Søndag

Vi tok en tur på "lekeplassen" idag, alle mann :) egentlig er det en annen barnehage enn den Emira går i da :P Liana satt først på pappas fang å huska for første gang, og hun lo og lo <3 nydelig.. hehe.. her er noen bilder av jentene :)

PicsArt_1367780383736.jpg

Veldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.:)
Blir litt situasjonsbetinget det der med å ha dem frampå eller bakpå tror jeg. Nå var hun våken og fikk hun på den fine naturen rundt huset mens det var oppholdsvær og mildt. Om de skal sove eller man er blant mye folk så er det tryggere å ha dem der du kan se dem.;)
Enig :)
Det er vanskelig å bære veldig høyt på rygg med Ergoen men det går an, så de ser litt mer. Da kan man prøve å feste midjebeltet ca under puppene så kommer de litt høyere :)

Ja, jeg er enig i det! Er mye koseligere å bære på magen!!! Men mye mer behagelig å bære på rygg;)

Blir vel å hive ham på ryggen når vi kommer til Oslo og har pappa'n gående ved siden av som kan holde oppsyn med det lille bøllefrøet ;):):p

Så spennende :D Bare ei drøy uke igjen da jo :D Skjønner godt at du er spent! Vil du vite kjønnet, eller vil du det skal være en overraskelse??

ja gleder meg :) nei MÅ vite kjønnet :P haha er så nysgjerrig av meg at jeg klarer ikke la vær :D blir jo en overraskelse uansett med tanke på utseende til barnet osv :) skulle gjerne visst det på forhånd å jeg :P :P

Veldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.:)
Blir litt situasjonsbetinget det der med å ha dem frampå eller bakpå tror jeg. Nå var hun våken og fikk hun på den fine naturen rundt huset mens det var oppholdsvær og mildt. Om de skal sove eller man er blant mye folk så er det tryggere å ha dem der du kan se dem.;)
Tror hoftebeltet får mer korrekt stilling når man bærer på ryggen, så derfor føles det lettere!
Når vi er på reise har jeg henne helst på magen, har bedre kontroll på henne da! ...ulempen er at hun har begynt å plukke/klore meg i ansiktet mens hun sitter på magen :eek::p

Håper du hsdde en koselig siste dag av permisjonen din:) masse lykke til på første jobbdagen din imorra:):):)

Tror hoftebeltet får mer korrekt stilling når man bærer på ryggen, så derfor føles det lettere!
Når vi er på reise har jeg henne helst på magen, har bedre kontroll på henne da! ...ulempen er at hun har begynt å plukke/klore meg i ansiktet mens hun sitter på magen :eek::p
Samme problematikken her også. Helst med en finger opp i nesa mi!:p
Ja, du sier noe der ang midjebeltet. Hvis jeg bærer henne frampå og skal gå i motbakke, tar lårene oppi den breieste delen av beltet, og da føler jeg meg motarbeida!:P Slapp det med ryggbæring..

Samme problematikken her også. Helst med en finger opp i nesa mi!:p
Ja, du sier noe der ang midjebeltet. Hvis jeg bærer henne frampå og skal gå i motbakke, tar lårene oppi den breieste delen av beltet, og da føler jeg meg motarbeida!:P Slapp det med ryggbæring..
Ja, jeg tror nok det blir ryggbæring på tur utover sommeren. Og på magen når vi er på reise, shopping e.l. ;)

Vi tok en tur på "lekeplassen" idag, alle mann :) egentlig er det en annen barnehage enn den Emira går i da :p Liana satt først på pappas fang å huska for første gang, og hun lo og lo <3 nydelig.. hehe.. her er noen bilder av jentene :)

Vis vedlegget 13591

Så nydelige jenter du har! :D Og så like hverandre de var :)

ja gleder meg :) nei MÅ vite kjønnet :p haha er så nysgjerrig av meg at jeg klarer ikke la vær :D blir jo en overraskelse uansett med tanke på utseende til barnet osv :) skulle gjerne visst det på forhånd å jeg :p :p

Hahaha høres kjent ut ;):p Var på tidlig UL i uke 11 med Asle, men der ser man jo ikke stort mer enn hjertet som slår :p Lite utålmodig etter å få komme på vanlig UL i uke 19 da ja ;):p Var på flere etterpå også, og prøvde etter beste evne å danne meg et bilde av hvordan han så ut utfra bildene jeg fikk med hjem :p hahaha Veldig spennende!

Eskil har også HUSKET i dag :-)

Vi tok en tur på "lekeplassen" idag, alle mann :) egentlig er det en annen barnehage enn den Emira går i da :p Liana satt først på pappas fang å huska for første gang, og hun lo og lo <3 nydelig.. hehe.. her er noen bilder av jentene :)

Vis vedlegget 13591
Så herlige jentene er :D

Blir vel å hive ham på ryggen når vi kommer til Oslo og har pappa'n gående ved siden av som kan holde oppsyn med det lille bøllefrøet ;):):p
Anbefaler forresten et lite lommespeil til å bruke når man bærer på ryggen :D
Og butikkvinduer samt bilvinduer er supre for å sjekke ståa :D
Til og med forbipasserende kan være greie å ha om babyen mister lue, smokk eller solbriller :p

Anbefaler forresten et lite lommespeil til å bruke når man bærer på ryggen :D
Og butikkvinduer samt bilvinduer er supre for å sjekke ståa :D
Til og med forbipasserende kan være greie å ha om babyen mister lue, smokk eller solbriller :p

Alle tips mottas med takk!! ;):D Det er så mye kjekkere med bæreselen enn vogna når været er bra, syns jeg :D

Back
Topp