Anette i full vigør kommer snart, når jeg får hentet mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har på seg det samme som i går han![]()
Jeg fullammerHvordan er det mulig???
Vi kommer oss aldri gjennom dagen uten matflekker på klærne lenger..![]()
Jeg fullammerHEHE!
Og han har omtrent sluttet å gulpe!
Jo, han får bittesmå smaksprøver innimellom om jeg spiser noe han kan smake. Men det er så lite at det skal godt gjøres å søle ut klærneJeg trodde du hadde begynt å la ham smakeHer i huset er det veldig populært å lage prrrrrt-lyder og blåse spytt med mat i munnen
![]()
Herlige, lille AnetteDigger at du kler henne i blått!
![]()
Hvordan er det mulig???
Vi kommer oss aldri gjennom dagen uten matflekker på klærne lenger..![]()
Nei det blir fort surtJeg ammer også, men hun søler melk hele tiden, da lukter ikke klærne godt dagen etter![]()
Nei det blir fort surt
Nøstebarnulla er genial slik sett! Skal mye til for at det må vaskes etter litt luftingTil og med gjennomvåt bleie her om dagen, merket ingenting på den bodyen!
Tror d har butikk i Tr.heim? Jo, det er litt dyrt, men om man bare har NB-ull trenger man mye færre plagg egentlig =)Oi, det fårn si
Synes det er så dyrt med nøstebarn, aldri blitt så jeg har kjøpt detKanskje de finnes i butikk en plass, så man slipper å kjøpe på nett.
Tror d har butikk i Tr.heim? Jo, det er litt dyrt, men om man bare har NB-ull trenger man mye færre plagg egentlig =)
Har ikke så mye vi da. To bodyer som passer en stund enda. En ullfleece utedress og votter![]()
så søt hun erLille emsen i strålende humør på en solfylt søndag![]()
Lille emsen i strålende humør på en solfylt søndag![]()