Søndag!!

FlaksiMummy

Elsker forumet
God morgen alle sammen :)
Først og fremst må jeg irritere meg litt over at tapa talk-appen har fornyet seg, så jeg ikke skjønner no! Arg.
Elise var oppe seks som vanlig, så her drikker mor kaffe til den store gullmedalje :) Elise har drukket mme, og skal snart få weetabix med melk. (Storebror spiser det til frokost, og Elise blir helt vill i blikket ). Har bare fått noen skjeer frem til nå, for å se om hun tåler ren melk.. Ser ut til å gå kjempefint :)

Idag skal vi i nasjonalparken her å leke med venninna mi og hennes små. (Mens far er hjemme å fortsetter på det #^|*€~ gjerdet :D) i ettermiddag skal vi i bursdag til hun vi var avlaster for før. Blir koselig :) ha en fin dag!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen alle sammen :)
Først og fremst må jeg irritere meg litt over at tapa talk-appen har fornyet seg, så jeg ikke skjønner no! Arg.
Elise var oppe seks som vanlig, så her drikker mor kaffe til den store gullmedalje :) Elise har drukket mme, og skal snart få weetabix med melk. (Storebror spiser det til frokost, og Elise blir helt vill i blikket ). Har bare fått noen skjeer frem til nå, for å se om hun tåler ren melk.. Ser ut til å gå kjempefint :)

Idag skal vi i nasjonalparken her å leke med venninna mi og hennes små. (Mens far er hjemme å fortsetter på det #^|*€~ gjerdet :D) i ettermiddag skal vi i bursdag til hun vi var avlaster for før. Blir koselig :) ha en fin dag!

Har heldigvis ikke automatisk nedlasting av fornyelse på appene på Ipaden :p;)
Så bra at hun liker weetabix :D Hermine spiser bare cheerios...tørt! :p Havrefras spytter hun ut igjen, tror hun synes de blir for harde! Mater du henne med det da?

God morgen!
Partyløva vår våkna 07, selv om hun ikke var i seng før 20.30...hun burde virkelig ikke legges for sent for da våkner hun tidligere :eek: jeg fikk sove til 09 da :D nå krabber løper hun rundt med gåvogna si, og bytter over til gåbilen og løper videre :)
Jeg satte å leste noepå nett og utbrøt "wæo"...så kom det kontant nede fra gulvet "oæoæo" :p her passer vi på språket vi bruker altså!

Idag skal jeg gå tur sammen med søs før hun reiser hjem til Narvik, og så skal vi ha et vennepar og sønnen deres på 1år på restefest :) i morgen er det bhg-start!!! :eek: :)

Har heldigvis ikke automatisk nedlasting av fornyelse på appene på Ipaden :p;)
Så bra at hun liker weetabix :D Hermine spiser bare cheerios...tørt! :p Havrefras spytter hun ut igjen, tror hun synes de blir for harde! Mater du henne med det da?
Mater henne ja.. Hun lar seg heldigvis mates fortsatt :) brød og middag spiser hun med hendene!

God morgen!
Partyløva vår våkna 07, selv om hun ikke var i seng før 20.30...hun burde virkelig ikke legges for sent for da våkner hun tidligere :eek: jeg fikk sove til 09 da :D nå krabber løper hun rundt med gåvogna si, og bytter over til gåbilen og løper videre :)
Jeg satte å leste noepå nett og utbrøt "wæo"...så kom det kontant nede fra gulvet "oæoæo" :p her passer vi på språket vi bruker altså!

Idag skal jeg gå tur sammen med søs før hun reiser hjem til Narvik, og så skal vi ha et vennepar og sønnen deres på 1år på restefest :) i morgen er det bhg-start!!! :eek: :)
Hu er jammen flink til å snakke! Elise sier ta-ta som takk og ellers bare babling :p må passe på språkbruken da ja, her snappet storebror opp det meste!

Hei hei jenter!

Liana våkna kl 7 idag, men samboer sa jeg kunne sove videre :D våkna 9:15 av at hun slo på døra til rommet :P

Jeg har satt Emira til bading, og skal straks begynne å sminke meg litt tenkte jeg :) Liana er sur for at hun ikke kan komme inn på badet :P har ikke så mye planer for dagen, annet enn at Emira skal i barnebursdag til en jente i barnehagen:)

Ha en fin søndag alle sammen ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Her kom turbotrollet inn litt over halv 6 ;) trøtt for har vært en skikkelig møkkanatt, jeg er så forkjøla og har hosta i tilegg så drev jeg og ordna her i går, og det likte ikke bekkenet mitt,hatt vondt i natt men bedre nå. Satser på at bekkenet holder seg nå slik at man får gått seg en tur etterpå og ikke klikker igjen..

Her kom turbotrollet inn litt over halv 6 ;) trøtt for har vært en skikkelig møkkanatt, jeg er så forkjøla og har hosta i tilegg så drev jeg og ordna her i går, og det likte ikke bekkenet mitt,hatt vondt i natt men bedre nå. Satser på at bekkenet holder seg nå slik at man får gått seg en tur etterpå og ikke klikker igjen..

Oj god bedring!
Har du problemer med bekkenet etter graviditet eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Prinsessa mi som er klar for bursdag kl 1 :D (må jo skryte litt av hun også her):P
1377426935214.jpg
1377426945249.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj god bedring!
Har du problemer med bekkenet etter graviditet eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er etter svangerskapet og det er 4 år siden minsten ble født, og så går jeg på hæla,tråkker med høla først før tæra så blir mer sliten men klarer ikke og endre gåmønstret mitt. Takk for det :)

God dag, alle i hop!
I dag var det min tur til å sove lenge, og det gjorde godt. Nå dubber vesla, mens jeg og mannen nyter tilværelsen på verandaen. Jeg tok med meg finværet oppover, og et veldig fornøyd med det; 20+, solsteik og en liten bris.;) I dag skal vi bare kose oss hjemme, nyte sola og grille. :)

Ha en strålende dag!!!

Ja det er etter svangerskapet og det er 4 år siden minsten ble født, og så går jeg på hæla,tråkker med høla først før tæra så blir mer sliten men klarer ikke og endre gåmønstret mitt. Takk for det :)

Uff der hørtes ikke godt ut! Har du prøvd fysioterapi?

★Sender fra pipe-gjøken★

Her var det jammen meg stille idag :p
Nå har vi gått tur med den nye gåvogna...tok ca 15 min å gå 50 meter :p og så har vi gått litt lengre og fortere tur med snuppa i vogna ;) Nå er vi pynta og venter på et vennepar og sønnen deres som kommer på kaffe...men tror de har problemer i forholdet for hun sendte nettopp melding om at det kun er mannen og gutten som kommer :confused: vet de har hatt trøbbel i forholdet, virker som om det kan ha eskalert noe nå da :opps: ekstra synd siden de er det eneste venneparet vi har med barn :p

Mater henne ja.. Hun lar seg heldigvis mates fortsatt :) brød og middag spiser hun med hendene!

Gjør iherdige forsøk på mating her, da hun er inne i en brødnektperiode og mest bare plukker i middagsmaten :confused: :p ;) men kanskje jeg skulle forsøke en slags frokostblanding med rismelk på!

Gjør iherdige forsøk på mating her, da hun er inne i en brødnektperiode og mest bare plukker i middagsmaten :confused: :p ;) men kanskje jeg skulle forsøke en slags frokostblanding med rismelk på!
Elise har nettopp nå begynt å bli litt lei grøt. Hun spiser brødskorpene etter broren sin med stor appetitt! Ligger halvspist brød overalt :S prøv korn med riksmeklingsmann ja.. Verdt et forsøk!

Elise har nettopp nå begynt å bli litt lei grøt. Hun spiser brødskorpene etter broren sin med stor appetitt! Ligger halvspist brød overalt :S prøv korn med riksmeklingsmann ja.. Verdt et forsøk!

Hmmm...tror heller jeg prøver rismelk enn riksmeklingsmannen :p

*Surfer mobilt*

Ja har det og ble bra men må nok igjen :)

Så kjedelig!:( hørte jordmor snakket om det, og at det da ofte er bekkenlåsning som er problemet? Håper du blir bra igjen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp