Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natten har vært grei her, å jeg sov til 9.40
Skal møte eieren idag å skrive kontrakt og få nøkkel.... weeeee![]()
Så jeg får ikke reist hjem før i morgen... savner alle 3.. men man har godt å være litt fra hverandre også![]()
Spennende før de slipper segLeoh er så ustø enda, at jeg tror det vil ta litt tid før han går selv
Så moro og spennede med kontrakt å greiernår kan dere flytte inn da?
Man har veldig godt av å få litt fri fra hverandre jahvertfall dere voksne
![]()
Spennende før de slipper seg![]()
Vi kan flytte inn om et par uker. Må male litt først![]()
Ja,vi har veldig godt av det hehe... når man er sammen 24/7![]()
Ja. Blir mye småskader i starten. Men går nok braJa er spennede.. men er så redd han skal skade seg
Dere skal leie eller kjøpe?
Ja sant det, ekstra viktig når man er med hverandre heletidengreit å savne hverandre litt
![]()
Ja. Blir mye småskader i starten. Men går nok bra![]()
Vi skal leie bare. Har ikke mulighet til å kjøpe før han starter i jobb og jeg er ferdig med utdannelsen neste desember![]()
Ikke sant...Hehe ja, sånn er det i øvingsfasene
Det er jo veldig bra at dere får male der selvom dere leier damange som ikke får henge noe opp på veggene engang
haha
Ikke sant...MÅ det. Ser virkelig ikke ut, sånn som vi vil ha det hehe...
Ja det er detHaha nei er viktig at man trives der man bor! Er jo tross alt hjemmet
Hvordan går det med K og barna da?
Ja det er det![]()
Gikk greit. Men lite søvn i natt stakkar...
Dere da? :-D
Ja vet alt om det :-(Ikke lett å være alene med sånne netter heller.. men det vet vel du alt omhehe..
Her går det braungene sover natten gjennom igjen! Og det har omtrent alt å si!
Takk. Er ganske rolig her.FruH; lykke til på jobb idag. Når er du fersig ikveld da?
Anita87; Herlig med rolige morgener![]()
Snart går Leoh!![]()

Mmm, så deilig! Lammerull er noe av det beste jeg vetGod kveld!!
Jeg har vært opptatt med søndagsmiddag-arrangementet i bygda i dag. En suksess i drittværet.Sliten mams på sofaen nå. Skal tenne lys og se på tv..
Prøvde å lage lammerull også, og den minste av dem ble seende slik ut: Vis vedlegget 80260
Kunne vært litt mer salt, men eller er jeg fornøyd med resultatet og egen innsats.
Ha en fin søndagskveld, damer!

God kveld!!
Jeg har vært opptatt med søndagsmiddag-arrangementet i bygda i dag. En suksess i drittværet.Sliten mams på sofaen nå. Skal tenne lys og se på tv..
Prøvde å lage lammerull også, og den minste av dem ble seende slik ut: Vis vedlegget 80260
Kunne vært litt mer salt, men eller er jeg fornøyd med resultatet og egen innsats.
Ha en fin søndagskveld, damer!