God morgen 
Min tur å stå opp tidlig idag, sovna ikke før 01.30 og da tenkte Hermine at det passer jo ypperlig å våkne 06.30 da
Jeg ga henne mme, stappa sov i ro i ørene og lot henne ligge å skravle i senga si til kl ble 08, da begynte hun å kjefte på meg så da sto vi opp
Nå har vi spist frokost og drukket smoothie, vekt pappan som er noe redusert idag, og nå ser vi litt barne-tv og drikker kaffe. Etterpå skal vi gå ut en tur og leke litt! 
Skal bort til ei venninne seinere og hente varer fra Nøstebarn som vi har bestilt sammen
Ellers så er formen laber, er tett i hodet, vondt i halsen og snørrete. Hermine er i fin form, men regner med det er hun som er smittekilden
Håper ikke vi blir syke nå når vi skal ut å reise altså!!!
God søndag dere!
Min tur å stå opp tidlig idag, sovna ikke før 01.30 og da tenkte Hermine at det passer jo ypperlig å våkne 06.30 da
Skal bort til ei venninne seinere og hente varer fra Nøstebarn som vi har bestilt sammen
Ellers så er formen laber, er tett i hodet, vondt i halsen og snørrete. Hermine er i fin form, men regner med det er hun som er smittekilden
God søndag dere!