Søndag? :P

Takk:) formen min er topp den:P blir fortere sliten om dagen, men det er kansje ikke så rart:P;)

Middagen høres deilig ut:D jeg er også dårlig på å lage fisk til middag.. hehe blir stort sett hjemmelaget fiskegrateng med laks, om det er fiskemiddag:P men det skjer nok ikke hver uke;)

Ha en fin tur hjem da:) langt unna hjemme eller?

★Sender fra pipe-gjøken★
Fiskegrateng er godt. Det skal jeg lage en dag. Blir oftere fiskekaker her..:p
Nei, de bor bare 45min unna oss. Da kommer vi oss hjemmefra en tur uten å måtte kjøre så langt. Akkurat passe til at Jenny rekker en liten dubb på veien liksom.;)

Appen lot meg ikke svare Lilla-87 :P

Passe lang tur det da:) her gidder ikke ungene å sitte så mye mer i bil enn 30-60 min..etter det blir det bare mas.. hehe.. Emira har blitt litt bedre, siden vi kan forklare hun underveis hvis det blir kjedelig:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Da har jeg og Emira bakt boller og kanelsnurr, som nå står til etterheving:)
Meeeneeh, glemte visst egg!:eek::p haha..så er spent på hvor mye det har å si:P vet man kan lage eggfrie boller, så håper det ikke går så mye utover smak!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe. Lykke til med boller og kanelsnurrer.. hmm aldri prøvd uten egg,men innbiller meg at det har en del å si ;-) hatt niesen min på overnatting fra igår. Hun ble hentet av søstwren min i stad. Har støvsugd og ryddet klær idag. Ungene er overaktive etter en dag hjemme. Har hatt sti på øyet i 2 dager nå. Begynner å bli litt bedre nå :-)

Sendt alle bilder og videoklipp av Khalif fra youtube (bbc) til journalisten i ViMenn. Han digger historien. Intervjuet gikk supert på tirsdag... spent på hvordan reportasjen blir :cool::cool::cool::cool:

Sent from my GT-I9300

Hehe. Lykke til med boller og kanelsnurrer.. hmm aldri prøvd uten egg,men innbiller meg at det har en del å si ;-) hatt niesen min på overnatting fra igår. Hun ble hentet av søstwren min i stad. Har støvsugd og ryddet klær idag. Ungene er overaktive etter en dag hjemme. Har hatt sti på øyet i 2 dager nå. Begynner å bli litt bedre nå :-)

Sendt alle bilder og videoklipp av Khalid fra youtube (bbc) til journalisten i ViMenn. Han digger historien. Intervjuet gikk supert på tirsdag... spent på hvordan reportasjen blir :cool::cool::cool::cool:

Sent from my GT-I9300

Sent from my GT-I9300

Hehe. Lykke til med boller og kanelsnurrer.. hmm aldri prøvd uten egg,men innbiller meg at det har en del å si ;-) hatt niesen min på overnatting fra igår. Hun ble hentet av søstwren min i stad. Har støvsugd og ryddet klær idag. Ungene er overaktive etter en dag hjemme. Har hatt sti på øyet i 2 dager nå. Begynner å bli litt bedre nå :)

Sendt alle bilder og videoklipp av Khalif fra youtube (bbc) til journalisten i ViMenn. Han digger historien. Intervjuet gikk supert på tirsdag... spent på hvordan reportasjen blir :cool::cool::cool::cool:

Sent from my GT-I9300
Oi så spennende! :D :D :D

Phu. Da er bursdagsfeiringen unnagjort!
Det var kaotisk, men koselig.
Nå er vi 16 stykker når vi er alle sammen: Mamma, Pappa, oss 4 søstrene med følge, unger og mormor :D
Lillebror går hele tiden nå. Det er så moro å se! Han tar til og med dørstokkene og snur for å gå tilbake :)
Han la også sin elsk på en dukkevogn som stod hos foreldrene mine, så det spørs om han må spørre T pent om å få låne hans fra rommet hans :)
9A492A6A-F803-447A-B628-EBC48455C4A5-3957-000008261ED92056_zpse49e0b72.jpg

Ene søstra mi har en liten gutt med melkeallergi, så hun hadde bakt en kake uten melk (og gluten...), Lillebror digget muffinsen =) Lille Larven Aldrimett-muffins :D
012A2755-2D68-49BF-B845-5B8DAADB3206-3957-000008268AD3FA53_zpsec039d25.jpg

Og den gedigne pavlovaen min ble nesten spist opp :D
7AE2DAB7-5AD2-4D7A-8F09-313B1F4D7CED-3957-00000826A8F3FF9F_zps2cf862cb.jpg

Nå er vi 16 stykker når vi er alle sammen: Mamma, Pappa, oss 4 søstrene med følge, unger og mormor :D
Lillebror går hele tiden nå. Det er så moro å se! Han tar til og med dørstokkene og snur for å gå tilbake :)
Han la også sin elsk på en dukkevogn som stod hos foreldrene mine, så det spørs om han må spørre T pent om å få låne hans fra rommet hans :)

Ene søstra mi har en liten gutt med melkeallergi, så hun hadde bakt en kake uten melk (og gluten...), Lillebror digget muffinsen =) Lille Larven Aldrimett-muffins :D

Så bra det ble en vellykket bursdag:D flink Eskil er som går så mye:D er det mer gåing enn krabbing enda da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra det ble en vellykket bursdag:D flink Eskil er som går så mye:D er det mer gåing enn krabbing enda da?

