Tja, vet ikke om den er så kjedelig, men ofte blir den tilbrakt i senga foran netflix, litt foran pcen og ellers i svært rolig tempo. Et par ganger i måneden er vi på møte på ettermiddagen
Prøver egentlig å unngå å handle på søndag, av rent prinsipp, men av og til, spesielt de siste 9 mnd, har det nok blitt noen turer for å kjøpe "nødvendigheter".
Ja, liker nok lørdag bedre fordi mannen kan være oppe lenger, men jeg jobber sjeldent mandags morgen uansett, så for meg er det hipp som happ.
Synes det er litt trist at det blir stadig mindre forskjell på helg og hverdag. Jeg tror det er sunt med en hviledag og at "prinsippet" er innført med en hensikt. Ser jo at stress tar knekken på stadig flere, og at man da skal bruke søndag til å ta igjen alt hjemme og gjøre det samme som man pleier å gjøre blir helt mot sin hensikt i mine øyne.
I grunnen veldig enig med det siste poenget ditt. Jeg kjenner på den selv av og til, det skal liksom skje noe hele tiden. Av og til bør man bare ikke gjøre noen ting