Søndag

IrisM

Elsker forumet
God morgen! :)

Jeg var oppe med Arian rundt kl.6 i dag. Nå har han fått grøt og lekt litt, og nærmer seg klar for første dupp.

Det ble et veldig hyggelig møte med Volven og Asle i går. Her er noen bilder fra dagen.
ImageUploadedByBV Forum1374384483.395802.jpg
ImageUploadedByBV Forum1374384528.791001.jpg
ImageUploadedByBV Forum1374384588.123586.jpg

Om kvelden kom storebror hjem fra leirskole. Stor gjensynsglede! ;)
ImageUploadedByBV Forum1374384721.090309.jpg

I dag har vi ingen planer foreløpig, men det er nydelig vær, så godt mulig jeg tar med meg guttene på stranden.

Ønsker dere alle en god dag!

ImageUploadedByBV Forum1374387223.835972.jpg
Helt klart, strålende sol og stille over vannet :)

Asle var visst supersliten etter gårsdagens ekskursjon, for han sov til kvart over sju i dag tidlig :rolleyes::p;)
Hiver ut et bilde fra den koselige turen vår jeg også :)

1374387344809.jpg

En kjempehyggelig dag i solen :cool::D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så koselig med treff. Så ut som om dere hadde det riktig hyggelig :-) mannen er ute med søpla,og jeg skal sove mer. Kl. Er jo bare 07.25 her må. Wael våkner 5,5-.30 hver dag nå... jippi:cool:

Sent from my GT-I9300

God morgen :D Vi sto opp klokka 08 :D :D :D Fie søv kjempe godt i natt, så eg håp at dagen i dag bi beire enn dagen i går :P I dag har vi ingen plana :P Her e jo 10grader, såeh.....e fint lite å jr!

Bi vell bære inne i dag :)

Det ser superkoselig ut!
Jeg har nettopp våknet og ligger i senga enda. Skal stå opp og ut i sola ;)

Så fine bilder:-) Ser ut som dere koset dere:-)

Jeg var oppe med Arian rundt kl.6 i dag. Nå har han fått grøt og lekt litt, og nærmer seg klar for første dupp.

Det ble et veldig hyggelig møte med Volven og Asle i går. Her er noen bilder fra dagen.
Vis vedlegget 23050
Vis vedlegget 23051
Vis vedlegget 23052

Om kvelden kom storebror hjem fra leirskole. Stor gjensynsglede! ;)
Vis vedlegget 23053

I dag har vi ingen planer foreløpig, men det er nydelig vær, så godt mulig jeg tar med meg guttene på stranden.

Ønsker dere alle en god dag!
Sååå flotte bilder!!! Ser ut som at guttene kosa seg sammen i varmen!
Håper virkelig jeg får å komme sørover en tur i august å hilse på flere av dere :)

Vi stod opp ni i dag, nasse våknet før men tullet og sovnet omhverandre, så da ble den ni, herlig:-)
Svigermor drar hjem i dag.
Nasse har begynt å riste mye på hodet sitt, men verken jeg eller mannen har brukt noe særlig nikking eller riste på hodet.
Kan de lære sånt uansett, eller er det noe annet? Hun gjør det for seg selv også.

Asle var visst supersliten etter gårsdagens ekskursjon, for han sov til kvart over sju i dag tidlig :rolleyes::p;)
Hiver ut et bilde fra den koselige turen vår jeg også :)

Vis vedlegget 23055

En kjempehyggelig dag i solen :cool::D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så herlig dere hadde det! :D
Hehe, Asle er flink å dra seg på morningen :p Hermine sov til 08.40 hun :p ;)

Vi stod opp ni i dag, nasse våknet før men tullet og sovnet omhverandre, så da ble den ni, herlig:-)
Nasse har begynt å riste mye på hodet sitt, men verken jeg eller mannen har brukt noe særlig nikking eller riste på hodet.
Kan de lære sånt uansett, eller er det noe annet? Hun gjør det for seg selv også.
Hehe, så morsomt da! Tror nok de lærer sånt av seg selv ;)

God morgen!
Vi var på havet til 23.30 og fiska makrell i går, så jeg var noe utslitt og sovna som en stein! Hørte ikke engang at mannen var oppe varma flaske til Hermine kl 04 :eek: DET har ikke skjedd før, at han har hørt henne og ikke jeg :p
Var min tur å stå opp tidlig, så da var det kjekt at snupsi sov til 08.40 :D
Plaskregner idag, og er 10 grader, så blir nok til at vi kjører hjem ganske snart etter at snuppa er ferdigsovet!

