Søndag? :P

Ser at Hermine også blir å gjøre det slik som Eskil, hun venter nok med å slippe seg til hun er heeelt stødig og har goood kontroll! Kan ikke risikere uhensiktsmessige fall :p ;) hun er blitt veldig flink å sette seg kontrollert og forsiktig ned når hun står uten støtte, så hun er på vei! :)
Ja, de har forskjellige tempo på forskjellige ting. Eskil har nettopp begynt å klatre og sette seg i stuestolen som passer til han, reiser seg ikke fra å stå på huk uten støtte, snakker ikke osv. =)

Ja, de har forskjellige tempo på forskjellige ting. Eskil har nettopp begynt å klatre og sette seg i stuestolen som passer til han, reiser seg ikke fra å stå på huk uten støtte, snakker ikke osv. =)
Det er bra de er forskjellige, disse små, og lærer alt ulikt i ulikt tempo ;) Tenk så kjedelig det ville vært om alle barn var klin like :p Her er lille klatremus så tøff at jeg kan ikke levne henne et øyeblikk, idag sto hun i en lenestol, holdt seg med ei hånd og hoppa :eek: Litt vel tøff på akkurat det, skulle heller ønske hun kunne konsentrert seg om å gå :p Men det higer hun visst ikke etter ;)

Det er bra de er forskjellige, disse små, og lærer alt ulikt i ulikt tempo ;) Tenk så kjedelig det ville vært om alle barn var klin like :p Her er lille klatremus så tøff at jeg kan ikke levne henne et øyeblikk, idag sto hun i en lenestol, holdt seg med ei hånd og hoppa :eek: Litt vel tøff på akkurat det, skulle heller ønske hun kunne konsentrert seg om å gå :p Men det higer hun visst ikke etter ;)
Ja det er bra de er forskjellige :D
Jeg har begynt å undre på når T egentlig begynte å prate. Mener han hadde flere ord på denne alderen..!

Er vel sukker, margaring og kardemomme som gir smak i hvetedeig ;) jeg synes bollene blir tamme med for lite sukker i :p

Ja, var faktisk ikke såå mye sukker når jeg tenker meg om.. den andre oppskriften jeg pleier å bruke, er det melis i deigen også (rett fra pakka altså), og den er god og søt:P men hadde ikke nok melis, så prøvede en annen;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er bra de er forskjellige :D
Jeg har begynt å undre på når T egentlig begynte å prate. Mener han hadde flere ord på denne alderen..!
Hehe, ikke så lett å huske? :p
Jeg noterer ned i babyboka ordene etterhvert som de kommer ;) Kjekt ha å se tilbake på :) første ordet (nam-nam) kom 17.mai, da var hun drøye 8,5 måneder :eek:

Ja, var faktisk ikke såå mye sukker når jeg tenker meg om.. den andre oppskriften jeg pleier å bruke, er det melis i deigen også (rett fra pakka altså), og den er god og søt:P men hadde ikke nok melis, så prøvede en annen;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Er nok der problemet lå skal du se :p svigermor har ikke sukker i bolledeigen...bare rusiner...og de smaker i grunnen bare rundstykker...med rusiner! :p

Ser at Hermine også blir å gjøre det slik som Eskil, hun venter nok med å slippe seg til hun er heeelt stødig og har goood kontroll! Kan ikke risikere uhensiktsmessige fall :p ;) hun er blitt veldig flink å sette seg kontrollert og forsiktig ned når hun står uten støtte, så hun er på vei! :)

Søtt:) hehe sånn var Emira også.. veldig forsiktig, og ville ikke slippe seg før hun var såå stødig at hun så vidt trengte å holde èn finger :P kunne egentlig gå mye tidligere, men ventet til hun var sikker :P:rolleyes: Liana liker å ta sjanser!:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, ikke så lett å huske? :p
Jeg noterer ned i babyboka ordene etterhvert som de kommer ;) Kjekt ha å se tilbake på :) første ordet (nam-nam) kom 17.mai, da var hun drøye 8,5 måneder :eek:
husker det ikke uten å sjekke nei =)

Er nok der problemet lå skal du se :p svigermor har ikke sukker i bolledeigen...bare rusiner...og de smaker i grunnen bare rundstykker...med rusiner! :p

Hahah ja det tror jeg på!:P boller skal jo være søte og gode:rolleyes::)

★Sender fra pipe-gjøken★

Måtte le av Liana idag tidlig når hun var i senga vår, før vi sto opp!

Jeg spør hun "kan jeg få en kos", og den lille pappadalten bare rister på hodet mot meg, og gir pappan en kos istedet:eek::rolleyes::p haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Måtte le av Liana idag tidlig når hun var i senga vår, før vi sto opp!

Jeg spør hun "kan jeg få en kos", og den lille pappadalten bare rister på hodet mot meg, og gir pappan en kos istedet:eek::rolleyes::p haha..

★Sender fra pipe-gjøken★
Hehe, så morsom hun er :D

Her starta dagen litt over 6 i dag, for da var lillegutt våken og kom og vekte meg ;) Men han er nå så blid så går ikke an og bli morragretten heller :D Så har vi hatt besøk og spist fårikål i dag og ellers bare hatt en lat dag hjemme. Jeg har prøvd og slappe av men har vært full fres på guttakrutt ;)

Hehe, så morsom hun er :D

Hehe ja, og jeg kan nå forstå hva samboer har gått igjennom de siste årene med emira:P for hun er skikkelig mammadalt:P:)

noen ganger så får jeg ikke snakke med Liana engang:eek: hvis jeg spør hun for mye om ting, så kan det hende hun rister på hodet og vifter med armen mot meg, og lager en tone som forteller at hun vil ikke ha mas av meg nå:p (spesielt etter samboer har kommet hjem fra jobb):rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja, og jeg kan nå forstå hva samboer har gått igjennom de siste årene med emira:p for hun er skikkelig mammadalt:p:)

noen ganger så får jeg ikke snakke med Liana engang:eek: hvis jeg spør hun for mye om ting, så kan det hende hun rister på hodet og vifter med armen mot meg, og lager en tone som forteller at hun vil ikke ha mas av meg nå:p (spesielt etter samboer har kommet hjem fra jobb):rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★
Disse barna, altså!
Men si meg - føder ikke du snart?

Disse barna, altså!
Men si meg - føder ikke du snart?

Hahaha uff, det lurer jeg på å:eek::p vil jo ikke ut denne lille her:rolleyes:
Terminen er på torsdag, så har jo noen dager igjen å gå på:P menstermin var 13, så kansje den stemmer mer?:P håper det har skjedd innen neste uke er omme;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha uff, det lurer jeg på å:eek::p vil jo ikke ut denne lille her:rolleyes:
Terminen er på torsdag, så har jo noen dager igjen å gå på:p menstermin var 13, så kansje den stemmer mer?:p håper det har skjedd innen neste uke er omme;):)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ikke helt uvanlig å gå litt over heller, selvom det kanskje er kjipt siden du aldri har gått så lenge før ;)
Men det er jo like vanlig det, så likegreit å instille seg på det, hehe.
Så får du heller bli positivt overrasket om det skjer noe før.

Nei, nå er det på tide å komme seg i seng...! =)
Lesing og klesvask på menyen i morgen, og på ettermiddagen skal ungene til tanta si mens mannen og jeg drar på fjellet for å dra inn båten som hører til hytta!
Ha en god natt :D

Ikke helt uvanlig å gå litt over heller, selvom det kanskje er kjipt siden du aldri har gått så lenge før ;)
Men det er jo like vanlig det, så likegreit å instille seg på det, hehe.
Så får du heller bli positivt overrasket om det skjer noe før.

Ja du har helt rett ;) hehe.. merker bare at det begynner å bli tungt og har mye ubehag nå for tiden, så håper er stort om at det skal skje innen en uke.. men som du sier, det kan ta lenger tid! Så får vel bare ta en dag av gangen, og prøve å ikke fokusere såå mye på det:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, nå er det på tide å komme seg i seng...! =)
Lesing og klesvask på menyen i morgen, og på ettermiddagen skal ungene til tanta si mens mannen og jeg drar på fjellet for å dra inn båten som hører til hytta!
Ha en god natt :D

Ønsker dere en god natt:)
Skal sove nå jeg også!

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja du har helt rett ;) hehe.. merker bare at det begynner å bli tungt og har mye ubehag nå for tiden, så håper er stort om at det skal skje innen en uke.. men som du sier, det kan ta lenger tid! Så får vel bare ta en dag av gangen, og prøve å ikke fokusere såå mye på det:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, klart det er tungt, og man har lov til å være sliten når man er helt på tampen :)
Likevel tror jeg det er greit å ta en dag av gangen, som du selv sier, da man faktisk kan ha et lite stykke igjen også :)
Hvor mange dager over termindato setter man i gang fødselen på sykehuset du hører til?

Back
Topp