Søndag:-)

Da var lille nass i seng, utslitt etter lekeland:-))
Jeg er ikke sånn kjemefornøyd, utrolig mye støy, og mye av grunnen til det var den høye musiken de spilte i bakgrunnen.
Den burde de droppe, men nasse koset seg, men hun ble veeldig gira;-)
Dumt med høy musikk da. Det blir nok lyd liksom :-o

Eg å Fie for i badeland lamme søster og ongan hennes :-)

Vi ha kosa åss, og spist pølsa med brød tell middag i badeland...e vell lov å kos seg med pølsa av og tell ;-)
Bilde e tatt etter at vi bada, fie sto å såg på akvariet som de har i gangen :-)

No sett Fie å ser barnetv :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ser spennede ut med akvarium! :D hehehe

Da var lille nass i seng, utslitt etter lekeland:-))
Jeg er ikke sånn kjemefornøyd, utrolig mye støy, og mye av grunnen til det var den høye musiken de spilte i bakgrunnen.
Den burde de droppe, men nasse koset seg, men hun ble veeldig gira;-)

Musikk i tillegg til hypre barn?:eek: skjønner godt dere er slitne da! :P hehe

Anita87 skrev:
Musikk i tillegg til hypre barn?:eek: skjønner godt dere er slitne da! :p hehe

Ja det var veldig merkelig synes jeg, hadde noen målt støynivået hadde det skutt i været.

Skjer i kveld a? :P

Her er det nå fyr i ovnen, tente lys, burn og samboer har dratt ut for å se om han finner den siste twilight filmen for meg :) noe han ikke fant, så da må jeg leie via canal digital go!:):P hehe

Ellers har dagen vært fin..Emira ville til sin bestemor, og vi andre har vært hjemme :) spiste hjemmelaget fiskegrateng med laks også!

Legger med noen bilder♡
1390765462607.jpg
1390765483782.jpg
1390765496115.jpg

Liana fant fram noe av klæra hun har på når hun skal til bhgen, prøvde først å kle på seg, så ga hun alt til meg og ville opp på fanget :P da tok samboer hun med ut siden jeg holdt på med middagen :D
1390765538756.jpg
1390765549651.jpg

Ikke bra :( men godt man ikke drar dit for å slappe av da :p
Hehe ja, det var kjekt å få gjort noe annet på en søndag, vært kuling hver eneste helg, ikke mye gøy å være ute da;-)

Skjer i kveld a? :p

Her er det nå fyr i ovnen, tente lys, burn og samboer har dratt ut for å se om han finner den siste twilight filmen for meg :) noe han ikke fant, så da må jeg leie via canal digital go!:):p hehe

Ellers har dagen vært fin..Emira ville til sin bestemor, og vi andre har vært hjemme :) spiste hjemmelaget fiskegrateng med laks også!

Legger med noen bilder♡
Vis vedlegget 48388
Vis vedlegget 48389
Vis vedlegget 48390

Liana fant fram noe av klæra hun har på når hun skal til bhgen, prøvde først å kle på seg, så ga hun alt til meg og ville opp på fanget :p da tok samboer hun med ut siden jeg holdt på med middagen :D
Vis vedlegget 48391
Vis vedlegget 48392
Nydelige snusker:-)

Hehe ja, det var kjekt å få gjort noe annet på en søndag, vært kuling hver eneste helg, ikke mye gøy å være ute da;-)

Nei huff! Skal mye til for at jeg skal være ute i dårlig vær :P har du fått tatt noen bilder fra lekeland da? :)

God kveld :-) Er alt bra med dere? :-)
Medisinene har startet å virke,og jeg fikk kjøpt flytende ibux til barna idag. Ble vel mottat.

Idag har Mina gått rundt å sagt : æsj,bæsj,tiss haha.. vet ikke hvor hun har lært det :-)
Og igår sa jeg : nå skal du få brødskive med kyllingpostei,æsssj sa hun haha. Hun elsker det :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Nei huff! Skal mye til for at jeg skal være ute i dårlig vær :p har du fått tatt noen bilder fra lekeland da? :)
Nei det ble det dårlig med, det var pappan som måtte være med snuppa rundt hehe;-)

God kveld :-) Er alt bra med dere? :-)
Medisinene har startet å virke,og jeg fikk kjøpt flytende ibux til barna idag. Ble vel mottat.

Idag har Mina gått rundt å sagt : æsj,bæsj,tiss haha.. vet ikke hvor hun har lært det :-)
Og igår sa jeg : nå skal du få brødskive med kyllingpostei,æsssj sa hun haha. Hun elsker det :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hahaha så herlig liten jente! :D Liana sier nei til alt, selvom hun mener ja (og kan si ja) :P

Hehe,morsomme de små :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Hehe ja.. går ikke en dag uten at man må le av noe dem gjør eller sier :D

Fy fader! Har så vondt i hode, skuldre og nakke for ikke og snakke om kvalmen!:eek: Håper jaggu meg BP gir svar!
Uansett, natten har vært så som så. Unger har vært en del våkne pga hoste!
Allmentilstanden til Emmeth er litt bedre, men ikke noen sånn drastisk bedring akkurat. Ringer legevakten og hører etterpå.
Ikveld blir det bakt potet med masse snadder og bacon;) Yeeeeiijj:D
Jentene ligger og ser på film, ja, veit, mye filmtitting om dagen, en er syke så:)

Ha en fin søndag alle sammen:)

Hvordan er det med lillegutt i dag, håper inderlig formen har bedret seg? Skjønner godt du har vondt i hodet og sånt, det er ikke noe særlig når det er såpass alvorlig med de små:(:( Tenker mye på dere.

Back
Topp