Søndag

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, girls!!:)
Vi stod opp 07.30, og det er en flott tid å stå opp på - om man hadde fått sove før klokka blei 03 om natta.:confused: Øyelokkene jobber på skift, og jeg har ett øye oppe om gangen. Ser veldig smart ut for å si det sånn.. ;)
Vesla vil sikkert ha frokost snart, og etter den håper jeg hun blir trøtt til den første dubben slik som hun pleier..

God morgen, girls!!:)
Vi stod opp 07.30, og det er en flott tid å stå opp på - om man hadde fått sove før klokka blei 03 om natta.:confused: Øyelokkene jobber på skift, og jeg har ett øye oppe om gangen. Ser veldig smart ut for å si det sånn.. ;)
Vesla vil sikkert ha frokost snart, og etter den håper jeg hun blir trøtt til den første dubben slik som hun pleier..

Da blir natta litt kort ja :-o
Får håpe du får sovet litt!
Jeg sovnet først i 1-2-tiden og Lillebror våknet kl 3 og 5 :p
Kl 5 ville han veld helst stå opp, men vi lå og småduppet til 7 ca!
Og nå vil jeg at han skal være våken til ca 11.30 for da skal vi starte 8 timers biltur!!!
Vi skal ha felles frokost med vertene i dag, ellers har vi spist frokost i anekset vi låner, så det blir koselig :) de har et kjempestort og fint hus som jeg er litt misunnelig på :-o
Kommer gjerne igjen jeg altså ;)

Og nå vil jeg at han skal være våken til ca 11.30 for da skal vi starte 8 timers biltur!!!
Vi skal ha felles frokost med vertene i dag, ellers har vi spist frokost i anekset vi låner, så det blir koselig :) de har et kjempestort og fint hus som jeg er litt misunnelig på :-o
Ikke fått all verdens med søvn eu heller da.:) Håper Eskil holder seg våken til avreise, og sover leeeeenge i bilen. ;)
Jenny blei kjempetrøtt etter brødskivefrokost, men tulla og showa når jeg la henne i vogna og trilla henne, så nå leker hun på stuegulvet.

Herlig med fellesfrokost i stort hus da! Kjekt nå kunne få ha det sånn innimellom.. Heeeeeldige dere!!:)

God morgen!
Håper øynene deres ikke er altfor trøtte etter litt kaffe ;)
Her sov vi til 08.15. Det var litt for lenge syns jeg, for nå blir rutine forskyvd i dag. Men sånn er det bare.

Nå har jeg putta et brett med bacon i stekeovnen og skal til å lage eggerøre, varme bønner og skjære opp laks. Må ha litt fellesfrokost her i huset for en gangs skyld ;)
I går var vi i bursdag til nevøen min som ble 5 år. Simone storkoste seg med masse oppmerksomhet, og fikk visst smake både det ene og det andre. Krem, sjokolademuffins og pastasalat.

Jeg skal på jobb klokka 14.30 og sambo og simone skal fixe bremsene på bilen vår. De kan være gode å ha i orden! ;-)

Håper dere får en fantastisk dag! :-) :-) :-)

Titter innom i ny og ne, men blir nok litt hips om haps med skravlinga for jeg jobber mye for tiden ;-)

God morgen!
Håper øynene deres ikke er altfor trøtte etter litt kaffe ;)
Her sov vi til 08.15. Det var litt for lenge syns jeg, for nå blir rutine forskyvd i dag. Men sånn er det bare.

Nå har jeg putta et brett med bacon i stekeovnen og skal til å lage eggerøre, varme bønner og skjære opp laks. Må ha litt fellesfrokost her i huset for en gangs skyld ;)
I går var vi i bursdag til nevøen min som ble 5 år. Simone storkoste seg med masse oppmerksomhet, og fikk visst smake både det ene og det andre. Krem, sjokolademuffins og pastasalat.