★Sender fra pipe-gjøken★
I dag synes jeg han har gått mer enn han har krabbet =) Men han krabber endel enda også da.

Da har jeg og Emira bakt boller og kanelsnurr, som nå står til etterheving:)
Meeeneeh, glemte visst egg!:eek::p haha..så er spent på hvor mye det har å si:P vet man kan lage eggfrie boller, så håper det ikke går så mye utover smak!:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Hum,hum, pappa er konditor og vi har aldri brukt egg i hvetedeig :p går aldeles strålende! Bruker kun hvetemel, sukker, gjær, melk og smør! ;)

Sent from my GT-I9300

Bollene ble gode, men kunne hatt litt mer smak;) så eggene har nok litt å si på smaken:P men det er bare til å ha på melis:) kanelsnurrene ble best:p:)

Uff, høres ikke noe godt ut med sti på øyet:confused: har ikke hatt det selv, men broren min hadde det for en liten stund siden..

Spennede å høre hvordan dette blir da:D når kommer det på trykk da?

★Sender fra pipe-gjøken★

I dag synes jeg han har gått mer enn han har krabbet =) Men han krabber endel enda også da.

Så gøy:D snart er det bare gåing :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flott at bursdagen ble en suksess! De muffinsene var råkule :D
Flinke Eskil som går hele tiden :) også så fin i bursdagsstasen :D
Hermine er ennå altfor redd og tørr ikke slippe seg, men idag glemte hun seg og gikk noen slritt uten støtte mellom sofabord og en lenestol :p

Bollene ble gode, men kunne hatt litt mer smak;) så eggene har nok litt å si på smaken:P men det er bare til å ha på melis:) kanelsnurrene ble best:p:)

Uff, høres ikke noe godt ut med sti på øyet:confused: har ikke hatt det selv, men broren min hadde det for en liten stund siden..

Spennede å høre hvordan dette blir da:D når kommer det på trykk da?

★Sender fra pipe-gjøken★
Aner ikke når det kommer på trykk ennå. Han har lyst til å intervjue mannen også....
Håper snart ;) litt rart og...... Og fortelle om alt vi har opplevd... Mannen har jo vært i førstestyrkene i Libya,og kriget mot Gaddafis soldater.... Sykt å tenke på... Glad det har gått så bra. Mange av vennene hans ble drept ;(

Ja,egg er nok greit å ha i ;) hehe......

Sent from my iPad <3

Hum,hum, pappa er konditor og vi har aldri brukt egg i hvetedeig :p går aldeles strålende! Bruker kun hvetemel, sukker, gjær, melk og smør! ;)

Hehe ja hadde nok ikke så mye å si nei..for dem ble fine og gode:P men syns de hadde litt lite smak..så kan hende det har litt å gjøre med det..meeeen så har jeg ikke brukt akkurat denne oppskriften før heller da, så vet ikke helt åssen de hadde smakt med egg:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Aner ikke når det kommer på trykk ennå. Han har lyst til å intervjue mannen også....
Håper snart ;) litt rart og...... Og fortelle om alt vi har opplevd... Mannen har jo vært i førstestyrkene i Libya,og kriget mot Gaddafis soldater.... Sykt å tenke på... Glad det har gått så bra. Mange av vennene hans ble drept ;(

Ja,egg er nok greit å ha i ;) hehe......

Sent from my iPad <3

Oj, ja da hadde du jo en spennende historie:) må være rart å tenke på at mannen sin har vært å kriga:eek: men ikke så rart at han vil snakke med mannen din også da;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj, ja da hadde du jo en spennende historie:) må være rart å tenke på at mannen sin har vært å kriga:eek: men ikke så rart at han vil snakke med mannen din også da;);)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja,ikke sant... Skjønner det... Bare tar litt tid ;) hehe....

Sent from my iPad <3

Så flott at bursdagen ble en suksess! De muffinsene var råkule :D
Flinke Eskil som går hele tiden :) også så fin i bursdagsstasen :D
Hermine er ennå altfor redd og tørr ikke slippe seg, men idag glemte hun seg og gikk noen slritt uten støtte mellom sofabord og en lenestol :p
Han har hatt en helt annen metode enn broren da, for han LØP på for å holde balansen og håpet på det beste :p Mens Eskil har tatt det veldig med ro og ett skritt om gangen =)

Hehe ja hadde nok ikke så mye å si nei..for dem ble fine og gode:P men syns de hadde litt lite smak..så kan hende det har litt å gjøre med det..meeeen så har jeg ikke brukt akkurat denne oppskriften før heller da, så vet ikke helt åssen de hadde smakt med egg:P

★Sender fra pipe-gjøken★
Er vel sukker, margaring og kardemomme som gir smak i hvetedeig ;) jeg synes bollene blir tamme med for lite sukker i :p

Han har hatt en helt annen metode enn broren da, for han LØP på for å holde balansen og håpet på det beste :p Mens Eskil har tatt det veldig med ro og ett skritt om gangen =)
Ser at Hermine også blir å gjøre det slik som Eskil, hun venter nok med å slippe seg til hun er heeelt stødig og har goood kontroll! Kan ikke risikere uhensiktsmessige fall :p ;) hun er blitt veldig flink å sette seg kontrollert og forsiktig ned når hun står uten støtte, så hun er på vei! :)

Back
Topp