Så flott! Eskil satt på ryggen i meitai utenfor her i dagVi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! Eskil satt på ryggen i meitai utenfor her i dagVi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573

Vi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573
Klart hun blir lita i forhold til den store mammaen!Nei se på dere da! Så herlig!
Jenny så skikkelig lita ut sett fra oven!![]()
Takk for det!Det så jo vellykket ut! Nydelig bilde!
Jeg bare hiver han bakpå jegJeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell damen jeg mokler så mye at som regel blir hun noe utålmodig før jeg får henne på plass!
![]()
Kjekt å være hjemme, men jeg må nå si jeg foretrekker jobb framfor bekkenløsningfor det er ikke no godt!
Skulle til å si at jeg håper det blir bedre, men det gjør jo somregel ikke det før alt er overstått
Når har du termin denne gang, forresten?
Ja sant det er deilig å få ungen bak?Takk for det!
Ja, vi kosa oss der gitt. Mye mer behagelig å ha henne på ryggen.
Skulle prøve å få det til selv jeg også, men vi måtte ha hjelp av papsen ja.Så søte dere var daVi har også vært ute i ergoselen i dag
Men siden vi er alene, så tør jeg ikke prøve å manøvrere den lille marken bak på ryggen, så han måtte fint finne seg i å henge på magen som vanlig
![]()
Takk! Det var litt skarp solFine dere er![]()
Jeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell damen jeg mokler så mye at som regel blir hun noe utålmodig før jeg får henne på plass!
![]()
Veldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.Ja sant det er deilig å få ungen bak?
Men mest koselig foran da
Jeg hadde han foran på handletur i går. Lettere å skjerme for inntrykk da også synes jeg.
Så herlige dere er!Så flott! Eskil satt på ryggen i meitai utenfor her i dag
Vis vedlegget 13584
Så flott! Eskil satt på ryggen i meitai utenfor her i dag
Vis vedlegget 13584
Takk! Det var litt skarp sol
Men stas å være ute og de storebror leke![]()
Hehe, var ikke SÅNN ment daKlart hun blir lita i forhold til den store mammaen!![]()
Lett for deg å si som er så dreven på detJeg bare hiver han bakpå jeg:-o
Ja, jeg er enig i det! Er mye koseligere å bære på magen!!! Men mye mer behagelig å bære på ryggHar prøvd litt vi også, men han er som en liten mark, så jeg syns det er litt skummelt..og så liker jeg å holde et øye med ham når vi er ute og går. Syns det er koselig å fortelle om alt vi ser og se på det lille ansiktet som følger spent med på alt vi går forbi
![]()
Ja er vel enig der, men bekkenet er ikke såå ille enda, men merker når jeg har stått eller gått et par timer.. hehe takker for tankenmå nok holde ut med tanken på at det blir verre frem til barnet er født..men har gått gjennom dette med de to første, så takler det
terminen er 13 oktober
har ul 13 mai, og er veldig spent!