Søndag

Vi storkoste oss på fest i går og var hjemme i 01-tiden!
Vi ble ganske forsinket på festen da, for vi hadde en aldri så liten, totalt unøvdendig ulykke her hjemme rett før vi dro :(
Jeg drev og skulle legge Lillebror og han raste litt i sengen som han noen ganger gjør. Så skulle jeg bare gå ned litt for å se om han roet seg selv. T lekte på rommet sitt rett ved siden av vårt hvor Lillebror skulle sove.
Så hørte jeg et dunk, som om T hoppet ned av køyesengen sin og jeg gikk opp for å be han være litt stille. Men det var ikke han som dunket - det var Lillebror :(
Vi har ikke senket sengebunnen enda (GJØR DET MED EN GANG IRIS!!!!), for sengen hanst står hjørnet inne av vår seng og et stort skap, og han er ikke oppe i stående enda.
MEN det har han tydeligvis plutselig gjort, for han må ha klatret ut av sin seng og over i vår. Han hadde falt ut mellom sengen og veggen. Heldigvis lå det en pute der, men han kræsjet nok ganske hardt i veggen (jf dunket, jeg trodde jo det var T, han dunker HARDT når han hopper fra køyesengen sin!).
Det var jo uansett uaktuelt å reise før han sov, og nå måtte vi demontere hele sengen for å senke bunnen OG Lillebror brukte naturlig nok litt tid på å sovne da vi endelig var ferdige med sengen.
Men det ordnet seg, og det gikk jo bra med han..
Vi kom oss på fest og hadde det kjempekoselig.
Mannen og jeg lå på et annet rom, måtte gi Lillebror flaske i 2.30-tiden og ammet han et par ganger ellers i løpet av natten/morgenen.
SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!
Oi, klokka ni, det var luksus, bra dere fikk koset dere i går:)
Stakkars lillebror da, bra det gikk fint, det samme har hendt her, bortsett fra at hun klarte å rulle seg ut av senga vår.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi er hjemme igjen, totalt utrangla alle sammen, det ble ikke mye søvn denne helga. Nådde har sovet lange dupper for å kompensere heldigvis:)

Vi er hjemme igjen, totalt utrangla alle sammen, det ble ikke mye søvn denne helga. Nådde har sovet lange dupper for å kompensere heldigvis:)

Får håpe nettene hjemme blir bedre! :D

Vi ble ganske forsinket på festen da, for vi hadde en aldri så liten, totalt unøvdendig ulykke her hjemme rett før vi dro :(
Jeg drev og skulle legge Lillebror og han raste litt i sengen som han noen ganger gjør. Så skulle jeg bare gå ned litt for å se om han roet seg selv. T lekte på rommet sitt rett ved siden av vårt hvor Lillebror skulle sove.
Så hørte jeg et dunk, som om T hoppet ned av køyesengen sin og jeg gikk opp for å be han være litt stille. Men det var ikke han som dunket - det var Lillebror :(
Vi har ikke senket sengebunnen enda (GJØR DET MED EN GANG IRIS!!!!), for sengen hanst står hjørnet inne av vår seng og et stort skap, og han er ikke oppe i stående enda.
MEN det har han tydeligvis plutselig gjort, for han må ha klatret ut av sin seng og over i vår. Han hadde falt ut mellom sengen og veggen. Heldigvis lå det en pute der, men han kræsjet nok ganske hardt i veggen (jf dunket, jeg trodde jo det var T, han dunker HARDT når han hopper fra køyesengen sin!).
Det var jo uansett uaktuelt å reise før han sov, og nå måtte vi demontere hele sengen for å senke bunnen OG Lillebror brukte naturlig nok litt tid på å sovne da vi endelig var ferdige med sengen.
Mannen og jeg lå på et annet rom, måtte gi Lillebror flaske i 2.30-tiden og ammet han et par ganger ellers i løpet av natten/morgenen.
SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!
Vi kjøpte jo sengen forrige helg fordi Arian hadde begynt å snu seg over på magen i vugga. At han drar seg opp på knærne og opp i stående har kommet de aller siste dagene. Dessverre mangler vi noen skruer til å kunne senke bunnen - de vi kjøpte sengen av har bestilt dem, og vi får de en av de nærmeste dagene. Enn så lenge følger vi med ham - sitter ved senga til han sovner. Den står forøvrig mellom vår seng og veggen. Når han sover har vi babycall med skjerm.

Litt knall og fall er skummelt, men de tåler heldigvis litt! Bra det gikk fint med Eskil! :)

Har hatt barnefri i hele helga så fått sovet ut :) stod opp kl 09.45 ca og litt over 10 ringte eldstemann og lurte på om jeg ville komme og se på de spille fotball, og da var det bare å fikse seg i full fart og så ble jeg henta. Så på den flinke gutten min som spilte og han scoorte noen mål og :D Nå har lillemann og kommet hjem så nå koser vi oss :)

Vi kjøpte jo sengen forrige helg fordi Arian hadde begynt å snu seg over på magen i vugga. At han drar seg opp på knærne og opp i stående har kommet de aller siste dagene. Dessverre mangler vi noen skruer til å kunne senke bunnen - de vi kjøpte sengen av har bestilt dem, og vi får de en av de nærmeste dagene. Enn så lenge følger vi med ham - sitter ved senga til han sovner. Den står forøvrig mellom vår seng og veggen. Når han sover har vi babycall med skjerm.

Litt knall og fall er skummelt, men de tåler heldigvis litt! Bra det gikk fint med Eskil! :)

Da får dere jo ordnet det raskt da =)
Han falt heldigvis ikke rett fra babysengen og i gulvet - det tror jeg hadde vært værre (men om han ikke hadde stått inntil oss hadde vi senket for lenge siden...), men det er jo et lite hopp fra en kontinentalseng og ned i gulvet/veggen også :(
Det gikk fantastisk bra med han, men jeg blir bare litt ekstra lei meg fordi vi visste på en måte at det kom til å skje og snakket om å senke bunnen et par dager før bare...

Har hatt barnefri i hele helga så fått sovet ut :) stod opp kl 09.45 ca og litt over 10 ringte eldstemann og lurte på om jeg ville komme og se på de spille fotball, og da var det bare å fikse seg i full fart og så ble jeg henta. Så på den flinke gutten min som spilte og han scoorte noen mål og :D Nå har lillemann og kommet hjem så nå koser vi oss :)
Så herlig å få se på fotball da :D

Så herlig å få se på fotball da :D

Ja for han er medlem på et handicap lag, og de arrangerer morofotball :) da er det gøy og se på for ser ikke på fotball til vanlig.. han er ikke veldig handicapa bruker briller bare..

Får håpe nettene hjemme blir bedre! :D
Det virket sånn, hun la seg med et tilfreds sukk, så ble det helt stilt:D

Ja for han er medlem på et handicap lag, og de arrangerer morofotball :) da er det gøy og se på for ser ikke på fotball til vanlig.. han er ikke veldig handicapa bruker briller bare..
Ålreit når det er for gøy da :D

God morgen :)

Her har vi sovet lenge i dag - helt til kl.6:30 :D Pappaen og storebror sover enda, mens jeg og lillebror undersøker alle de spennende tingene ved stellebordet. Han har begynt å dra seg opp etter ting til sittende eller stående. Plutselig åpner det seg en helt ny verden av spennende ting å undersøke.

I dag er det barnedåp på programmet -
Arians lille kusine som skal døpes. Hun er bare 5 mndr yngre enn Arian, så de kommer nok til å få masse glede av hverandre gjennom oppveksten. :)

Må dele et bilde med dere. Det har tidvis blitt en utfordring å legge Arian ettersom han har blitt så aktiv. Vis vedlegget 17760
...og vi må senke sengebunnen! (Mangler bare noen skruer enn så lenge).

Ha en god søndag alle sammen!

For en fantastisk nydelig gutt dere har:rolleyes: Og for noen øyne:rolleyes::);) Her blei sengebunnen senket for ei uke sia. Er lurt det nå som de små greier og komme seg mer rundt:p;):D

SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!

Uff, håper det gikk bra med Eskil? Er så fort gjort når de har begynt og tumle rundt og evt reise seg opp:oops: Herlig og kunne sove litt lenge:)

Idag har jeg rydda og vaska hele kjelleren fra topp til tå med klor. Og har fått satt på gulv varmen:) Har fått satt ned tven fra soverommet til tvstua så ungene kan kose seg med film nedi der;) igår var vi på tivoli og koste oss:) legger med litt bilder:p

Jentene koser seg i togkaruselen:cool::D:p
1370801653754.jpg

Fra jeg har fått rydda og vaska 2 av kjellerrommene. Skal styre mer nedi der i morra. Kan legge in flere bilder da:p
1370801741544.jpg

1370801818934.jpg
1370801838562.jpg

Har dere fått omplassert han eller? (hunden altså, ikke mannen:p ) hehehe...

effektiv mann du har må jeg si :) mannen her i huset har vel prøvd å bake rundstykker 1 gang for flere år siden, og til og med bikkja vi hadde, ville ikke spise dem :p hahaha og han var så og si alt-etende :p :D

nei...vi må avlive han :( Han er syk og lever med smerter i et bein, så kan ikke omplassere han dessverre!

Back
Topp