Søndag 9. November-Farsdag♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
God dag, frøkner:) Har dere alle det bra? Her alt fint:) Hva er planene idag? Håper alle har det koselig og kanskje har gitt pappene i huset en liten ekstra oppmerksomhet?:) Her har alle 3 gitt pappa et hjemmelaget kort og laget gulrotkake til han:) Han har også fått en tiltrengt ny vinterjakke:)

Ønsker alle en fin søndag:D:D:D
 
God dag, frøkner:) Har dere alle det bra? Her alt fint:) Hva er planene idag? Håper alle har det koselig og kanskje har gitt pappene i huset en liten ekstra oppmerksomhet?:) Her har alle 3 gitt pappa et hjemmelaget kort og laget gulrotkake til han:) Han har også fått en tiltrengt ny vinterjakke:)

Ønsker alle en fin søndag:D:D:D
Så koselig at du stikker innom :D

Koselig farsdag dere har :)

Hermine var også veldig ivrig. Har laga kort og bakt kake til pappa. Og tegna på pakker ;) Han fikk "worlds greatest dad" t-skjorte, hansker og snop. Ikke så spennende :p
 
Hei hei dere :)

Koselig at dere har stelt litt i stand til pappane :D ikke gjort noe voldsomme greiene her.. men nå skal Emira tegne noe til han, fordi han er på loftet å trener ;) kake har jeg i fryseren som jeg tenkte å ta opp senere om han vil ha :)

Ellers tilbringes dagen inne! Blåser og regner ute, og all snøen er borte!

Leoh skal prøve å gå masse nå :) men han er så ustødig enda.. Haha.. han bare slipper seg og går til han deiser i gulvet:eek::p
 
Hello ladies!
Jeg kom frem til foreldrene mine i 14-tiden for å hente gutta. Det ble bena og ikke bil i dag :p
Pappa var snill å kjøre oss hjem i 16-tiden, da det ikke gikk buss når jeg trodde.
Da vi kom hjem til mannen fikk han en liten pakke med flaxlodd og hjertesjokolader, som gutta hjalp til å pakke inn og skrive kort til. Så ble det deilig middag, litt rester fra i går og litt fra frysen. Og ISKAKE til dessert :D
Mannen har fått gjort ingenting i dag, men det måtte ryddes litt her etter i går og jeg rakk ikke alt før jeg skulle hente guttene, så han måtte vaske gulvet :p
Knall kveld i går/ natt! Vi hadde det så moro!
 
Hello ladies!
Jeg kom frem til foreldrene mine i 14-tiden for å hente gutta. Det ble bena og ikke bil i dag :p
Pappa var snill å kjøre oss hjem i 16-tiden, da det ikke gikk buss når jeg trodde.
Da vi kom hjem til mannen fikk han en liten pakke med flaxlodd og hjertesjokolader, som gutta hjalp til å pakke inn og skrive kort til. Så ble det deilig middag, litt rester fra i går og litt fra frysen. Og ISKAKE til dessert :D
Mannen har fått gjort ingenting i dag, men det måtte ryddes litt her etter i går og jeg rakk ikke alt før jeg skulle hente guttene, så han måtte vaske gulvet :p
Knall kveld i går/ natt! Vi hadde det så moro!
Så koselig dag (og natt) dere har hatt :)

Hvordan iskake?
 
Hello ladies!
Jeg kom frem til foreldrene mine i 14-tiden for å hente gutta. Det ble bena og ikke bil i dag :p
Pappa var snill å kjøre oss hjem i 16-tiden, da det ikke gikk buss når jeg trodde.
Da vi kom hjem til mannen fikk han en liten pakke med flaxlodd og hjertesjokolader, som gutta hjalp til å pakke inn og skrive kort til. Så ble det deilig middag, litt rester fra i går og litt fra frysen. Og ISKAKE til dessert :D
Mannen har fått gjort ingenting i dag, men det måtte ryddes litt her etter i går og jeg rakk ikke alt før jeg skulle hente guttene, så han måtte vaske gulvet :p
Knall kveld i går/ natt! Vi hadde det så moro!

Mmmmm iskake :) nå fikk jeg lyst til å lage daim-iskake :p

Så bra dere hadde en fin kveld/natt :D
 
Kjedet meg litt og har bladd gjennom tråder fra starten her... Sååååå mange fine bilder av barna våres ♡
Dere burde ta dere en titt. Fikk lagret en del bilder, da gamle tlf min er ødelagt :-(
 
Kjedet meg litt og har bladd gjennom tråder fra starten her... Sååååå mange fine bilder av barna våres ♡
Dere burde ta dere en titt. Fikk lagret en del bilder, da gamle tlf min er ødelagt :-(

Den tanken har aldri falt meg inn! Men må gjøre det snart :D hehe

Godt du fikk samlet litt bilder da :)
 
Kjedet meg litt og har bladd gjennom tråder fra starten her... Sååååå mange fine bilder av barna våres ♡
Dere burde ta dere en titt. Fikk lagret en del bilder, da gamle tlf min er ødelagt :-(
Jeg lurer litt på hvordan man sletter bilder? Kunne tenkt meg å fjernet de som ligger offentlig liksom;) Men får bare til å fjerne det store bildet og ikke selve ikonet...
 
Jeg lurer litt på hvordan man sletter bilder? Kunne tenkt meg å fjernet de som ligger offentlig liksom;) Men får bare til å fjerne det store bildet og ikke selve ikonet...
Jeg er redd det ikke går...
 
Jeg lurer litt på hvordan man sletter bilder? Kunne tenkt meg å fjernet de som ligger offentlig liksom;) Men får bare til å fjerne det store bildet og ikke selve ikonet...

Det går ikke via appen, men via dataen får du sletta de helt. Da står det bare bildenavnet igjen, men bildet er borte:)
 
Hello ladies!
Jeg kom frem til foreldrene mine i 14-tiden for å hente gutta. Det ble bena og ikke bil i dag :p
Pappa var snill å kjøre oss hjem i 16-tiden, da det ikke gikk buss når jeg trodde.
Da vi kom hjem til mannen fikk han en liten pakke med flaxlodd og hjertesjokolader, som gutta hjalp til å pakke inn og skrive kort til. Så ble det deilig middag, litt rester fra i går og litt fra frysen. Og ISKAKE til dessert :D
Mannen har fått gjort ingenting i dag, men det måtte ryddes litt her etter i går og jeg rakk ikke alt før jeg skulle hente guttene, så han måtte vaske gulvet :p
Knall kveld i går/ natt! Vi hadde det så moro!

Så flott dere hadde en herlig kveld/natt:):) Nammis, iskake er såå godt:)
 
Så koselig at du stikker innom :D

Koselig farsdag dere har :)

Hermine var også veldig ivrig. Har laga kort og bakt kake til pappa. Og tegna på pakker ;) Han fikk "worlds greatest dad" t-skjorte, hansker og snop. Ikke så spennende :p

Moro med en liten oppmerksomhet, synes ikke det trenger og koste så mye, tanken som teller:):):) Pappaen ble nok veldig glad fo det han fikk:D:D:D
 
Back
Topp