Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigVeldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.
Blir litt situasjonsbetinget det der med å ha dem frampå eller bakpå tror jeg. Nå var hun våken og fikk hun på den fine naturen rundt huset mens det var oppholdsvær og mildt. Om de skal sove eller man er blant mye folk så er det tryggere å ha dem der du kan se dem.![]()
HihiLett for deg å si som er så dreven på det![]()
Ja, jeg er enig i det! Er mye koseligere å bære på magen!!! Men mye mer behagelig å bære på rygg![]()
Så spennendeBare ei drøy uke igjen da jo
Skjønner godt at du er spent! Vil du vite kjønnet, eller vil du det skal være en overraskelse??
Takk, i lige mådeVakker jente!![]()
Tror hoftebeltet får mer korrekt stilling når man bærer på ryggen, så derfor føles det lettere!Veldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.
Blir litt situasjonsbetinget det der med å ha dem frampå eller bakpå tror jeg. Nå var hun våken og fikk hun på den fine naturen rundt huset mens det var oppholdsvær og mildt. Om de skal sove eller man er blant mye folk så er det tryggere å ha dem der du kan se dem.![]()
Samme problematikken her også. Helst med en finger opp i nesa mi!Tror hoftebeltet får mer korrekt stilling når man bærer på ryggen, så derfor føles det lettere!
Når vi er på reise har jeg henne helst på magen, har bedre kontroll på henne da! ...ulempen er at hun har begynt å plukke/klore meg i ansiktet mens hun sitter på magen![]()
Ja, jeg tror nok det blir ryggbæring på tur utover sommeren. Og på magen når vi er på reise, shopping e.l.Samme problematikken her også. Helst med en finger opp i nesa mi!
Ja, du sier noe der ang midjebeltet. Hvis jeg bærer henne frampå og skal gå i motbakke, tar lårene oppi den breieste delen av beltet, og da føler jeg meg motarbeida!Slapp det med ryggbæring..
Vi tok en tur på "lekeplassen" idag, alle mannegentlig er det en annen barnehage enn den Emira går i da
Liana satt først på pappas fang å huska for første gang, og hun lo og lo <3 nydelig.. hehe.. her er noen bilder av jentene
Vis vedlegget 13591
ja gleder megnei MÅ vite kjønnet
haha er så nysgjerrig av meg at jeg klarer ikke la vær
blir jo en overraskelse uansett med tanke på utseende til barnet osv
skulle gjerne visst det på forhånd å jeg
![]()
![]()
Så herlige jentene erVi tok en tur på "lekeplassen" idag, alle mannegentlig er det en annen barnehage enn den Emira går i da
Liana satt først på pappas fang å huska for første gang, og hun lo og lo <3 nydelig.. hehe.. her er noen bilder av jentene
Vis vedlegget 13591
Anbefaler forresten et lite lommespeil til å bruke når man bærer på ryggenBlir vel å hive ham på ryggen når vi kommer til Oslo og har pappa'n gående ved siden av som kan holde oppsyn med det lille bøllefrøet![]()
SØTA
Anbefaler forresten et lite lommespeil til å bruke når man bærer på ryggen
Og butikkvinduer samt bilvinduer er supre for å sjekke ståa
Til og med forbipasserende kan være greie å ha om babyen mister lue, smokk eller solbriller![]()
Takk! Nettopp ammet og ligger å kjenner på "skal snart på jobb" følelsen... og er sulten!Håper du hsdde en koselig siste dag av permisjonen dinmasse lykke til på første jobbdagen din imorra
![]()