Søndagmorgen

Ja. Det er deilig. Men,jeg har ikke gummistøvler. Må få kjøpt det :) Liker regn egentlig ganske godt...hehe.

Sent from my GT-I9300
Der sa du noe - har ikke støvler jeg heller!
Det er hull på de og jeg har glemt å kjøpe nye :o

Jeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jeg :D må bare passe litt ekstra på :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Her er det også badekaret med begge to i som er mest stas :D

Okey, kansje like greit å gjøre det sånn ja :) dere har jo fått en kjempe god ordning da! :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, jeg er så letta for at det ordna seg så greit for oss.:) Også er jeg så spent på hvordan det går nå når jeg skal "forlate" mine kjære og være borte ei hel uke.:p

Ja, jeg er så letta for at det ordna seg så greit for oss.:) Også er jeg så spent på hvordan det går nå når jeg skal "forlate" mine kjære og være borte ei hel uke.:p
Det går sikkert helt fint :D

Hehe blir sikkert rart for alle parter :P hvor lang tid tar reisen?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe blir sikkert rart for alle parter :P hvor lang tid tar reisen?

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, det blir skikkelig rart. Har ikke vært borte fra henne så lenge før.:)
Jeg tar fly denne gangen, og da tar det 40-50min fra Molde-Gardermoen. Så drar jeg inn til staden og møter Volven, før jeg toger til Kongsberg. Derfra kjører tante meg til Notodden.:)

Ja, det blir skikkelig rart. Har ikke vært borte fra henne så lenge før.:)
Jeg tar fly denne gangen, og da tar det 40-50min fra Molde-Gardermoen. Så drar jeg inn til staden og møter Volven, før jeg toger til Kongsberg. Derfra kjører tante meg til Notodden.:)

Så bra at det ikke kommer til å ta så voldsom lang tid :) kjekt med fly :P du kommer nok til å merke savnet etter snuppa hvertfall, men da er det alltid ekstra godt å se hun igjen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra at det ikke kommer til å ta så voldsom lang tid :) kjekt med fly :P du kommer nok til å merke savnet etter snuppa hvertfall, men da er det alltid ekstra godt å se hun igjen :D

★Sender fra pipe-gjøken★
Veldig kjekt med fly.. Bilturen hadde nok tatt 7-9timer, alt etter trafikken. Skal sikkert kjøre sammen med en student neste samling, men om Jenny må bli med så tar jeg fly asså. Ikke en lang biltur til med henne baki med det første. :p

Ja, gleder meg til å komme hjem igjen. Kommer ikke hjem-hjem før kl.23 fredagskvelden, så da blir det en ekstra kjekk lørdagsmorgen.:)

Vi prøver oss på prosjekt kun en lur nå! Hun har sovet en lur fra ca 16-18 på ferie og det er jo aaaaltfor seint. Så idag har hun sovet fra 12.30-14.15...men er stuptrett nå kl 17.45 så er en hvis fare for rekordtidlig kveld! :p
Eller så planlegger jeg nå ettårsdagen :eek: vi skal feire neste lørdag, siden hun har bursdag på en tirsdag og er begynt i bhg da. Så nå er det planleggings på høyt nivå! Vi skal ha selskapet hos mamma, siden de har mye mer plass enn oss og det kommer MYE familie til selskapet :)

Vi prøver oss på prosjekt kun en lur nå! Hun har sovet en lur fra ca 16-18 på ferie og det er jo aaaaltfor seint. Så idag har hun sovet fra 12.30-14.15...men er stuptrett nå kl 17.45 så er en hvis fare for rekordtidlig kveld! :p
Eller så planlegger jeg nå ettårsdagen :eek: vi skal feire neste lørdag, siden hun har bursdag på en tirsdag og er begynt i bhg da. Så nå er det planleggings på høyt nivå! Vi skal ha selskapet hos mamma, siden de har mye mer plass enn oss og det kommer MYE familie til selskapet :)
Hehe, Eskil sover titt og ofte dupp til nærmere kl 18 han :-o
Spennende å planlegge selskap da , så moro'
Skal du bake noe?

