Søndag 25. mai:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann:-)

Her ble det tidlig morgen som alltid, nasse ser litt på babytv, og jeg venter på at lillesøster skal våkne. Hun har bestemt seg for å sove lenge i dag, typisk;):p

Ellers får vi bursdagsbesøk i dag, og det hadde vi i går også. Kommer ikke til å ha lyst på kake på lenge hehe:D

Hva skal dere fintfolk i dag da?:)

God morgen!
Så deilig at lillesøster sover lenge da, men det er jo typisk når man står opp tidlig selv.:p
Kos deg masse med bursdagsselskapet ditt! Håper du får en fin dag og.masse gaver.;)

Her våkna vesla kl.08.30 og det passa meg midt i blinken. Nå har vi spist en fellesfrokost og skal ordne oss litt før avreise til mamma og pappa.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Så deilig at lillesøster sover lenge da, men det er jo typisk når man står opp tidlig selv.:p
Kos deg masse med bursdagsselskapet ditt! Håper du får en fin dag og.masse gaver.;)

Her våkna vesla kl.08.30 og det passa meg midt i blinken. Nå har vi spist en fellesfrokost og skal ordne oss litt før avreise til mamma og pappa.

Takk:-)

For en deilig start på dagen dere fikk:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Heisann:-)

Her ble det tidlig morgen som alltid, nasse ser litt på babytv, og jeg venter på at lillesøster skal våkne. Hun har bestemt seg for å sove lenge i dag, typisk;):p

Ellers får vi bursdagsbesøk i dag, og det hadde vi i går også. Kommer ikke til å ha lyst på kake på lenge hehe:D

Hva skal dere fintfolk i dag da?:)

Hvordan er nettene nå for tiden? Får du sovet noe mer?:)

Deilig med kaker, men man blir fort lei også:P hva gjorde du på bursdagen din?:)

God morgen!

Deilig å sove så lenge:D hvordan er det med Jenny idag?

Hvordan er nettene nå for tiden? Får du sovet noe mer?:)

Deilig med kaker, men man blir fort lei også:P hva gjorde du på bursdagen din?:)
Nå har det vært noen gode netter, fått hentet meg litt inn:-)

Vi var ute å spiste hele gjengen, så hadde jeg noen fra barselgruppa på besøk tidligere på dagen:-)

God morgen:)

Jeg sto opp med alle ungene litt etter 7! Surra litt her og der før frokost, også badet snuppene etter det!:) nå har jeg kost meg med kaffe mens Leoh sover og jentene leker på rommet til Liana;):) en av oss tar dem med ut snart, også tenkte jeg kansje å ta dem med til mamma senere idag, så kan Leoh og sambo bli hjemme:P ellers ingen andre planer, og natten har vært god:)

Ha en fiiiin dag dere!:D

Lille Liana-mor som ordner opp med å gi Leoh smokk og kosekluten hans (eller bæbæ som hun kaller den å:P )
1401008108899.jpg

Vi var ute å spiste hele gjengen, så hadde jeg noen fra barselgruppa på besøk tidligere på dagen:-)

Så bra du har fått deg litt søvn:D alt blir så mye enklere da;)

Høres kjempe koselig ut med både utespising og barselbesøk:D

Deilig å sove så lenge:D hvordan er det med Jenny idag?
Jaaah, det er litt greiere å stå opp når hun sover godt ut! Også blir vi så mye mer blide alle sammen.:D
Hun virker kvikkere i dag, takk son spør, så vi drar på utflukt til mamma og pappa. Trenger å få utløp for litt oppsamla energi.;)

Søskenkjærlighet på høyt nivå ♡ Så skjønne :-)
Deilig å.gå ut en tur.. kos dere på besøk da :-)

Så fint at du har fått sovet litt ekstra bra :-)
Er alt bra med dine små? :-)

God morgen!

8.30?? Heldige dere er. Det er godt etter mange dårlige netter kan jeg tenke meg :-)
Er hun i bedre form?
Kos dere.på besøk :-) :-)

8.30?? Heldige dere er. Det er godt etter mange dårlige netter kan jeg tenke meg :-)
Er hun i bedre form?
Kos dere.på besøk :-) :-)
Yess!! Hun var sikkert sliten etter å ha vært dårlig og etter den urolige natta i går. Godt at hun tok igjen litt søvn den dagen jeg skulle opp "tidlig".:)

Hun er mye kvikkere ja. Heldigvis! Blir godt å komme tilvake til hverdagen nå.:)

Så fint at du har fått sovet litt ekstra bra :-)
Er alt bra med dine små? :-)
Ja, de koser seg:-) Dine også?

Så bra du har fått deg litt søvn:D alt blir så mye enklere da;)

Høres kjempe koselig ut med både utespising og barselbesøk:D
Ja, man blir mye lettere til sinns:D;)

Sov til 10.30!!! Kommer til å sovne sent :eek:
Hehe... de rånerne var utenfor her i natt.. da de kjørte dunket bakdelen på bilen i asfalten... grusom lyd.. i Sverige er det lov å kjøre med slike biler. Merkelig. Drit farlig!

Har regnet masse i natt,og ser ut til at det blir en grådag...
Hva skal dere? :-)

Jeg sov altfor lenge og har ikke begynt lesing enda klokka er straks 11.30 :o
Men jeg føler meg ikke så stressa heller, så jeg tror jeg har kontroll :p
Mangler å lese gjennom oppgavene mine og terpe litt på det jeg kan bli spurt om i forhold til dem og et par temaer i pensum jeg må repetere. Har jo hele morgendagen også, når Lille sover.
Et par timer lesing nå, så middag og utekos med pappa og ungene etterpå. I ettermiddag tar jeg dem med hjem igjen så de får sove hjemme :D

Jaaah, det er litt greiere å stå opp når hun sover godt ut! Også blir vi så mye mer blide alle sammen.:D
Hun virker kvikkere i dag, takk son spør, så vi drar på utflukt til mamma og pappa. Trenger å få utløp for litt oppsamla energi.;)

Ja hjelper så godt med mye søvn!:) bra hun er bedre nå:D så kan dere løpe ut energi alle sammen.. hehe.. må det når dere sover så lenge:P

Søskenkjærlighet på høyt nivå ♡ Så skjønne :-)
Deilig å.gå ut en tur.. kos dere på besøk da :-)

Hehe ja søskenkjærlighet det der :) men Liana ble litt tullerusk av at Leoh tok ut smokken fra munn, for det skulle han jo ikke gjøre:P

Nå ble det sambo som dro ut, siden Leoh sover enda :)

Back
Topp