Søndag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)

Min tur å stå opp tidlig idag, sovna ikke før 01.30 og da tenkte Hermine at det passer jo ypperlig å våkne 06.30 da :eek: Jeg ga henne mme, stappa sov i ro i ørene og lot henne ligge å skravle i senga si til kl ble 08, da begynte hun å kjefte på meg så da sto vi opp :P Nå har vi spist frokost og drukket smoothie, vekt pappan som er noe redusert idag, og nå ser vi litt barne-tv og drikker kaffe. Etterpå skal vi gå ut en tur og leke litt! :)

Skal bort til ei venninne seinere og hente varer fra Nøstebarn som vi har bestilt sammen :D

Ellers så er formen laber, er tett i hodet, vondt i halsen og snørrete. Hermine er i fin form, men regner med det er hun som er smittekilden :p Håper ikke vi blir syke nå når vi skal ut å reise altså!!!

God søndag dere!

Hehe må regne med litt kjeft når man ligger å drar seg såå langt utpå dagen:P
Håper heller ikke dere blir syke ;)
Åssen klær har du bestilt?:)

Natten har vel vært litt sånn "njæææ" her:P Liana har sovet greit, men Leoh har mast etter mat hver 2-3 time, så er nok noe form for økedøgn;)
Her snør det helt vilt idag:eek::) var meldt masse regn, men snør kjempe masse;):P så håper ikke det snur om til regn nå altså!

☆★hilsen meg★☆

Jeg vurderer å dra meg ut av sengen :-p
Skulle liksom ikke ligge så lenge :-o
Lillebror skal vel snart sove, men kanskje vi kommer oss ut etter det :)
Strikke og slappe av er hovedplanene i dag!
Jeg begynner å bli sløv av å ha fri så lenge :-p

Hei :)

Fie søv i over 12 tima i natt :D Ho la seg i 19.00 tia i går kveld, etter en stooor porsjon grøt, med H-melk på sia også fekk ho 165ml mme før ho la seg :) drakk nestn alt sammen :)

Også våkna eg av ho i 08.15 tia :) Så då trudd eg først (før eg såg på klokka) at det va midt på natta, sian at eg e vant med at ho bruk å våktn på natta no når ho plages litt med den eine tainna som e på tur :)

Ellers så sto vi opp og spist frokost, men Fie va ikje så gira på frokost :/ så eg venta en times tid, også laga en brødskiva med prim på (det bruk å va fulltreffer) og ho spist no litt over ei halv brødskiva....ikje så mysje, men vart jo ganske bra frokost tilsammen då :)

Men ho e snørrat endå....så kan va det som jær at ho ikje har så stooor matløst....

Så ha vi no bære kosa åss å leka, og lest i bøker :)

No e ho lagt seg tell kvila si :)

Ka ska dåkk jær på den fine søndagen ? :)

Vi har vært ute på lekeplassen en times tid, Hermine gjespa litt da vi kledde på oss for å gå ut men hun kvikna til da vi kom ut :) Forsøker å drøye sovinga litt til nærmere 12 slik at hun sover en lang lur og er i rute til kvelden, i stedet for to korte og bare tullball neste dag ;) :P

Hun kom seg godt rundt på de nye skoene, iallfall sålenge hun går! Men de er litt vanskelig å krype i, så tenker vi bruker Stonzene i bhg en stund til. Vi tok med oss vogna på lekeplassen, og lillemor spiste 2 brødskiver til lunsj mens vi var ute, fikk ei flaske mme og slokna i vogna på tur hjem :) Håper hun snorker et par timer nå så jeg får rydda litt her og dusja ;)

Jeg vurderer å dra meg ut av sengen :p
Skulle liksom ikke ligge så lenge :-o
Lillebror skal vel snart sove, men kanskje vi kommer oss ut etter det :)
Strikke og slappe av er hovedplanene i dag!
Jeg begynner å bli sløv av å ha fri så lenge :p
ja det er farlig å ta det med ro altså :P

Hehe må regne med litt kjeft når man ligger å drar seg såå langt utpå dagen:p
Håper heller ikke dere blir syke ;)
Åssen klær har du bestilt?:)

Natten har vel vært litt sånn "njæææ" her:p Liana har sovet greit, men Leoh har mast etter mat hver 2-3 time, så er nok noe form for økedøgn;)
Her snør det helt vilt idag:eek::) var meldt masse regn, men snør kjempe masse;):p så håper ikke det snur om til regn nå altså!

