Søndag:-)

Fy fader! Har så vondt i hode, skuldre og nakke for ikke og snakke om kvalmen!:o Håper jaggu meg BP gir svar!
Uansett, natten har vært så som så. Unger har vært en del våkne pga hoste!
Allmentilstanden til Emmeth er litt bedre, men ikke noen sånn drastisk bedring akkurat. Ringer legevakten og hører etterpå.
Ikveld blir det bakt potet med masse snadder og bacon;) Yeeeeiijj:D
Jentene ligger og ser på film, ja, veit, mye filmtitting om dagen, en er syke så:)

Ha en fin søndag alle sammen:)

Fy fader! Har så vondt i hode, skuldre og nakke for ikke og snakke om kvalmen!:o Håper jaggu meg BP gir svar!
Allmentilstanden til Emmeth er litt bedre, men ikke noen sånn drastisk bedring akkurat. Ringer legevakten og hører etterpå.
Jentene ligger og ser på film, ja, veit, mye filmtitting om dagen, en er syke så:)

Huff :-S ikje arti når man har ont i kroppen, spesielt ikje når man har syke onga :-S

God bedring tell heile gjengen :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Klart det blir mye film når mn er syk, er jo ikke så mye annet å fnne på da ;)

Hermine ser endel film i helgene, fordi jeg synes det er så koselig å se sammen med henne :p

Bra lillegutt er på bedringens vei! :)

Jeg og Hermine har bakt gnagekjeks, men stekte de bare i 30 minutter så de ble myke. Kjempegode, omtrent som scones, tenkte å fryse de ned og så kan hun få med i matpakka! Hun var veldig ivrig på å røre i bollen når vi laga deigen, og på å kjevle ut. Alle fikk ulike former :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1390732781.248958.jpg

Brukte denne oppskrifta, men hadde 50/50 med hvetemel og finmalt sammalt hvete!
ImageUploadedByBV Forum1390732814.593145.jpg

God morgen!
Her har vi hatt to gjennombrudd: 1) nei-ungen har plutselig begynt å svare JA på spørsmål :eek: :D På en litt klagende måte da, "ja-ah" :p

OG 2) vi hadde bestemt oss for å begynne å være litt strengere med nårtid hun får melkeflaska si, siden hun den siste uken har begynt å våkne klokka 04 (synes det ligner for mye på ei nattflaske og for lite på ei morraflaske), så i går natt drøyde vi det til 04.30 men hun småsutra og klaga...i dag sov hun til 06.50 før hun sutra etter melk :eek: :D så da fikk hun mme og sto opp, effektivt tiltak må jeg si :p

Jeg har blitt bonustante i natt :D Sønnen til stefaren min har fått jente nr 2, blir morro å treffe nurket deres :)

Ellers har vi foreløpig lite planer idag, er ennå i kaffedrikking og pysj men lille hyper tilsier at vi snart må finne på noe :p

Gratulerer som bonustante! :D så koselig :)

Jeg og Hermine har bakt gnagekjeks, men stekte de bare i 30 minutter så de ble myke. Kjempegode, omtrent som scones, tenkte å fryse de ned og så kan hun få med i matpakka! Hun var veldig ivrig på å røre i bollen når vi laga deigen, og på å kjevle ut. Alle fikk ulike former :rolleyes:
Vis vedlegget 48323

Brukte denne oppskrifta, men hadde 50/50 med hvetemel og finmalt sammalt hvete!
Vis vedlegget 48325

åååh, så flenk dåkk e :)
Sånner ska eg prøv å lag tell Fie en dag :)

Eg sett å prøv å finn ut ke mysje eg eventuelt får igjenn på skatten…men finn ikje den der skatte-kalkulatorn på skatteetaten…bi så irritert når eg ikje finn det eg ska ha...

Jeg har så vidt våknet og dere har skravlet to sider allerede :p
Nei, jeg har vært våken en stund, men fikk nytrekt kaffe og god frokost av gutta som vi koste oss med før jeg pakket Lillebror godt inn og la han ute i vogna :D
Litt strikking, sofaavslapping her nå!
INGEN planer utöver dagen egentlig, men Lekeland høres utrolig moro ut!
Vi skal spise indrefilet i dag! Og skal gratinere blomkål medd creme fraiche, balsamico og pinjekjerner :D

Stakkars deg også!:( :( må være slitsomt for deg å gå gjennom alt dette! *klemmer på*♡

Er jo bra at det er LITT bedring hos Emmeth, men greit å ringe en gang til ja! Sånn for sikkerhets skyld;)

Det hørtes godt ut med bakt potet! Hva pleier du å ha til det?:)

Er jo lov med film og spill på syke dager ;) litt avlastning for mor å det;):) hehe..

Hei Jenter!

Jeg er akkurat ny her på babyverden. Jeg er nå i uke 5+1, og jeg lurer på en ting, før menstrasjon eller da jeg skulle ha det, hadde jeg mye mensmurringen og veeeldig vondt i ryggen. I går og i dag har jeg ikke kjent så mye til de, er det slik at de kommer og går eller kan dette være tegn på noe annet?
Jeg har fortsatt ikke fått mens slik at dere vet :)
Takk for gode svar, dette er min første graviditet og er 20år så er ikke så erfaren enda.

Hei Jenter!

Jeg er akkurat ny her på babyverden. Jeg er nå i uke 5+1, og jeg lurer på en ting, før menstrasjon eller da jeg skulle ha det, hadde jeg mye mensmurringen og veeeldig vondt i ryggen. I går og i dag har jeg ikke kjent så mye til de, er det slik at de kommer og går eller kan dette være tegn på noe annet?
Jeg har fortsatt ikke fått mens slik at dere vet :)
Takk for gode svar, dette er min første graviditet og er 20år så er ikke så erfaren enda.
Anbefaler at du legger inn denne enten på Generelt eller på terminforumet for September 2014 ;)

Menssmerter er imidlertid helt normalt i begynnelsen av svangerskapet, det er livmoren som strekker på seg du kjenner. Smertene kan komme og gå de første 12-14 ukene. Lykke til med svangerskapet!

Jeg har så vidt våknet og dere har skravlet to sider allerede :p
Nei, jeg har vært våken en stund, men fikk nytrekt kaffe og god frokost av gutta som vi koste oss med før jeg pakket Lillebror godt inn og la han ute i vogna :D
Litt strikking, sofaavslapping her nå!
INGEN planer utöver dagen egentlig, men Lekeland høres utrolig moro ut!
Vi skal spise indrefilet i dag! Og skal gratinere blomkål medd creme fraiche, balsamico og pinjekjerner :D
Mmm, spennende grateng! :D

Jeg holder på å koke kyllingfrikasé, som plutselig ble glutenfri da jeg oppdaga at jeg var fri for hvetemel :p Men det blir bra med Maizena sausredning også! :D

Eg å Fie for i badeland lamme søster og ongan hennes :-)

Vi ha kosa åss, og spist pølsa med brød tell middag i badeland...e vell lov å kos seg med pølsa av og tell ;-)
Bilde e tatt etter at vi bada, fie sto å såg på akvariet som de har i gangen :-)

No sett Fie å ser barnetv :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390754482246.jpg
    1390754482246.jpg
    68 KB · Visninger: 12
Da var lille nass i seng, utslitt etter lekeland:-))
Jeg er ikke sånn kjemefornøyd, utrolig mye støy, og mye av grunnen til det var den høye musiken de spilte i bakgrunnen.
Den burde de droppe, men nasse koset seg, men hun ble veeldig gira;-)

Back
Topp