Jeg skal på jobb klokka 14.30 og sambo og simone skal fixe bremsene på bilen vår. De kan være gode å ha i orden! ;-)

Håper dere får en fantastisk dag! :-) :-) :-)

Titter innom i ny og ne, men blir nok litt hips om haps med skravlinga for jeg jobber mye for tiden ;-)
Hei du!!
Funka ikke noe særlig med en dobbel espresso for min del, så nå trakter jeg like godt ei kanne asså. JenJen sovna heldigvis nå, så da blir det kaffe og kakebaking for min del.:)

Flinka!!:D For en flott søndagsfrokost du disker opp da! Koselig å starte dagen sammen.:) Vi har gjort det hele sommeren, og syns det er vemodig at store-J skal begynne på jobb igjen i morra, for da blir det slutt på det. Tror vi skal gå for en mer gradert pappapermisjon neste gang..:)

Hei du!!
Funka ikke noe særlig med en dobbel espresso for min del, så nå trakter jeg like godt ei kanne asså. JenJen sovna heldigvis nå, så da blir det kaffe og kakebaking for min del.:)

Flinka!!:D For en flott søndagsfrokost du disker opp da! Koselig å starte dagen sammen.:) Vi har gjort det hele sommeren, og syns det er vemodig at store-J skal begynne på jobb igjen i morra, for da blir det slutt på det. Tror vi skal gå for en mer gradert pappapermisjon neste gang..:)

Off så kjipt å være så trøtt. Du må bare komme over kneika, så går det bedre ;-) jeg var slik på fredag, og det er tungt!

Gradert pappaperm er å anbefale :-) det passer ihvertfall bra for oss. Sambo er hjemme hver onsdag helt til mai neste år, visst ikke vi endrer underveis. Men det varierer jo litt hva som er best for de forskjellige familiene :)

Hvilken kake blir det i dag? Gratulerer med overstått til J! :-)

Hei og go morgen:) Her starta dagen 05.45( som vanlig;)) men heldigvis skulle mannen opp med småen i dag, så jeg fikk slappet av litt lengre før jeg måtte avgårde på jobb :) Nå sitter jeg bare å venter på at ungdommene skal våkne, så det blir litt liv i huset;) Skal bli godt å komme hjem om noen timer å være resten av dagen med mann og barn, er ikke ofte vi får tid alle 3 sammen for tia! Men that`s life ;)

God morgen jente :-D
I dag e eg helt utkvilt :-) Fie la seg i 20 tia i går, og fækk melk når ho la seg :-) og eg regna jo med at ho kåm tell å våktn i hav 1 tia å sku ha melk, men kl 04.30 våkna eg av meg sjøl, å lura på om eg ha søve så tungt at eg ikje ha hørt ho :-S men dt ska godt jæres pga vi ligg vegg i vegg, så eg hør ho godt :-)

Kl 06.30 våkna ho, og ho fækk mælk, også søvna ho igjen, å søv tæll 09.30 :D
Næstn så ho vist at dt va søndag ;)

No e vi på besøk tæll bæsteforeldran tæll pappaen tell Fie :-)

Seinar i dag ska vi tell søstra mi på besøk :-)

<3 Fie Elise <3

Er hos familien min idag....iskaldt...18 g ute jo....men,varmt inne heldigvis:-) hodepine og nakkevondt.som vanlig. Våken siden 7,og M var våken 5 ganger i natt...trøtt............

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1376213184496.jpg
    1376213184496.jpg
    40,5 KB · Visninger: 19
God middag:)
Emmeth har vært mye våken i natt. En hjørnetann er på vei:) Jentene våknet 6 idag, men Emmeth sov til halv 9. Sambo dro kl 8 til en kompis for og hjelpe han med og sette opp et nytt kjøkken. Vi har vært og plukka blåbær i hagen og laga blåbærmaling, så har malt masse fiiine bilder:) Nå sover de 2 minste lur og Mathea ser litt på tv`n:) Jeg er igang med dagens første maskin med klesvask(ut av 6):O Så har nok og gjøre;) Håper dere får en fin dag,folkens:)

I dag e eg helt utkvilt :) Fie la seg i 20 tia i går, og fækk melk når ho la seg :) og eg regna jo med at ho kåm tell å våktn i hav 1 tia å sku ha melk, men kl 04.30 våkna eg av meg sjøl, å lura på om eg ha søve så tungt at eg ikje ha hørt ho :-S men dt ska godt jæres pga vi ligg vegg i vegg, så eg hør ho godt :)

No e vi på besøk tæll bæsteforeldran tæll pappaen tell Fie :)

Seinar i dag ska vi tell søstra mi på besøk :)

<3 Fie Elise <3

Så deilig å få sove lenge:-)

Heisann:-)

Blir bare en rolig dag inne i dag:-)
Kjenner jeg gruer meg til jobb i morgen, håper jeg ikke er så sliten da.
Mannen begynner også på jobb i morgen etter nesten 4 mnd hjemme, søndagsblues? Neeeida :fucyc :happy090

Det høres it som om dere har kost dere litt innimellom jobb ;-)
Blir spennende med lang biltur! Kjørt langt med han før? Det går nok bra :-)

Nå, klarte han å være våken til den store bilturen? Hvordan er han i bil nå, med tanke på bilsyke?

★sender fra pipe-gjøken★

Er hos familien min idag....iskaldt...18 g ute jo....men,varmt inne heldigvis:-) hodepine og nakkevondt.som vanlig. Våken siden 7,og M var våken 5 ganger i natt...trøtt............

Sent from my GT-I9300

Hehe ja er nok kaldt for deg som har vært i den voldsomme varmen:eek::p
Slitsomt med sånne netter! Håper hode og nakken blir bedre ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Off så kjipt å være så trøtt. Du må bare komme over kneika, så går det bedre ;-) jeg var slik på fredag, og det er tungt!

Gradert pappaperm er å anbefale :-) det passer ihvertfall bra for oss. Sambo er hjemme hver onsdag helt til mai neste år, visst ikke vi endrer underveis. Men det varierer jo litt hva som er best for de forskjellige familiene :)

Hvilken kake blir det i dag? Gratulerer med overstått til J! :-)
Tror det vil funke for oss også, så vi går nok for den løsninga. :)

Det blir to kaker faktisk! Bløtkake med banan og jordbær, og ei banankake (hadde så mange overmodne bananer her atte).
Har brukt sukrin i begge kakene, så nå er jeg spent på hvordan det smaker.:)

I dag e eg helt utkvilt :-) Fie la seg i 20 tia i går, og fækk melk når ho la seg :-) og eg regna jo med at ho kåm tell å våktn i hav 1 tia å sku ha melk, men kl 04.30 våkna eg av meg sjøl, å lura på om eg ha søve så tungt at eg ikje ha hørt ho :-S men dt ska godt jæres pga vi ligg vegg i vegg, så eg hør ho godt :-)

No e vi på besøk tæll bæsteforeldran tæll pappaen tell Fie :-)

Seinar i dag ska vi tell søstra mi på besøk :-)

<3 Fie Elise <3
Oi, det var ikke værst! High five for Fie som er så flink til å sove!! :)

God middag:)
Emmeth har vært mye våken i natt. En hjørnetann er på vei:) Jentene våknet 6 idag, men Emmeth sov til halv 9. Sambo dro kl 8 til en kompis for og hjelpe han med og sette opp et nytt kjøkken. Vi har vært og plukka blåbær i hagen og laga blåbærmaling, så har malt masse fiiine bilder:) Nå sover de 2 minste lur og Mathea ser litt på tv`n:) Jeg er igang med dagens første maskin med klesvask(ut av 6):O Så har nok og gjøre;) Håper dere får en fin dag,folkens:)

Så gøy med blåbærmaling :D ble sikkert kjempe fine bilder :) var en del maskiner det ja:eek: får ikke vasket så mange på en dag jeg, for vi har ikke tørketrommel:(:p er ikke plass her, så nå har jeg SKIKKELIG lyst på en ny vaskemaskin med tørketrommel innebygd :) men får se hva vi får råd til:P

★sender fra pipe-gjøken★

God dagen jenter:)

Vi sto opp kl halv 8, men Liana våkna vel i 7tiden:p vi har vært litt ute på lekeplassen på barneskolen og vært å kjøpt oss is på en kiosk:p:D jeg har vært på loftet å hentet noen vinterklær og regntøy til Liana :)

Snuppa har 3 eller 4 tenner i utbrudd:eek: men er overrasket over hvor bra hun takler det! Har hatt bare 1 kveld hvor hun våknet gråtende og da trengte å bli smurt i munn og få litt trøst.. så får håpe det fortsetter sånn :)

★sender fra pipe-gjøken★

Hentet også noen gamle leker etter Emira :) (noe som også falt i smak hos storesøster) :P

1376226845829.jpg
1376226862688.jpg
1376226885743.jpg
1376226894593.jpg

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp