huset er det veldig populært å lage prrrrrt-lyder og blåse spytt med mat i munnen :eek:o_O
Jo, han får bittesmå smaksprøver innimellom om jeg spiser noe han kan smake. Men det er så lite at det skal godt gjøres å søle ut klærne :D

Hvordan er det mulig??? :eek:
Vi kommer oss aldri gjennom dagen uten matflekker på klærne lenger.. o_O:p

Jeg ammer også, men hun søler melk hele tiden, da lukter ikke klærne godt dagen etter:-)

Jeg ammer også, men hun søler melk hele tiden, da lukter ikke klærne godt dagen etter:)
Nei det blir fort surt :p
Nøstebarnulla er genial slik sett! Skal mye til for at det må vaskes etter litt lufting :D Til og med gjennomvåt bleie her om dagen, merket ingenting på den bodyen!

Nei det blir fort surt :p
Nøstebarnulla er genial slik sett! Skal mye til for at det må vaskes etter litt lufting :D Til og med gjennomvåt bleie her om dagen, merket ingenting på den bodyen!

Oi, det fårn si:-)
Synes det er så dyrt med nøstebarn, aldri blitt så jeg har kjøpt det:-) Kanskje de finnes i butikk en plass, så man slipper å kjøpe på nett.

Oi, det fårn si:)
Synes det er så dyrt med nøstebarn, aldri blitt så jeg har kjøpt det:) Kanskje de finnes i butikk en plass, så man slipper å kjøpe på nett.
Tror d har butikk i Tr.heim? Jo, det er litt dyrt, men om man bare har NB-ull trenger man mye færre plagg egentlig =)
Har ikke så mye vi da. To bodyer som passer en stund enda. En ullfleece utedress og votter :D

Tror d har butikk i Tr.heim? Jo, det er litt dyrt, men om man bare har NB-ull trenger man mye færre plagg egentlig =)
Har ikke så mye vi da. To bodyer som passer en stund enda. En ullfleece utedress og votter :D

Skal forhøre meg litt rundt:-)

Lille emsen i strålende humør på en solfylt søndag :D

Vedlegg

• 1362312904329.jpg
    1362312904329.jpg
    62,8 KB · Visninger: 10
Vi har jo mer fra Nøstebarn når jeg tenker meg om. Har arvet litt og fått litt i gave =)
Det beste er egentlig siklesmekkene! Da holder ungen seg varm selvom den skulle bli våt :D

Back
Topp