☆★hilsen meg★☆
hehe, slitsomt når de små maser sånn på natta :P Men har flaskebarn økedøgn da? :eek: Det visste jeg ikke :P Øker du melkemengden til han nå da?

Blir litt sløv av det. Men jammen var det deilig, og jeg tror jeg trengte det! :D
vet ikke helt nårtid jeg skal få sløve neste gang...må bli i juni eller juli en gang :eek: :p

vet ikke helt nårtid jeg skal få sløve neste gang...må bli i juni eller juli en gang :eek: :p
Hehe ja, jeg får jo en travel tid frem mot jul da mannen skal være borte, så da slapper jeg max av nå :p

God dag, damer!
I dag fikk jeg sove til 10, mens mann og datter stod opp kl.07. Hun sutra et par ganger i går kveld, men har sovet natta gjennom, noe som gjorde godt for både liten og stor. :) Jenny har blitt flink på potta og gjorde nr.2 der i dag (rett før jeg stod opp.) Mannen hadde ikke rukket å ta det bort før jeg gikk inn på badet, så dennr mamsen fikk seg en aldri så liten overraskelse.:p
Nå sover vesla ute i vogna, jeg har nettopp klipt mannen med maskin, og han har lagt an bart siden det er Mouvember. Haha.. ikke spesielt kledelig. :p

Vi tenker å ta en tidlig middag i dag, for så å ta oss en tur ut. Jeg har foreslått å spenne på bæreselen og gå en tur opp i lia rett bak huset, så jeg håper mannen joiner. Koselig at alle tre kan gjøre noe sammen syns jeg.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God dag, damer!
I dag fikk jeg sove til 10, mens mann og datter stod opp kl.07. Hun sutra et par ganger i går kveld, men har sovet natta gjennom, noe som gjorde godt for både liten og stor. :) Jenny har blitt flink på potta og gjorde nr.2 der i dag (rett før jeg stod opp.) Mannen hadde ikke rukket å ta det bort før jeg gikk inn på badet, så dennr mamsen fikk seg en aldri så liten overraskelse.:p
Nå sover vesla ute i vogna, jeg har nettopp klipt mannen med maskin, og han har lagt an bart siden det er Mouvember. Haha.. ikke spesielt kledelig. :p

Vi tenker å ta en tidlig middag i dag, for så å ta oss en tur ut. Jeg har foreslått å spenne på bæreselen og gå en tur opp i lia rett bak huset, så jeg håper mannen joiner. Koselig at alle tre kan gjøre noe sammen syns jeg.:)

Så herlig å sove lenge :D
Litt av et syn du måtte møte på badet da ;o
Lillebror har fått pottenekt, og fyller bleia så ekstremt på morgenen :(
Jeje, går seg vel til!

Vi vil også ut! Men Lillebror sover nå, og sover nok en stund til. Så det må bli enten tidlig middag og tur ut mot kveldsmørket, eller tur først og sen middag :D
Og det bøtter ned mer regn. Hehe. Får se hva vi gjør :D

hehe, slitsomt når de små maser sånn på natta :P Men har flaskebarn økedøgn da? :eek: Det visste jeg ikke :P Øker du melkemengden til han nå da?

Ja og han er enda verre nå :P vil bare holdes;) økedøgnene ligger nok i dem forde.. han blir jo mett, men er urolig og klarer ikke å falle i dyp søvn.. men er jo ikke like ille som når man ammer da, siden dem faktisk blir mett hver gang dem får mat, men vil fortsatt ha den nærheten dem maser om når de ammes :P har ikke økt maten nå, for økte før en uke siden, og han tømmer ikke flaska enda;);) (lager vel 135ml, og det er igjen mellom 20-40ml hver gang):P

☆★hilsen meg★☆

God dag, damer!