For noen nydelige bilder av både liten og stor!!:)

Her stod pappaen opp med JenJen kl.07.25, og jeg fikk sove lenge. Når jeg stod opp kl.10 lå pappaen i lenestolen på stua og sov. Luringen som hadde benytta seg av tante en siste gang før vi drar til Sverige.;) :p
Her er det 35grader i skyggen, så nå blir det frokost på terassen, soling, bading og bare kos resten av dagen.:)

Det så kjempekoselig ut med mini-treff<3<3<3<3
Kjempekoselige bilder:) Mannen og N er hos min svigerfar idag, langt og kjøre.. Tar over halvannen time èn vei. Så storesøster M ville ikke være med, men heller være hjemme med Emmeth og jeg:)<3 Emmeth fikk flaske i en 8 tia og sovnet igjen, så vi 3 sov til 10.30:O
Vi har fått i oss litt frokost og drikke og nå nyter jeg en kopp :coffee2 Det er allerede 21 grader i skyggen, så blir nok varmt idag også^^:D :flower

Skal fylle i nytt vann i bassenget til jentene så de får kjølt seg ned litt ila dagen;)

Vi stod opp ni i dag, nasse våknet før men tullet og sovnet omhverandre, så da ble den ni, herlig:)

hmmm.. de kan jo lære det selv isteden for å si nei/ja.. men kan også være noe med øret ettersom hun rister på hodet..men da tror jeg hun ville tatt seg til øret også? er nok ikke noe alvorlig ;):)

For noen nydelige bilder av både liten og stor!!:)

Her stod pappaen opp med JenJen kl.07.25, og jeg fikk sove lenge. Når jeg stod opp kl.10 lå pappaen i lenestolen på stua og sov. Luringen som hadde benytta seg av tante en siste gang før vi drar til Sverige.;) :p
Her er det 35grader i skyggen, så nå blir det frokost på terassen, soling, bading og bare kos resten av dagen.:)

Oi, 35 grader i skyggen:eek: da er det jaggu meg varmt. Her er det 21 i skyggen og 36 i sola:) koselig med Sverige tur:D:D:D

Ååååh! Eg e trøtt i dag :/ Sjønn ikje helt keffør :p Ha jo søve godt i natt :p
Trur eg må årn meg ei kainna kaffe og sluk :p

Legg med et bilde av den sliiiitne mooor :p
wrx9.jpg

Og, ja eg ha årna meg litt, så eg IKJE sku skræmm dåkk tæll koma :p

Det så kjempekoselig ut med mini-treff<3<3<3<3
Kjempekoselige bilder:) Mannen og N er hos min svigerfar idag, langt og kjøre.. Tar over halvannen time èn vei. Så storesøster M ville ikke være med, men heller være hjemme med Emmeth og jeg:)<3 Emmeth fikk flaske i en 8 tia og sovnet igjen, så vi 3 sov til 10.30:O
Vi har fått i oss litt frokost og drikke og nå nyter jeg en kopp :coffee2 Det er allerede 21 grader i skyggen, så blir nok varmt idag også^^:D :flower

Skal fylle i nytt vann i bassenget til jentene så de får kjølt seg ned litt ila dagen;)

Skjønner godt at hun ikke ville bli med når det er såå langt å kjøre :P hehe deilig at dere alle sov så lenge idag :D:D:D

God morgen!

Fine bilder av både små og store her idag <3 :D

Jeg sov til kl 10:30 :D noe som var GODT ettersom vi ikke fikk lagt oss før 1:30 inatt:eek: fikk malet mer vegger, men begynte litt sent :D og jeg som sa, "vi skal ikke holde på så lenge idag" :P hehe.. tiden fløy fort!

Er kjempe fint vær her også idag, men vet ikke hva vi skal gjøre enda.. jeg skal få hengt opp noen ting på veggene igjen, men det tar ikke så lang tid ;):) så får vi se hva vi gjør utover dagen :)

Back
Topp