Søndag

Så fine bilder:-)

Den lille bærebare lekepcn har nasse også, den er kjempepoppis:-)

Hehe ja den er visst ganske morsom :D husker Emira var kjempe glad i den leeeenge... hvertfall til hun var 2 år:p brukte musikken til å danse til:)

★sender fra pipe-gjøken★

Nå, klarte han å være våken til den store bilturen? Hvordan er han i bil nå, med tanke på bilsyke?

★sender fra pipe-gjøken★
Han holdt seg fint våken og var super på tur!
Ikle vært bilsyk mer enn den ene gangen, han blir bare veldig lei av å kjøre :-p
Jeg kjørte hele veien i dag, og han hadde mormor til underholdning i baksetet :-)

Han holdt seg fint våken og var super på tur!
Ikle vært bilsyk mer enn den ene gangen, han blir bare veldig lei av å kjøre :-p
Jeg kjørte hele veien i dag, og han hadde mormor til underholdning i baksetet :-)

Å så bra at det har gått såpass bra:D
Men jeg skjønner jo at de kan bli lei, for det blir jeg å ganske fort :P

★sender fra pipe-gjøken★

Å så bra at det har gått såpass bra:D
Men jeg skjønner jo at de kan bli lei, for det blir jeg å ganske fort :P

★sender fra pipe-gjøken★
Ja det er jo ikke noe rart!!
Han blir jo gal bare fordi han ikke kan krabbe overalt :) sov myeni bilen da!! Ble mage timer til sammen. Han sovnet 22.30, på og bablet i sengen og synes nok det var godt å krabbe fra seg og legge seg på skinnet i senga til slutt! :)
Jeg er mer spent på buss i morgen.
Har ikke kjørt buss langt med han før, og det blir vel ca 4 timer uten pause :-o
Det må jo bare gå da! Pakker med litt bokstavkjeks for å ha på lur :-p

Ja det er jo ikke noe rart!!
Han blir jo gal bare fordi han ikke kan krabbe overalt :) sov myeni bilen da!! Ble mage timer til sammen. Han sovnet 22.30, på og bablet i sengen og synes nok det var godt å krabbe fra seg og legge seg på skinnet i senga til slutt! :)
Jeg er mer spent på buss i morgen.
Har ikke kjørt buss langt med han før, og det blir vel ca 4 timer uten pause :-o
Det må jo bare gå da! Pakker med litt bokstavkjeks for å ha på lur :-p

Hehe så skjønn han er:) var nok sikkert kos å legge seg på skinnet ja :)

Alltid kjekt å ha noe spiselig på lur da ja! Er jo lenge, men får håpe han sover masse i bussen også ;):)

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp