Søndag

IrisM

Elsker forumet
God morgen :)

Her har vi sovet lenge i dag - helt til kl.6:30 :D Pappaen og storebror sover enda, mens jeg og lillebror undersøker alle de spennende tingene ved stellebordet. Han har begynt å dra seg opp etter ting til sittende eller stående. Plutselig åpner det seg en helt ny verden av spennende ting å undersøke.

I dag er det barnedåp på programmet -
Arians lille kusine som skal døpes. Hun er bare 5 mndr yngre enn Arian, så de kommer nok til å få masse glede av hverandre gjennom oppveksten. :)

Må dele et bilde med dere. Det har tidvis blitt en utfordring å legge Arian ettersom han har blitt så aktiv. ImageUploadedByBV Forum1370754055.108198.jpg
...og vi må senke sengebunnen! (Mangler bare noen skruer enn så lenge).

Ha en god søndag alle sammen!

Mornings.. eller her er det langt på dag..
Jeg og mannen min var hjemme fra konserten (kjempekjekk!!) rundt 23.30 - og jeg sov godt fra midnatt. Var oppe en gang for å gi Daniel vann i 2-3 tiden (husker ikke klokkeslett) og så var han lys våken fra kl 05:00... så kl 05:15 ga jeg opp å få han til å sove igjen og vi stod opp... :P
Akkurat da han sovnet for en liten blund kl 06:30 våknet storebror, så fikk ikke tatt meg en liten hvil da heller. Takk og pris for den flotte nespresso maskinen min :D

Her har vi sovet lenge i dag - helt til kl.6:30 :D Pappaen og storebror sover enda, mens jeg og lillebror undersøker alle de spennende tingene ved stellebordet. Han har begynt å dra seg opp etter ting til sittende eller stående. Plutselig åpner det seg en helt ny verden av spennende ting å undersøke.

Arians lille kusine som skal døpes. Hun er bare 5 mndr yngre enn Arian, så de kommer nok til å få masse glede av hverandre gjennom oppveksten. :)

Må dele et bilde med dere. Det har tidvis blitt en utfordring å legge Arian ettersom han har blitt så aktiv. Vis vedlegget 17760

Se på det blikket da! =)
Det høres kjent ut at det kan være vanskelig å legge ;) Det begynner å roe seg litt her, men ikke helt :p

Kos dere masse i dåp!

Jeg og mannen min var hjemme fra konserten (kjempekjekk!!) rundt 23.30 - og jeg sov godt fra midnatt. Var oppe en gang for å gi Daniel vann i 2-3 tiden (husker ikke klokkeslett) og så var han lys våken fra kl 05:00... så kl 05:15 ga jeg opp å få han til å sove igjen og vi stod opp... :p
Akkurat da han sovnet for en liten blund kl 06:30 våknet storebror, så fikk ikke tatt meg en liten hvil da heller. Takk og pris for den flotte nespresso maskinen min :D
ÅH, Nespressoen er gull verdt da!
Godt dere koste dere i går =)
Håper du får hvile masse i dag da!

Vi storkoste oss på fest i går og var hjemme i 01-tiden!
Vi ble ganske forsinket på festen da, for vi hadde en aldri så liten, totalt unøvdendig ulykke her hjemme rett før vi dro :(
Jeg drev og skulle legge Lillebror og han raste litt i sengen som han noen ganger gjør. Så skulle jeg bare gå ned litt for å se om han roet seg selv. T lekte på rommet sitt rett ved siden av vårt hvor Lillebror skulle sove.
Så hørte jeg et dunk, som om T hoppet ned av køyesengen sin og jeg gikk opp for å be han være litt stille. Men det var ikke han som dunket - det var Lillebror :(
Vi har ikke senket sengebunnen enda (GJØR DET MED EN GANG IRIS!!!!), for sengen hanst står hjørnet inne av vår seng og et stort skap, og han er ikke oppe i stående enda.
MEN det har han tydeligvis plutselig gjort, for han må ha klatret ut av sin seng og over i vår. Han hadde falt ut mellom sengen og veggen. Heldigvis lå det en pute der, men han kræsjet nok ganske hardt i veggen (jf dunket, jeg trodde jo det var T, han dunker HARDT når han hopper fra køyesengen sin!).
Det var jo uansett uaktuelt å reise før han sov, og nå måtte vi demontere hele sengen for å senke bunnen OG Lillebror brukte naturlig nok litt tid på å sovne da vi endelig var ferdige med sengen.
Men det ordnet seg, og det gikk jo bra med han..
Vi kom oss på fest og hadde det kjempekoselig.
Mannen og jeg lå på et annet rom, måtte gi Lillebror flaske i 2.30-tiden og ammet han et par ganger ellers i løpet av natten/morgenen.
SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!

God morgen! :)
Lå til 10 idag jeg, mens mannen og snuppa sto opp 07, deilig når jeg ikke var hjemme før over midnatt og i seng 00.30...etter å ha gitt Hermine flaske rundt kl 24 o_O MÅ snart gjøre noen grep der, for det er ikke nødvendig at hun skal begynne å spise MER på natta nå enn tidligere jo :confused:
Da jeg kom hjem hadde mannen bakt 6 brød OG rydda boden inne :eek: Han hadde vært bissi mens jeg var borte :P :D
Idag skal vi kose oss med hunden som skal dra fra oss i morgen! :oops: Tror vi skal gå på tur på fjellet med han, selv om han får vondt av det så koser han seg så da!

Vi ble ganske forsinket på festen da, for vi hadde en aldri så liten, totalt unøvdendig ulykke her hjemme rett før vi dro :(
Jeg drev og skulle legge Lillebror og han raste litt i sengen som han noen ganger gjør. Så skulle jeg bare gå ned litt for å se om han roet seg selv. T lekte på rommet sitt rett ved siden av vårt hvor Lillebror skulle sove.
Så hørte jeg et dunk, som om T hoppet ned av køyesengen sin og jeg gikk opp for å be han være litt stille. Men det var ikke han som dunket - det var Lillebror :(
Vi har ikke senket sengebunnen enda (GJØR DET MED EN GANG IRIS!!!!), for sengen hanst står hjørnet inne av vår seng og et stort skap, og han er ikke oppe i stående enda.
MEN det har han tydeligvis plutselig gjort, for han må ha klatret ut av sin seng og over i vår. Han hadde falt ut mellom sengen og veggen. Heldigvis lå det en pute der, men han kræsjet nok ganske hardt i veggen (jf dunket, jeg trodde jo det var T, han dunker HARDT når han hopper fra køyesengen sin!).
Det var jo uansett uaktuelt å reise før han sov, og nå måtte vi demontere hele sengen for å senke bunnen OG Lillebror brukte naturlig nok litt tid på å sovne da vi endelig var ferdige med sengen.
Mannen og jeg lå på et annet rom, måtte gi Lillebror flaske i 2.30-tiden og ammet han et par ganger ellers i løpet av natten/morgenen.
SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!

oioioi, ja, er skummelt når de plutselig klarer å klatre ut av senga si! Hermine har hatt sengebunnen på midterste hakk lenge, for hun er fort kort til å komme over gjerdet da, selv når hun står. Men glemte å dra opp gjerdet mot senga mi en kveld, og da kom hun klatrende over i mi seng :P Men var heldigvis på rommet da! Nå har vi senka bunnen helt, for hun er plutselig blitt så lang at hun kan hive et ben over sengekanten når den er på midterste hakk :eek: ;)

Deilig at guttene sov så lenge da :D

Må dele et bilde med dere. Det har tidvis blitt en utfordring å legge Arian ettersom han har blitt så aktiv. Vis vedlegget 17760

så søt han er! :D
Men sier som Fru H: Senk bunnen med en gang!!!! For plutselig reiser de seg i søvne (det gjør frøkena her) og da kan han finne på å stumple ut når du ikke er der!

oioioi, ja, er skummelt når de plutselig klarer å klatre ut av senga si! Hermine har hatt sengebunnen på midterste hakk lenge, for hun er fort kort til å komme over gjerdet da, selv når hun står. Men glemte å dra opp gjerdet mot senga mi en kveld, og da kom hun klatrende over i mi seng :p Men var heldigvis på rommet da! Nå har vi senka bunnen helt, for hun er plutselig blitt så lang at hun kan hive et ben over sengekanten når den er på midterste hakk :eek: ;)

Deilig at guttene sov så lenge da :D
Jeg ble bare så sinna på oss som ikke hadde gjort det før!
For selvom han "bare" stod på kne vet vi jo at veien opp i stående er veldig kort!

Jeg og mannen min var hjemme fra konserten (kjempekjekk!!) rundt 23.30 - og jeg sov godt fra midnatt. Var oppe en gang for å gi Daniel vann i 2-3 tiden (husker ikke klokkeslett) og så var han lys våken fra kl 05:00... så kl 05:15 ga jeg opp å få han til å sove igjen og vi stod opp... :p

huff, det var lite søvn og tidlig morgen ja! Bare å sniffe kaffepulver så virker det fortere :P ;)

Jeg ble bare så sinna på oss som ikke hadde gjort det før!
For selvom han "bare" stod på kne vet vi jo at veien opp i stående er veldig kort!

Skjønner jeg godt! OG de klarer helt fint å klatre selv om de bare står på knær! ;) Virker også som at senga er den letteste plassen å reise seg på, for der er iallfall Hermine mest dreven og kommer seg opp på et øyeblikk ;) :P

Skjønner jeg godt! OG de klarer helt fint å klatre selv om de bare står på knær! ;) Virker også som at senga er den letteste plassen å reise seg på, for der er iallfall Hermine mest dreven og kommer seg opp på et øyeblikk ;) :p
Han har reist seg i badekaret en stund, men ikke i sengen. Og jeg aner jo ikke hvordan han klarte det i går

God morge ;) eg å fie sto opp halv 8 :) fekk faktisk i ho ei heil brødskive i dag (ho e ikje nå ræsar på matfronton) no ligg ho å søv i vogna, når ho våktn så ska vi kjør på rallycross treff i byen :) regnkleia å hørselværn e pakka tell Fie, og eg e klar førr å start så snart ho våktn :)

God morn!
Jeg og mannen var ute på byen i går, og kom kom oss hjem i 03.30-tida. Fikk sove lenge, og nå er frokosten inntatt. Skal ordne oss litt og kjøre til mamma og pappa hvor Jenny befinner seg, også skal vi spise søndagsmiddag der før vi returnerer hjem.:)
Ha en fin søndag alle sammen!!!

God morn!
Jeg og mannen var ute på byen i går, og kom kom oss hjem i 03.30-tida. Fikk sove lenge, og nå er frokosten inntatt. Skal ordne oss litt og kjøre til mamma og pappa hvor Jenny befinner seg, også skal vi spise søndagsmiddag der før vi returnerer hjem.:)
Ha en fin søndag alle sammen!!!

Hehe, greit at hun overnattet borte da det ble så sent kanskje :p :D
Formen bra da??

Hehe, greit at hun overnattet borte da det ble så sent kanskje :p :D
Formen bra da??
Hehe.. Hadde nok ikke kjørt samme stil hvis vesla var hjemme med barnevakt, nei.:p Vi skulle egentlig på firmafest veittu, men den ble avlyst pga.nedbør 10 min før mamma og pappa kom for å hente med seg Jenny. De hadde gledd seg sånn at de ville ha henne med srg uansett, så da benytta vi sjansen..:p
Formen er fin! Heldigvis.:) Kan ikke si det samme om partner'n min.. :p

Hadde dere det gøy da?

Hehe.. Hadde nok ikke kjørt samme stil hvis vesla var hjemme med barnevakt, nei.:p Vi skulle egentlig på firmafest veittu, men den ble avlyst pga.nedbør 10 min før mamma og pappa kom for å hente med seg Jenny. De hadde gledd seg sånn at de ville ha henne med srg uansett, så da benytta vi sjansen..:p
Formen er fin! Heldigvis.:) Kan ikke si det samme om partner'n min.. :p

Hadde dere det gøy da?
Hehe.
Ja, vi hadde det kjempemoro :D
Var helt greit å reise hjem før kl 1, selvom festen var i god gang enda!
Lillesøs ville jo sikkert hjem og det var ok å være i form til nattmating og tidlig opp :D

SÅ LÅ VI TIL KL 9!!!!
Helt utrolig!

OJ :eek: skumle greier! men såå godt at det gikk bra med han da.. de tåler ganske mye til tider ;) men må ha vært utrolig skummelt for dere! .(
Vi senket Emira sin seng så fort hun klarte å sette seg opp selv, bare sånn i tilfelle ;) men hun brukte senga i 2 år UTEN å krabbe ut av den :P (hun er litt "pinglete") :)

Men bra dere koste dere ellers, og faktisk fikk sove såå lenge :) det er ikke vanlig hos dere akkurat :P

God morgen! :)
Lå til 10 idag jeg, mens mannen og snuppa sto opp 07, deilig når jeg ikke var hjemme før over midnatt og i seng 00.30...etter å ha gitt Hermine flaske rundt kl 24 o_O MÅ snart gjøre noen grep der, for det er ikke nødvendig at hun skal begynne å spise MER på natta nå enn tidligere jo :confused:
Da jeg kom hjem hadde mannen bakt 6 brød OG rydda boden inne :eek: Han hadde vært bissi mens jeg var borte :p :D
Idag skal vi kose oss med hunden som skal dra fra oss i morgen! :oops: Tror vi skal gå på tur på fjellet med han, selv om han får vondt av det så koser han seg så da!

Har dere fått omplassert han eller? (hunden altså, ikke mannen:P ) hehehe...

effektiv mann du har må jeg si :) mannen her i huset har vel prøvd å bake rundstykker 1 gang for flere år siden, og til og med bikkja vi hadde, ville ikke spise dem :P hahaha og han var så og si alt-etende :P :D

God dag dere! ;)
Jeg skulle egentlig få sove ut idag, men samboer var tydeligvis ikke i humør til å prøve å holde barna og han selv stille nok til å ikke vekke meg :P tror jeg aldri har hørt så mye bråk om morgen her før :P haha.. men så har Liana vært litt hissig og sutrete i noen dager å da o_O kjedelig når de er sånn! men er hun i humør, så styrer hun på for seg selv på gulvet :D blitt så flink til å bevege seg fremover også ;) og vips, så ble det mye mer rot i stua enn før :P :D

Vi var ute en tur istad, Emira på sykkel og Liana i vogn..så dro vi til en barnehage i nærheten for å leke litt :)
Snart skal jeg begynne på pizza'n ;) blir nam-nam! :D

Back
Topp