Søndag

Jeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell da:p men jeg mokler så mye at som regel blir hun noe utålmodig før jeg får henne på plass! ;):p
Jeg bare hiver han bakpå jeg :-p :-o

Kjekt å være hjemme, men jeg må nå si jeg foretrekker jobb framfor bekkenløsning :eek: for det er ikke no godt! :confused: Skulle til å si at jeg håper det blir bedre, men det gjør jo somregel ikke det før alt er overstått o_O Når har du termin denne gang, forresten?

Ja er vel enig der, men bekkenet er ikke såå ille enda, men merker når jeg har stått eller gått et par timer.. hehe takker for tanken :) må nok holde ut med tanken på at det blir verre frem til barnet er født..men har gått gjennom dette med de to første, så takler det :) terminen er 13 oktober ;) har ul 13 mai, og er veldig spent!

Takk for det! :)
Ja, vi kosa oss der gitt. Mye mer behagelig å ha henne på ryggen.
Ja sant det er deilig å få ungen bak?
Men mest koselig foran da :)
Jeg hadde han foran på handletur i går. Lettere å skjerme for inntrykk da også synes jeg.

Så søte dere var da :D Vi har også vært ute i ergoselen i dag :D Men siden vi er alene, så tør jeg ikke prøve å manøvrere den lille marken bak på ryggen, så han måtte fint finne seg i å henge på magen som vanlig :p
Skulle prøve å få det til selv jeg også, men vi måtte ha hjelp av papsen ja.;) Må nok litt. Mer øving til!!

Jeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell da:p men jeg mokler så mye at som regel blir hun noe utålmodig før jeg får henne på plass! ;):p

Har prøvd litt vi også, men han er som en liten mark, så jeg syns det er litt skummelt :p ..og så liker jeg å holde et øye med ham når vi er ute og går. Syns det er koselig å fortelle om alt vi ser og se på det lille ansiktet som følger spent med på alt vi går forbi ;):p

Ja sant det er deilig å få ungen bak?
Men mest koselig foran da :)
Jeg hadde han foran på handletur i går. Lettere å skjerme for inntrykk da også synes jeg.
Veldig deilig. Hun føltes så mye lettere ut når jeg fikk henne bakpå.:)
Blir litt situasjonsbetinget det der med å ha dem frampå eller bakpå tror jeg. Nå var hun våken og fikk hun på den fine naturen rundt huset mens det var oppholdsvær og mildt. Om de skal sove eller man er blant mye folk så er det tryggere å ha dem der du kan se dem.;)

Takk! Det var litt skarp sol
Men stas å være ute og de storebror leke :)

hehe ja klart det er stas :D morro da når de er store nok til å ikke BARE ligge i en vogn :)

Har prøvd litt vi også, men han er som en liten mark, så jeg syns det er litt skummelt :p ..og så liker jeg å holde et øye med ham når vi er ute og går. Syns det er koselig å fortelle om alt vi ser og se på det lille ansiktet som følger spent med på alt vi går forbi ;):p
Ja, jeg er enig i det! Er mye koseligere å bære på magen!!! Men mye mer behagelig å bære på rygg;)

Ja er vel enig der, men bekkenet er ikke såå ille enda, men merker når jeg har stått eller gått et par timer.. hehe takker for tanken :) må nok holde ut med tanken på at det blir verre frem til barnet er født..men har gått gjennom dette med de to første, så takler det :) terminen er 13 oktober ;) har ul 13 mai, og er veldig spent!

Så spennende :D Bare ei drøy uke igjen da jo :D Skjønner godt at du er spent! Vil du vite kjønnet, eller vil du det skal være en overraskelse??

Hermine har dessa idag hun! DET er morro synes hun! :D
1367780619149.jpg1367780638812.jpg

Back
Topp