Søndag 28.!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Goddag
Min tur til å stå opp i dag :) blir en rolig morgen før vi sikkert går ut en tur.
Senvakt i ettermiddag :)

God dagen :)

Rolig morgen her også! Hvertfall nå ;) jeg har fått dusjet meg selv og barna før frokost.. nå leker jentene og Leoh reiser seg/går langs sofan :)

Eneste planer jeg har lagt for dagen er å lage lapskaus :P

Håper dere får en fin søndag!

FruH; lykke til på jobb idag. Når er du fersig ikveld da?

Anita87; Herlig med rolige morgener :)

Snart går Leoh! :)

Natten har vært grei her, å jeg sov til 9.40 ;)

Skal møte eieren idag å skrive kontrakt og få nøkkel.... weeeee :)

Så jeg får ikke reist hjem før i morgen... savner alle 3.. men man har godt å være litt fra hverandre også :)

Natten har vært grei her, å jeg sov til 9.40 ;)

Skal møte eieren idag å skrive kontrakt og få nøkkel.... weeeee :)

Så jeg får ikke reist hjem før i morgen... savner alle 3.. men man har godt å være litt fra hverandre også :)

Leoh er så ustø enda, at jeg tror det vil ta litt tid før han går selv :P

Så moro og spennede med kontrakt å greier :D når kan dere flytte inn da?

Man har veldig godt av å få litt fri fra hverandre ja :) hvertfall dere voksne :)

Leoh er så ustø enda, at jeg tror det vil ta litt tid før han går selv :P

Så moro og spennede med kontrakt å greier :D når kan dere flytte inn da?

Man har veldig godt av å få litt fri fra hverandre ja :) hvertfall dere voksne :)
Spennende før de slipper seg :)

Vi kan flytte inn om et par uker. Må male litt først :)

Ja,vi har veldig godt av det hehe... når man er sammen 24/7 :)

Spennende før de slipper seg :)

Vi kan flytte inn om et par uker. Må male litt først :)

Ja,vi har veldig godt av det hehe... når man er sammen 24/7 :)

Ja er spennede.. men er så redd han skal skade seg :P

Dere skal leie eller kjøpe?

Ja sant det, ekstra viktig når man er med hverandre heletiden;) greit å savne hverandre litt :)

Ja er spennede.. men er så redd han skal skade seg :P

Dere skal leie eller kjøpe?

Ja sant det, ekstra viktig når man er med hverandre heletiden;) greit å savne hverandre litt :)
Ja. Blir mye småskader i starten. Men går nok bra :-) :-)

Vi skal leie bare. Har ikke mulighet til å kjøpe før han starter i jobb og jeg er ferdig med utdannelsen neste desember :-)

Ja. Blir mye småskader i starten. Men går nok bra :-) :-)

Vi skal leie bare. Har ikke mulighet til å kjøpe før han starter i jobb og jeg er ferdig med utdannelsen neste desember :-)

Hehe ja, sånn er det i øvingsfasene :)

Det er jo veldig bra at dere får male der selvom dere leier da :D mange som ikke får henge noe opp på veggene engang :P haha

Hehe ja, sånn er det i øvingsfasene :)

Det er jo veldig bra at dere får male der selvom dere leier da :D mange som ikke får henge noe opp på veggene engang :P haha
Ikke sant... :-) MÅ det. Ser virkelig ikke ut, sånn som vi vil ha det hehe...

Ikke sant... :-) MÅ det. Ser virkelig ikke ut, sånn som vi vil ha det hehe...

Haha nei er viktig at man trives der man bor! Er jo tross alt hjemmet ;)

Hvordan går det med K og barna da?

Ja det er det :-)
Gikk greit. Men lite søvn i natt stakkar...

Dere da? :-D

Ikke lett å være alene med sånne netter heller.. men det vet vel du alt om:P hehe..

Her går det bra :D ungene sover natten gjennom igjen! Og det har omtrent alt å si!

Ikke lett å være alene med sånne netter heller.. men det vet vel du alt om:P hehe..

Her går det bra :D ungene sover natten gjennom igjen! Og det har omtrent alt å si!
Ja vet alt om det :-(

Deilig at de sover så godt. Heldige dere er :-)

God kveld!!
Jeg har vært opptatt med søndagsmiddag-arrangementet i bygda i dag. En suksess i drittværet.:) Sliten mams på sofaen nå. Skal tenne lys og se på tv..
Prøvde å lage lammerull også, og den minste av dem ble seende slik ut: 1411930842770.jpg
Kunne vært litt mer salt, men eller er jeg fornøyd med resultatet og egen innsats.;)

Ha en fin søndagskveld, damer!

God kveld!!
Jeg har vært opptatt med søndagsmiddag-arrangementet i bygda i dag. En suksess i drittværet.:) Sliten mams på sofaen nå. Skal tenne lys og se på tv..
Prøvde å lage lammerull også, og den minste av dem ble seende slik ut: Vis vedlegget 80260
Kunne vært litt mer salt, men eller er jeg fornøyd med resultatet og egen innsats.;)

Mmm, så deilig! Lammerull er noe av det beste jeg vet :rolleyes:

Hermine klagde idag "æ har så vondt i tanna mi", og der var det jammen meg kommet en 2-års jeksel :eek: :D

Kjekt at også de tennene kommer like problemfritt som alle de andre tennene har gjort :)

God kveld!!
Prøvde å lage lammerull også, og den minste av dem ble seende slik ut: Vis vedlegget 80260

Så flink du har vært :D

Hermine klagde idag "æ har så vondt i tanna mi", og der var det jammen meg kommet en 2-års jeksel :eek: :D

Kjekt at også de tennene kommer like problemfritt som alle de andre tennene har gjort :)

Hehe du bør sende den kommentaren til de forskerne som mener at småbarn ikke kjenner noe til tannfrembrudd :P

Liana har hatt 3-4 dager med diaré.. (ikke idag faktisk).. og syns jeg så antydning til en hjørnetann idag :)

Back
Topp