Oi, klokka ni, det var luksus, bra dere fikk koset dere i gårVi storkoste oss på fest i går og var hjemme i 01-tiden!
Vi ble ganske forsinket på festen da, for vi hadde en aldri så liten, totalt unøvdendig ulykke her hjemme rett før vi dro
Jeg drev og skulle legge Lillebror og han raste litt i sengen som han noen ganger gjør. Så skulle jeg bare gå ned litt for å se om han roet seg selv. T lekte på rommet sitt rett ved siden av vårt hvor Lillebror skulle sove.
Så hørte jeg et dunk, som om T hoppet ned av køyesengen sin og jeg gikk opp for å be han være litt stille. Men det var ikke han som dunket - det var Lillebror![]()
Vi har ikke senket sengebunnen enda (GJØR DET MED EN GANG IRIS!!!!), for sengen hanst står hjørnet inne av vår seng og et stort skap, og han er ikke oppe i stående enda.
MEN det har han tydeligvis plutselig gjort, for han må ha klatret ut av sin seng og over i vår. Han hadde falt ut mellom sengen og veggen. Heldigvis lå det en pute der, men han kræsjet nok ganske hardt i veggen (jf dunket, jeg trodde jo det var T, han dunker HARDT når han hopper fra køyesengen sin!).
Det var jo uansett uaktuelt å reise før han sov, og nå måtte vi demontere hele sengen for å senke bunnen OG Lillebror brukte naturlig nok litt tid på å sovne da vi endelig var ferdige med sengen.
Men det ordnet seg, og det gikk jo bra med han..
Vi kom oss på fest og hadde det kjempekoselig.
Mannen og jeg lå på et annet rom, måtte gi Lillebror flaske i 2.30-tiden og ammet han et par ganger ellers i løpet av natten/morgenen.
SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!
Stakkars lillebror da, bra det gikk fint, det samme har hendt her, bortsett fra at hun klarte å rulle seg ut av senga vår.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app