Søndag 25. mai:-)

Haha var innom istad, men fikk ikke skrevet noe :P
Ikke alltid man får tid til å skrive ;)
Stille og rolig her.. ungene har lekt på rommet sitt, vært på en liten tur å nå er mannen å trener å de ser på disney junior :-) :-) Snart skal det dusjes å legges hehe..

Gratulerer med den fine karakteren din, Lenny!! Fikk ikke til å quote innlegget.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God formiddag!

Gratulerer med overstått Sukkersnusk!!!! :-)

Så fint at Jenny er i fin form! Er alle andre også i fin form? Tea? Emmeth? Flere som var syke? Har lest innimellom, men ikke hatt tid til å være aktiv.

Jeg sov til kl 10.00. Sambo og Nathaniel sto opp i seks-tida. Simone er hos Farmor og Farfar, så gleder oss til hun kommer hjem senere! Vi skal bare slappe av til hun kommer hjem. Jeg har bihulebetennelse og øyebetennelse, så formen er ikke helt på topp.

Simone lurte Pappan her om dagen:

De satt og spiste middag, så sier hun (med sin fineste stemme): "heeeeiia, heeeeia", mens hun bøyer seg frem mot han. Så han sier "heia" tilbake, og bøyer seg mot henne. Når han er så nært at nesene deres nesten berøres, så brøler hun: "BØØØØØØ!!!"
Hahahaha!!! Han hoppa i stolen, og jeg trodde jeg skulle flire meg ihjel ;-) Simone lo og lo og var storfornøyd med seg selv ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha! Simone assaaa..:D Tipper det var veldig stas å skremme pappaen på ordentlig! ;)

Har du fått hjem jenta di nå?:) Godt å få slappe av litt ekstra på helg når formen ikke er på topp. Håper antibiotikaen gjør jobben sin og at du blir bedre snart.

Jenny er i bedre form, ja. Har spist greit i dag, fått vært sosial og løpt av seg litt oppsamla energi. :)

God kveld!
Vi har vært hos mamma og pappa og jeg tror jeg har spist meg overmett på hjortekjøtt (stekt i kokegrop), brownies og vaniljeis.:p
Jenny fikk hjelpe bestemor med å lage browniesrøra, for deretter å sleike bollen rein.;)
En stykk unge med sjokoladetrekk:1401041000168.jpg

Nå står sofasliting og tv-titting for tur.♡

Da var ungene i seng :)
Her blir det litt lesing, men mest avslapning :D

Vi har kommet oss til Tønsberg, mannen fulgte oss ut hit og spiste middag sammen med oss så reiste han inn igjen nå i kveld.

Var koselig i Oslo men jeg blir fort lei storby så var deilig å komme ut hit så Hermine kunne leke i hagen :p :)

Nå koser vi søstrene oss alene med Ben&Jerrys og tv mens småsnuppene sover! :D

"Tante Astrid stoooor mage" sa Hermine da hun så babymagen til søs :p

Vi har kommet oss til Tønsberg, mannen fulgte oss ut hit og spiste middag sammen med oss så reiste han inn igjen nå i kveld.

Var koselig i Oslo men jeg blir fort lei storby så var deilig å komme ut hit så Hermine kunne leke i hagen :p :)

Godt å være fremme da :D
Herlig :)

Ikke alltid man får tid til å skrive ;)
Stille og rolig her.. ungene har lekt på rommet sitt, vært på en liten tur å nå er mannen å trener å de ser på disney junior :-) :-) Snart skal det dusjes å legges hehe..

Er så godt når de leker så fint sammen :) merker her at barn har virkelig godt av søsken! Og vi som foreldre har også godt av det noen ganger :P;)

God kveld!
Vi har vært hos mamma og pappa og jeg tror jeg har spist meg overmett på hjortekjøtt (stekt i kokegrop), brownies og vaniljeis.:p
Jenny fikk hjelpe bestemor med å lage browniesrøra, for deretter å sleike bollen rein.;)
En stykk unge med sjokoladetrekk:Vis vedlegget 62816

Nå står sofasliting og tv-titting for tur.♡

Hehe ser ut som om røra var godkjent:D søte Jenny!

Åh Ben&Jerrys!:rolleyes: digg!
må være godt for dere å ha en hage hun kan springe i ja;) hvis langt er søsteren din på vei nå?

Her er også barna i seng :) Leoh ble litt overtrøtt stakkars! Men fikk ikke lagt han så tidlig som jeg ville, fordi han MÅ bæsje på kvelden:oops::confused::p Emira har lekt mye ute med venninne, og Liana har fått bli med ut litt før lunsj og etter middagen;)

ble ikke noen tur til mamma idag, for dem måtte avlive hunden idag:( :( :( har var så syk stakkars.. begynte for en uke siden, og hun fikk medisin mot UVI, og måtte på diet pga overvekt.. men nå de siste dagene har bakbeina kollapsa, og hun har hatt tydelige smerter.. når de tok hun med til dyrlegen igjen, så sa hun at det måtte ha vært nyresvikt, og det som skulle vært rosa/rødt i øynene, hadde blitt hvitt..så hun hadde dødd ganske raskt uansett :( :( :( trist! Har jo vært i familien i 12 år!

Men fine barn har jeg hvertfall:P:D
1401046044655.jpg
1401046078570.jpg

Leoh og Liana skulle visst lese bok:P
1401046058843.jpg

Så trist med hunden :(

Jeg skulle bare rydde klær fra et klesstativ jeg, men begynte å rydde i Lillebrors kommode og mitt skap istedet. JEg trodde jeg holdt ut alt rotet her til etter eksamen, men det gjorde jeg ikke :p

Åh Ben&Jerrys!:rolleyes: digg!
må være godt for dere å ha en hage hun kan springe i ja;) hvis langt er søsteren din på vei nå?
24 uker :) Enten blir det en STOR gutt eller så har hun mye fostervann for magen ER stor og ligger laaangt over normalen på symfysemål :P

Jeg skulle bare rydde klær fra et klesstativ jeg, men begynte å rydde i Lillebrors kommode og mitt skap istedet. JEg trodde jeg holdt ut alt rotet her til etter eksamen, men det gjorde jeg ikke :p
En ryddesjau må til midt i eksamenstida, det betyr at du er i rute og helst vil finne på andre ting enn å lese :D :P

Ja veldig trist:( men hun var gammel å da..

Hehe flink du er da! Er rart hvordan man plutselig har gjort masse, bare fordi man begynte med noe smått :)

24 uker :) Enten blir det en STOR gutt eller så har hun mye fostervann for magen ER stor og ligger laaangt over normalen på symfysemål :P

Kansje det gjemmer seg en tvilling der?:P hehe

Så trist med hunden :( men den har det nok bedre nå!

Kjempefine barn du har :rolleyes:

Ja nå er hun hvertfall smertefri;) stefaren min lå ute og sov på verandaen med hun forrige helg, fordi hun måtte tisse hele tiden:eek: men det var UVI da.. men har nok hatt mer plager enn det:(

Tusen takk:D

Back
Topp