God kveld, jenter:)
Jeg er ordentlig dårlig idag:( Har akkurat bada med alle 3 og nå er de lagt for kvelden. Nå er det sofaen som gjelder. Skal prøve og slappe mest mulig av før sambo skal på jobb i morra. Han er også dårlig, men mener han kan jobbe;) Håper bare ikke han smitter noen på jobben!Her har det regnet hele dagen, så har hatt en innedag med film og kos:) Håper alle har hatt en fin søndag:)

Hehe, Eskil sover titt og ofte dupp til nærmere kl 18 han :-o
Spennende å planlegge selskap da , så moro'
Skal du bake noe?
Men da er hun ikke trett før kl 22, og det er litt vel seint når man skal bli barnehagejente om ei uke ;) OG for mammans del for den saks skyld :p

Tenker å bake melkefri banankake med melkefri sjokoladesmørkrem, melkefrie muffins med glasur og gelé :)

Jeg er ordentlig dårlig idag:( Har akkurat bada med alle 3 og nå er de lagt for kvelden. Nå er det sofaen som gjelder. Skal prøve og slappe mest mulig av før sambo skal på jobb i morra. Han er også dårlig, men mener han kan jobbe;) Håper bare ikke han smitter noen på jobben!Her har det regnet hele dagen, så har hatt en innedag med film og kos:) Håper alle har hatt en fin søndag:)
Huff, fysj for en omgangssyke dere har fått! :( høres nesten ut som noro, det sitter i lenge med magesmerter og kvalme :( god bedring!

Men da er hun ikke trett før kl 22, og det er litt vel seint når man skal bli barnehagejente om ei uke ;) OG for mammans del for den saks skyld :p

Tenker å bake melkefri banankake med melkefri sjokoladesmørkrem, melkefrie muffins med glasur og gelé :)
Ja da blir det litt sent :-o
Som regel blir han trøtt til kl 20, senest i seng kl 20.30 uansett :)

Ja da blir det litt sent :-o
Som regel blir han trøtt til kl 20, senest i seng kl 20.30 uansett :)
Slik var det her også for et par måneder siden, men tydelig at søvnbehovet og søvnmønsteret endrer seg litt her nå. Før gikk det 3 timer så var hun trett, nå går det gjerne 4 ;)

Veldig kjekt med fly.. Bilturen hadde nok tatt 7-9timer, alt etter trafikken. Skal sikkert kjøre sammen med en student neste samling, men om Jenny må bli med så tar jeg fly asså. Ikke en lang biltur til med henne baki med det første. :p

Ja, gleder meg til å komme hjem igjen. Kommer ikke hjem-hjem før kl.23 fredagskvelden, så da blir det en ekstra kjekk lørdagsmorgen.:)

Uff lang kjøre vei ja! Hehe hvis Jenny er som Liana når det kommer til bil, så forstår jeg deg godt!:P

Åja tenk på det da:D tenk så kos det blir på lørdagsmorgen :D sikkert en liten jente som også kommer til å bli glad for å se mamman sin;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe er jo deilig når barnet/barna tar en tidlig kveld da;):)

Ja tenk å allerede skulle planlegge bursdag:eek: jeg har det i bakhodet ;) vi har så dårlig plass, så må ha flere selskap.. men like greit det å kansje.. men skulle gjerne hatt et hus!

Er det godt å være hjemme igjen da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff så kjipt at formen din ikke er noe bedre:( DUMME bakterier/virus:mad:
Du får prøve å slappe av ja, og gjøre så lite som mulig, så kansje formen kommer seg;) god bedring!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe er jo deilig når barnet/barna tar en tidlig kveld da;):)

Ja tenk å allerede skulle planlegge bursdag:eek: jeg har det i bakhodet ;) vi har så dårlig plass, så må ha flere selskap.. men like greit det å kansje.. men skulle gjerne hatt et hus!

Er det godt å være hjemme igjen da?

★Sender fra pipe-gjøken★
Derfor vi skal ha det hos mamma, så er det plass til alle samtidig ;) skal ha et vennepar av oss og gutten deres på ett år hjemme hos oss dagen etterpå da, til restefest ;)

Deilig å være hjemme ja, men kunne sikkert klart ei uke til i syden :p ;) er IKKE klar for studiegjenoppstart i morgen altså! :eek: føler permisjonsåret har gått så altfor fort :oops: :confused:

Back
Topp