Haha latt go'lukta stå igjen på badet?:P
Hahah nå har du altså en bartemann i hus?:p hadde dødd av latter om samboeren min hadde spart en bart:D

☆★hilsen meg★☆

Haha latt go'lukta stå igjen på badet?:P
Hahah nå har du altså en bartemann i hus?:p hadde dødd av latter om samboeren min hadde spart en bart:D

☆★hilsen meg★☆
Ja, han var så snill og lot lukta m.tilbehør ligge.:p Heldige meg!!!
Angående barten.. Han barberte bort skjegget og lot barten stå. Siden han har så lys bart sa jeg at det ikke var spesielt fint, men i stedet for å fjerne barten ville han ha mascara på!! Og mascara blei det.:D Det blei visst litt for mørkt, så han vaska bort litt, men nå er han strålende fornøyd med en litt mørkere bart enn før..
Hahaha!! Steike for en fyr jeg er gift med..:p

Så herlig å sove lenge :D
Litt av et syn du måtte møte på badet da ;o
Lillebror har fått pottenekt, og fyller bleia så ekstremt på morgenen :(
Jeje, går seg vel til!

Vi vil også ut! Men Lillebror sover nå, og sover nok en stund til. Så det må bli enten tidlig middag og tur ut mot kveldsmørket, eller tur først og sen middag :D
Og det bøtter ned mer regn. Hehe. Får se hva vi gjør :D
Pottenekt? Men han var jo så flink! Var så imponert over den lille herremannen som gjorde fra seg på potte.:)
Tror ikke Jenny skjønner at hun skal bæsje på potta, men at det var tilfeldig denne gangen. Syns likevel at det er en god vane å bare sette henne der ved bleieskift. Spørst om vi får kjøpe ei potte som står hos dm også.
Blei ikke lange turen på oss, for det blei for varm i selen til både meg og vesla. Hva kler du Eksil i når du bærer han?

Ja og han er enda verre nå :p vil bare holdes;) økedøgnene ligger nok i dem forde.. han blir jo mett, men er urolig og klarer ikke å falle i dyp søvn.. men er jo ikke like ille som når man ammer da, siden dem faktisk blir mett hver gang dem får mat, men vil fortsatt ha den nærheten dem maser om når de ammes :p har ikke økt maten nå, for økte før en uke siden, og han tømmer ikke flaska enda;);) (lager vel 135ml, og det er igjen mellom 20-40ml hver gang):p

☆★hilsen meg★☆
hehe, husker Hermine drakk max 120 ml mm når hun var 3-4 måneder :eek: :P
Men nærhet og kos trenger jo alle små, og det er jo noe av det beste med nyfødttida da! ;)

Pottenekt? Men han var jo så flink! Var så imponert over den lille herremannen som gjorde fra seg på potte.:)
Tror ikke Jenny skjønner at hun skal bæsje på potta, men at det var tilfeldig denne gangen. Syns likevel at det er en god vane å bare sette henne der ved bleieskift. Spørst om vi får kjøpe ei potte som står hos dm også.
Blei ikke lange turen på oss, for det blei for varm i selen til både meg og vesla. Hva kler du Eksil i når du bærer han?

Han har ikke tid til å sitte lenge nok til å gjøre det han skal på potte :-p men vi har dosete også. Får bare veksle litt!

Varierer hva vi kler på, men 1-2 lag ull under vinddress som regel, avhengig av vær og vind :)
Har også et bæreomslag som er supert!

God dag, damer!

uuu, lite nais å finne en sånn surprise på badet :eek: Men hun er kjempeflink da som bruker potta flittig :D Jeg synes iallfall det er SÅ mye bedre at nr 2 gjøres der i stedet for i bleien :)
...apropo, Hermine har fått det for seg å stappe ting nedi potta mens hun sitter på den, så må følge godt med...i et ubevoktet øyeblikk stappa hun kosekluten nedi der, etter at hun hadde gjort sitt fornødne :eek:

Ja, han var så snill og lot lukta m.tilbehør ligge.:p Heldige meg!!!
Angående barten.. Han barberte bort skjegget og lot barten stå. Siden han har så lys bart sa jeg at det ikke var spesielt fint, men i stedet for å fjerne barten ville han ha mascara på!! Og mascara blei det.:D Det blei visst litt for mørkt, så han vaska bort litt, men nå er han strålende fornøyd med en litt mørkere bart enn før..
Hahaha!! Steike for en fyr jeg er gift med..:p

Hahaha ja var jo også en måte å la barten bli mørkere på..hahaha men godt han er forbøyd:D hva syns du om det da?:P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp