Søndag!!

Vi har storkost oss på hytta og gått fjelltur i går og tur langs veien i dag :D
Slitne alle mann etter å ha kost oss på middag hos mampap etter at vi kom ned fra fjellet!
Lillebror er så forkjøla stakar. Hjelper ikke akkurat på nettene, men han kan jo ikke noe for det...!
Nå er det bading av ungene og legging, SÅ sofaen på oss. Ikke bare ungene som blir slitne av lange turer :D

Vi har vært hos min mormor idag.. En søt dame på 88år. Beundrer hun :-) Bor alene med hund,stort hus og hage.
Etter det var jeg med søstrene mine med deres barn.
Ungene lekte å koste seg.nå er de dusjet,mette og lagt for kvelden :-)

Sent from my GT-I9300

Vi har storkost oss på hytta og gått fjelltur i går og tur langs veien i dag :D
Slitne alle mann etter å ha kost oss på middag hos mampap etter at vi kom ned fra fjellet!
Lillebror er så forkjøla stakar. Hjelper ikke akkurat på nettene, men han kan jo ikke noe for det...!
Nå er det bading av ungene og legging, SÅ sofaen på oss. Ikke bare ungene som blir slitne av lange turer :D
Så bra at dere har kosa dere på fjellet :D
Gleder meg til neste gang vi skal på hytta, men blir flere uker til for mannen skal reise bort neste helg og blir borte i over ei uke :(

Vi har kosa oss med Thaimat og Big Bang Theory nå og snart skal jeg begynne å stryke merkelapper inni ulltøyet til snuppa som starter i bhg i morra :eek: :)

Vi har kosa oss med Thaimat og Big Bang Theory nå og snart skal jeg begynne å stryke merkelapper inni ulltøyet til snuppa som starter i bhg i morra :eek: :)

Oooh, Thaimat! :D
Nesten så jeg ble sulten tross altfor store mengder lasagne hos mamma og pappa!

Én unge er i seng, den andre måtte bare leke litt med ny Lego etter å ha badet :p
Klesvask på full guffe her, håper på fortsatt finvær i morgen så vi får hengt opp litt ute.
Mannen har lesedag i morgen, og jeg skal kanskje på senvakt. Litt uavklart enda, men jeg går bare utfra at jeg skal på jobb...!

God kveld:)

Her har vi nett vært å hentet gullet hos svigers, som har hatt han siden i går mens vi har jobbet i kjelleren her hjemme. Han var så herlig når han kom kypende mot oss med et stort smil rundt munnen, skulle kose med begge to, og vise kor flink han har blitt å stå helt alene! Med et stoooort glis, var så stolt av seg sjøl <3 flinke gutten vår.

Vi stelte han der, så sovna han i bilen, så det var bare å lempe han over i sengen sin her hjemme. Nå er det beina på bordet, is i skålen og OTH på tv. herliii:)

Å masse lykke til med snuppa i bhg imårra :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Må bare få skryte litt av Liana:)
Hun har blitt så tøff å slipper taket når hun står, og klarer å stå uten støtte i noen sekunder :D og der står hun med det fineste smilet og ler stolt av seg selv:rolleyes:;):D

Jeg har sluppet hun i noen dager for å prøve, men idag har hun gjort det masse selv! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Må bare få skryte litt av Liana:)
Hun har blitt så tøff å slipper taket når hun står, og klarer å stå uten støtte i noen sekunder :D og der står hun med det fineste smilet og ler stolt av seg selv:rolleyes:;):D

Jeg har sluppet hun i noen dager for å prøve, men idag har hun gjort det masse selv! :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Så flink hun er :D

Idag har vi vært på stranda, nydelig vær på østlandet! Elise er uredd og plasker seg rett ned i vannkanten:
a5abe7y7.jpg

Etterpå har vi vært i bursdagsselskap, så nå er det to slitne barn i seng :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Idag har vi vært på stranda, nydelig vær på østlandet! Elise er uredd og plasker seg rett ned i vannkanten:
a5abe7y7.jpg

Etterpå har vi vært i bursdagsselskap, så nå er det to slitne barn i seng :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ser ut som at de storkosa seg :D

Så kjedelig!:( hørte jordmor snakket om det, og at det da ofte er bekkenlåsning som er problemet? Håper du blir bra igjen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk for det, det går i rykk og napp,kan være bra lenge og så kommer det igjen..

Back
Topp