Ikke alltid man får tid til å skriveHaha var innom istad, men fikk ikke skrevet noe![]()
Stille og rolig her.. ungene har lekt på rommet sitt, vært på en liten tur å nå er mannen å trener å de ser på disney junior
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid man får tid til å skriveHaha var innom istad, men fikk ikke skrevet noe![]()
Haha! Simone assaaa..God formiddag!
Gratulerer med overstått Sukkersnusk!!!!![]()
Så fint at Jenny er i fin form! Er alle andre også i fin form? Tea? Emmeth? Flere som var syke? Har lest innimellom, men ikke hatt tid til å være aktiv.
Jeg sov til kl 10.00. Sambo og Nathaniel sto opp i seks-tida. Simone er hos Farmor og Farfar, så gleder oss til hun kommer hjem senere! Vi skal bare slappe av til hun kommer hjem. Jeg har bihulebetennelse og øyebetennelse, så formen er ikke helt på topp.
Simone lurte Pappan her om dagen:
De satt og spiste middag, så sier hun (med sin fineste stemme): "heeeeiia, heeeeia", mens hun bøyer seg frem mot han. Så han sier "heia" tilbake, og bøyer seg mot henne. Når han er så nært at nesene deres nesten berøres, så brøler hun: "BØØØØØØ!!!"
Hahahaha!!! Han hoppa i stolen, og jeg trodde jeg skulle flire meg ihjel ;-) Simone lo og lo og var storfornøyd med seg selv ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å være fremme daVi har kommet oss til Tønsberg, mannen fulgte oss ut hit og spiste middag sammen med oss så reiste han inn igjen nå i kveld.
Var koselig i Oslo men jeg blir fort lei storby så var deilig å komme ut hit så Hermine kunne leke i hagen![]()
Nå koser vi søstrene oss alene med Ben&Jerrys og tv mens småsnuppene sover!
"Tante Astrid stoooor mage" sa Hermine da hun så babymagen til søs
![]()
Ikke alltid man får tid til å skrive
Stille og rolig her.. ungene har lekt på rommet sitt, vært på en liten tur å nå er mannen å trener å de ser på disney junior![]()
Snart skal det dusjes å legges hehe..
God kveld!
Vi har vært hos mamma og pappa og jeg tror jeg har spist meg overmett på hjortekjøtt (stekt i kokegrop), brownies og vaniljeis.
Jenny fikk hjelpe bestemor med å lage browniesrøra, for deretter å sleike bollen rein.
En stykk unge med sjokoladetrekk:Vis vedlegget 62816
Nå står sofasliting og tv-titting for tur.♡
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi har kommet oss til Tønsberg, mannen fulgte oss ut hit og spiste middag sammen med oss så reiste han inn igjen nå i kveld.
Var koselig i Oslo men jeg blir fort lei storby så var deilig å komme ut hit så Hermine kunne leke i hagen![]()
![]()
Nå koser vi søstrene oss alene med Ben&Jerrys og tv mens småsnuppene sover!
"Tante Astrid stoooor mage" sa Hermine da hun så babymagen til søs![]()
![]()
24 ukerÅh Ben&Jerrys!digg!
må være godt for dere å ha en hage hun kan springe i jahvis langt er søsteren din på vei nå?
En ryddesjau må til midt i eksamenstida, det betyr at du er i rute og helst vil finne på andre ting enn å leseSå trist med hunden
Jeg skulle bare rydde klær fra et klesstativ jeg, men begynte å rydde i Lillebrors kommode og mitt skap istedet. JEg trodde jeg holdt ut alt rotet her til etter eksamen, men det gjorde jeg ikke![]()
Så trist med hunden
Jeg skulle bare rydde klær fra et klesstativ jeg, men begynte å rydde i Lillebrors kommode og mitt skap istedet. JEg trodde jeg holdt ut alt rotet her til etter eksamen, men det gjorde jeg ikke![]()
Så trist med hundenMen fine barn har jeg hvertfall
Vis vedlegget 62825
Vis vedlegget 62827
Leoh og Liana skulle visst lese bok
Vis vedlegget 62826
24 ukerEnten blir det en STOR gutt eller så har hun mye fostervann for magen ER stor og ligger laaangt over normalen på symfysemål
![]()
Så trist med hundenmen den har det nok bedre nå!
Kjempefine barn du har
Tviler, de har vært på så mange ultralyder at det skulle vært oppdaget nå isåfallKansje det gjemmer seg en tvilling der?hehe