Søndag 9. November-Farsdag♡

En tråd i 'September 2012' startet av mammatil2prinsesser&1prins, 9 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

God dag, frøkner:) Har dere alle det bra? Her alt fint:) Hva er planene idag? Håper alle har det koselig og kanskje har gitt pappene i huset en liten ekstra oppmerksomhet?:) Her har alle 3 gitt pappa et hjemmelaget kort og laget gulrotkake til han:) Han har også fått en tiltrengt ny vinterjakke:)

Ønsker alle en fin søndag:D:D:D

2. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Så koselig at du stikker innom :D

Koselig farsdag dere har :)

Hermine var også veldig ivrig. Har laga kort og bakt kake til pappa. Og tegna på pakker ;) Han fikk "worlds greatest dad" t-skjorte, hansker og snop. Ikke så spennende :p

• Liker Liker x 1
  3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hei hei dere :)

Koselig at dere har stelt litt i stand til pappane :D ikke gjort noe voldsomme greiene her.. men nå skal Emira tegne noe til han, fordi han er på loftet å trener ;) kake har jeg i fryseren som jeg tenkte å ta opp senere om han vil ha :)

Ellers tilbringes dagen inne! Blåser og regner ute, og all snøen er borte!

Leoh skal prøve å gå masse nå :) men han er så ustødig enda.. Haha.. han bare slipper seg og går til han deiser i gulvet:eek::p

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

5. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Hello ladies!
    Jeg kom frem til foreldrene mine i 14-tiden for å hente gutta. Det ble bena og ikke bil i dag :p
    Pappa var snill å kjøre oss hjem i 16-tiden, da det ikke gikk buss når jeg trodde.
    Da vi kom hjem til mannen fikk han en liten pakke med flaxlodd og hjertesjokolader, som gutta hjalp til å pakke inn og skrive kort til. Så ble det deilig middag, litt rester fra i går og litt fra frysen. Og ISKAKE til dessert :D
    Mannen har fått gjort ingenting i dag, men det måtte ryddes litt her etter i går og jeg rakk ikke alt før jeg skulle hente guttene, så han måtte vaske gulvet :p
    Knall kveld i går/ natt! Vi hadde det så moro!

• Liker Liker x 1
  6. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Så koselig dag (og natt) dere har hatt :)

Hvordan iskake?

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Mmmmm iskake :) nå fikk jeg lyst til å lage daim-iskake :p

Så bra dere hadde en fin kveld/natt :D

8. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Kjedet meg litt og har bladd gjennom tråder fra starten her... Sååååå mange fine bilder av barna våres ♡
    Dere burde ta dere en titt. Fikk lagret en del bilder, da gamle tlf min er ødelagt :-(

9. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Og natta forresten :-D

10. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Vi kjøpte ferdig på butikken :p

11. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Den tanken har aldri falt meg inn! Men må gjøre det snart :D hehe

Godt du fikk samlet litt bilder da :)

• Liker Liker x 1
  12. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jeg lurer litt på hvordan man sletter bilder? Kunne tenkt meg å fjernet de som ligger offentlig liksom;) Men får bare til å fjerne det store bildet og ikke selve ikonet...

13. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Jeg er redd det ikke går...

14. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Det går ikke via appen, men via dataen får du sletta de helt. Da står det bare bildenavnet igjen, men bildet er borte:)

15. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Så flott dere hadde en herlig kveld/natt:):) Nammis, iskake er såå godt:)

16. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Moro med en liten oppmerksomhet, synes ikke det trenger og koste så mye, tanken som teller:):):) Pappaen ble nok veldig glad fo det han fikk:D:D:D

17. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Takk! Da skal jeg prøve det når jeg har god tid. Behøver jo ikke å ligge ute offentlig masse bilder av lillemor ;)

• Liker Liker x 1
  18. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jada, han ble så glad att! Men Hermine hadde jo sladra på forhånd om hva han fikk da :D :p

19. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

:eek: :confused:

20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja.. Jeg skjønner...

Aner ikke jeg altså. .

Del denne siden