Der sa du noe - har ikke støvler jeg heller!Ja. Det er deilig. Men,jeg har ikke gummistøvler. Må få kjøpt detLiker regn egentlig ganske godt...hehe.
Sent from my GT-I9300
Det er hull på de og jeg har glemt å kjøpe nye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der sa du noe - har ikke støvler jeg heller!Ja. Det er deilig. Men,jeg har ikke gummistøvler. Må få kjøpt detLiker regn egentlig ganske godt...hehe.
Sent from my GT-I9300
Her er det også badekaret med begge to i som er mest stasJeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jegmå bare passe litt ekstra på
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja, jeg er så letta for at det ordna seg så greit for oss.Okey, kansje like greit å gjøre det sånn jadere har jo fått en kjempe god ordning da!
★Sender fra pipe-gjøken★
Det går sikkert helt fintJa, jeg er så letta for at det ordna seg så greit for oss.Også er jeg så spent på hvordan det går nå når jeg skal "forlate" mine kjære og være borte ei hel uke.
![]()
Ja, jeg er så letta for at det ordna seg så greit for oss.Også er jeg så spent på hvordan det går nå når jeg skal "forlate" mine kjære og være borte ei hel uke.
![]()
Ja, det gjør det helt sikkert. Tviler ikke på mannens evne til å være hjemmeværende, men jeg føler heller at dette skjer så "plutselig", selv om jeg har vært forberedt i lang tid.Det går sikkert helt fint![]()
Ja, det blir skikkelig rart. Har ikke vært borte fra henne så lenge før.Hehe blir sikkert rart for alle parterhvor lang tid tar reisen?
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, det blir skikkelig rart. Har ikke vært borte fra henne så lenge før.
Jeg tar fly denne gangen, og da tar det 40-50min fra Molde-Gardermoen. Så drar jeg inn til staden og møter Volven, før jeg toger til Kongsberg. Derfra kjører tante meg til Notodden.![]()
Veldig kjekt med fly.. Bilturen hadde nok tatt 7-9timer, alt etter trafikken. Skal sikkert kjøre sammen med en student neste samling, men om Jenny må bli med så tar jeg fly asså. Ikke en lang biltur til med henne baki med det første.Så bra at det ikke kommer til å ta så voldsom lang tidkjekt med fly
du kommer nok til å merke savnet etter snuppa hvertfall, men da er det alltid ekstra godt å se hun igjen
★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe, Eskil sover titt og ofte dupp til nærmere kl 18 han :-oVi prøver oss på prosjekt kun en lur nå! Hun har sovet en lur fra ca 16-18 på ferie og det er jo aaaaltfor seint. Så idag har hun sovet fra 12.30-14.15...men er stuptrett nå kl 17.45 så er en hvis fare for rekordtidlig kveld!
Eller så planlegger jeg nå ettårsdagenvi skal feire neste lørdag, siden hun har bursdag på en tirsdag og er begynt i bhg da. Så nå er det planleggings på høyt nivå! Vi skal ha selskapet hos mamma, siden de har mye mer plass enn oss og det kommer MYE familie til selskapet
![]()
Men da er hun ikke trett før kl 22, og det er litt vel seint når man skal bli barnehagejente om ei ukeHehe, Eskil sover titt og ofte dupp til nærmere kl 18 han :-o
Spennende å planlegge selskap da , så moro'
Skal du bake noe?
Huff, fysj for en omgangssyke dere har fått!God kveld, jenter
Jeg er ordentlig dårlig idagHar akkurat bada med alle 3 og nå er de lagt for kvelden. Nå er det sofaen som gjelder. Skal prøve og slappe mest mulig av før sambo skal på jobb i morra. Han er også dårlig, men mener han kan jobbe
Håper bare ikke han smitter noen på jobben!Her har det regnet hele dagen, så har hatt en innedag med film og kos
Håper alle har hatt en fin søndag
![]()
Ja da blir det litt sent :-oMen da er hun ikke trett før kl 22, og det er litt vel seint når man skal bli barnehagejente om ei ukeOG for mammans del for den saks skyld
![]()
Tenker å bake melkefri banankake med melkefri sjokoladesmørkrem, melkefrie muffins med glasur og gelé![]()
Slik var det her også for et par måneder siden, men tydelig at søvnbehovet og søvnmønsteret endrer seg litt her nå. Før gikk det 3 timer så var hun trett, nå går det gjerne 4Ja da blir det litt sent :-o
Som regel blir han trøtt til kl 20, senest i seng kl 20.30 uansett![]()
Veldig kjekt med fly.. Bilturen hadde nok tatt 7-9timer, alt etter trafikken. Skal sikkert kjøre sammen med en student neste samling, men om Jenny må bli med så tar jeg fly asså. Ikke en lang biltur til med henne baki med det første.![]()
Ja, gleder meg til å komme hjem igjen. Kommer ikke hjem-hjem før kl.23 fredagskvelden, så da blir det en ekstra kjekk lørdagsmorgen.![]()
Vi prøver oss på prosjekt kun en lur nå! Hun har sovet en lur fra ca 16-18 på ferie og det er jo aaaaltfor seint. Så idag har hun sovet fra 12.30-14.15...men er stuptrett nå kl 17.45 så er en hvis fare for rekordtidlig kveld!
Eller så planlegger jeg nå ettårsdagenvi skal feire neste lørdag, siden hun har bursdag på en tirsdag og er begynt i bhg da. Så nå er det planleggings på høyt nivå! Vi skal ha selskapet hos mamma, siden de har mye mer plass enn oss og det kommer MYE familie til selskapet
![]()
God kveld, jenter
Jeg er ordentlig dårlig idagHar akkurat bada med alle 3 og nå er de lagt for kvelden. Nå er det sofaen som gjelder. Skal prøve og slappe mest mulig av før sambo skal på jobb i morra. Han er også dårlig, men mener han kan jobbe
Håper bare ikke han smitter noen på jobben!Her har det regnet hele dagen, så har hatt en innedag med film og kos
Håper alle har hatt en fin søndag
![]()
Derfor vi skal ha det hos mamma, så er det plass til alle samtidigHehe er jo deilig når barnet/barna tar en tidlig kveld da
Ja tenk å allerede skulle planlegge bursdagjeg har det i bakhodet
vi har så dårlig plass, så må ha flere selskap.. men like greit det å kansje.. men skulle gjerne hatt et hus!
Er det godt å være hjemme igjen da?
★Sender fra pipe-gjøken★